خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مدیر شبکه۴ به توهین به روحانی در «زوایه»

مسعود معینی‌پور، مدیر شبکه‌ی ۴ سیما در واکنش به توهین به رئیس‌جمهور روحانی در برنامه‌ی زاویه این شبکه در توییتی نوشت: گفته‌های ناخوشایند مهمان ‎#زاویه که خلاف روال این برنامه بود.

به‌گزارش انصاف نیوز آقای معینی‌پور نوشته است:

«‏گفتگو میراث بزرگان اندیشه است و رعایت آداب آن بر همه واجب.

گفته‌های ناخوشایند مهمان ‎#زاویه که خلاف روال این برنامه بود، مخالف فرمایشات رهبری درباب حفظ حرمت مسئولین نظام و سیاست ‎#شبكه_چهار مبنی بر توسعهٔ گفتگو بود.

اگر مهمانان رسانه رعایت آداب گفتگو نکنند مجال گفتگو را تنگ می‌کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعیت همیشه تلخه… روحانی مزدور غرب زده غربگرای غرب گدای خائن ملتو به خاک سیاه نشونده بعد میگید چرا بهش توهین شده؟ بهتره از حسن روحانی بیپرسید چرا 7سال خیانت و دزدی کرد؟

    4
    5
    1. بگو بگو ….دراین دیار کم نیستند روییده شده های جدید…..ومنتخب…ومنتصب……بعضی از ما شیرخواره های 42 ایم وبعضی هامان ارمانخواهان دهه 50…چه کنیم گناهمان همین بس….

  2. ظاهرا صدا و سیما با هرچی کار درسته مشکل داره! اتفاقا باید در چند نوبت دیگه از کانال های پربیننده تلوزیون سخنان بل رو پخش کنید و از مردم نظر سنجی کنید تا بفهمید که برعکس این بیانیه! مردم از این گفته ها نه تنها ناراحت نشده اندبلکه خوشحالند و گوینده را تحسین هم می کنند!

    1
    2
  3. وقتی که حسن فریدون به …. نسبت منقلی داد کسی نبود خودشو جر بده؟؟؟ مردک غربگدا، ویروس انگلیسی… رکیک تر از اینها لایقشه.

    1
    2
  4. دکان میلی عده ای سالهاست که اخلاق را نابود کرده است.. خیلی ها که منعند رفقاشون هم گندشون درامده حالا نگران تنگتر شدند هستند

  5. خانم وجیهه تذکر و تشرمفام معظم رهبری شامل شماهم می باشد. تهمت ازبزرگترین گناهان کبیره است .

  6. مگر برخی مسئولین نظام (اعم از اجرایی و قضایی و تقنینی و ….) حرمت مردم و سایر اشخاص را نگه می دارند که دیگران نیز حرمت آنان را نگه دارند؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا