خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به توهین به روحانی در برنامه زاویه

واکنش‌های توییتری به توهین به رئیس‌جمهور روحانی در برنامه‌ی تلویزیونی زاویه شبکه ۴ سیما را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

عباس آخوندی: ‏آقای علی عسکری
فقط می‌توان گفت این ادبیات شرم‌آور است.
آیا واقعا این ادبیات شایسته ‎#صداوسیما ی ملتی چون ایران با آن ادبیات فاخر است؟ با روح و روان مردم چه می‌کنید؟چه می‌فروشید و ما به ازای آن چه می‌خرید؟
من در عجبم ز می‌فروشان کایشان
به زآنچه فروشند چه خواهند خرید؟
‎#عذرخواهی کنید

مسعود معینی‌پور(مدیر شبکه ۴): گفتگو میراث بزرگان اندیشه است و رعایت آداب آن بر همه واجب.
گفته‌های ناخوشایند مهمان ‎#زاویه که خلاف روال این برنامه بود، مخالف فرمایشات رهبری درباب حفظ حرمت مسئولین نظام و سیاست ‎#شبكه_چهار مبنی بر توسعهٔ گفتگو بود.
اگر مهمانان رسانه رعایت آداب گفتگو نکنند مجال گفتگو را تنگ می‌کنند».

علی ربیعی: وقتی کلیپی از یک برنامه تلویزیونی حاوی توهین به رئیس جمهور را دیدم،‌ نمی‌دانم چرا بی‌اختیار فراتر از آن توهین، حرمت‌ این کلمات به ذهنم خطور کرد: ⁧‫دهه فجر‬⁩ ، ⁧‫روحانیت‬⁩ ، پژوهشگاه،  اندیشه اسلامی و ⁧‫صدا و سیما‬⁩ به منزله دانشگاه .
‏در باب علل ⁧‫زوال اخلاق‬⁩ و ⁧‫سیاست‬⁩ ، شنبه خواهم نوشت.

علیرضا معزی: ‏آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

سیدمرتضی فاطمی: ‏ادبیات آقای جهان‌بزرگی در زاویه را می‌پسندم؟ خیر. دیدگاهم به دیدگاهش نزدیک است؟ خیر. شکایت دفتر ریاست جمهوری تصمیم درستی است؟ قطعا خیر. در این قحطی، آب‌باریکه‌های گفتگو را سد نکنیم.

محمد مهاجری: ‏امشب شنیدم چند تن از وزیران به ‎#دفتر_رئیس_جمهور اعلام کرده اند اگر ‎#رئیس_صداوسیما بدون عذرخواهی از رئیس جمهور به خاطر پخش  اظهارات موهن علیه ‎#حسن_روحانی بخواهد در جلسه هیات دولت شرکت کند، آنها از حضور در جلسه امتناع خواهند کرد.

آرش حسن‌پور: ‏ظاهرا توهین به رئیس جمهور نه تنها جرم نیست، مصونیت هم میاره. البته تا مرداد ۱۴۰۰، ادامه‌ش بستگی به رئیس جمهور بعدی داره

دنی زندی: ‏این احتمالا آخرین رئیس جمهوری‌ست که جرات می‌کنید اینطور وقیحانه در صداوسیمای میلی‌تان بر او بتازید.
از این فرصت در چند ماه باقی مانده استفاده کنید.
بعدی مقدس است و احتمالا فراتر از هاله نور!

محمدجواد محمدزاده: ‏حالا مثلاً ادبیات منقلیِ خود روحانی خیلی نشأت گرفته از حافظ و شاهنامه است؟ همین دیروز نبود که به جمع کثیری از نماینده‌های مجلس توهین کرد؟
هرچند از من اگر بپرسید خواهم گفت بی‌کفایت‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری‌اسلامی مستحق تندترین لعن‌ها و نفرین‌هاست.

رشید داودی: ‏درمیان شاگردان آیت‌الله مصباح، افراد هتاک و بددهن زیادی وجود دارد، و احمد جهان‌بزرگی نسبت به بسیاری از آن‌ها مؤدب‌تر است!!!
خاصیت مکاتب فکری متحجرانه، انحراف از ارزش‌های اصیل، آداب اخلاقی و آموزه‌های عقلانی به بهانهٔ دفاع از اصول است!
بیماری خود حق‌پنداری، ‎#مباهته گرشان کرده!

هادی محمدی: ‏صداوسیمای ما مرکز فحاشی به بخش منتخب نظام شده و حاکمیت دوگانه را که نقشه دشمن است اجرا میکند.چه کسی باید خاک بر دهان چنین انسانهای بی ادبی بپاشد؟چطور به مردم بگوییم در دمکراسی جمهوری اسلامی مشارکت کنید در حالیکه نماد این دمکراسی چنین مورد فحاشی قرارمیگیرد؟

رضا بهرامی: ‏بله! ‎#روحانی تنها‌ترین ‎#رییس‌جمهور است و فشارهای وارد بر او حتی از ‎#خاتمی هم بیش‌تر! اما دلم به حالش نمی‌سوزد (حتی با دیدن کلیپ ‎#منقلی و توهین‌های اخیر ‎#نمایندگان_مجلس) چون بخش قابل توجهی از این فشارها نتیجه‌ی ساده‌اندیشی، بی‌تدبیری و محافظه‌کاری خودِ اوست!

علیرضا کفایی: ‏معرفی احمد جهان‌بزرگی به عنوان  «عضو هیات‌علمی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی»، به تنهایی گویای بلایی که بر سر دانشگاه، پژوهش، فرهنگ، اندیشه و اسلام  آورده‌اند هست..
برای سیستمی که اینچنین ضد خودش شده باید گریست.. واویلا.

سمیرا عالم‌پناه: ‏زمانی به معجزه هزاره سومشون از دکتر کمتر میگفتی پرونده‌ای برات می‌ساختن بیا و ببین؛ مدعی العموم چنان یقه می‌درید و فریاد وااسلاما سر‌می‌داد که انگار نعوذ بالله به معصومی حرفی زدی اما حالا ژست آزادی بیان نداشته رو میگیرن و میگن ” پس آزادی بیان و دموکراسی چی میشه؟”

مجتبی حسینی: ‏به همین سادگی! باورتان می‌شود؟ یک نفر با لباس روحانیت و با ادبیات ‎#اوباش در تلویزیون می‌گوید:
آن مسئول(‎#روحانی)شاید پای منقل است.

روح‌الله بنی‌اسدی: ‏این خودش ‎#قم_هراسی هست
ولی رفتند از سخنگوی ستاد کرونا شکایت کردند!

صادق نیکو: ‏روحانی بابت حرفای مهمان برنامه در یک برنامه زنده از عوامل برنامه و مدیر شبکه شکایت کرده 🤣
باز خداروشکر از ما که پای تلویزیون بودیم و نگاه کردیم شکایت نکردن!

فرهاد عشوندی [در پاسخ به نیکو]: ‏البته که برو ببین رئیس مجلستون وقتی از رسانه ها شکایت می کرده تا کجای یه رسانه شکایت می کرده!

شاهرخ ابراهیمی: ‏چرا بد برداشت کردند سخن حاج آقا رو؟ منقل برای کباب و کرسی و اسفند دود کردن هم استفاده میشود حتما که برای تریاک کشیدن نیست مثل عرق که مثلا عرق نعنا برای گوارش استفاده میشه مست هم نمیکنه همه عرق ها که الکل نداره

امیررضا قویدل: ‏الان ‎#صداوسیما به درجه ای از ‎#استنکاف رسیده که احضار و بازجویی بشه؟

حمیدرضا: ‏نمونه کار ‎#رسانه_میلی برای گرفتن پروژه ۲هزار میلیارد تومانی تولید محتوا در فضای مجازی از ‎#مجلس_انقلابی

فرانک: ‏اتفاقا من از این حرکت منهای حرفهای مزخرفش این حرکت خوبیه ،قداست رئیس جمهور در تلویزیون شکسته شده ،حالا باید ببینم دور بعد که خودشون سرکار می یاند،اجازه توهین می دند

م.م امینی: ‏شخصاً مشکلی با این گفتگو در رسانه ملی ندارم. به شرطی که برای تمامی اربابان مناقل  بتوان این‌گونه آزادانه سخن گفت!

مسافر: ‏آخرش که این مجبور به عذرخواهی میشه.
اما چرا اصلا باید همچین حرفهایی زده بشه؟
عقل که نباشه جان در عذابه

توهین بی‌سابقه به روحانی در تلویزیون: «شاید پای منقل باشد»!

واکنش دفتر رئیس‌جمهور به توهین به روحانی در تلویزیون

آشنا: مردم اهل ‎منقل را به خوبی می‌شناسند

واکنش مدیر شبکه۴ به توهین به روحانی در «زوایه»

یادداشت حسام‌الدین آشنا درباره‌ی حاشیه‌های «زاویه»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. راستی اقای اشنا به اهل منقل اشاره کرد..یاداوری خوبی بود..اینجا هم بلاهت ان هتاک ثابت شد…اخر نادان نمیدانی گهگاهی سخنت شلیک به سیبل خودیست؟؟؟؟

    1
    1
  2. تبعات ادبیات منقلی رئیس جمهور به خودش بازگشت علی برکت الله!!!
    از قدیم گفته اند: خود کرده را تدبیر نیست!!!

    3
    1
  3. واقعا این کار خیلی زشته که جلوی همه ی دنیا رییس جمهور کشورمون رو اینطور خراب میکنن و دشمنان این آب و خاک رو خوشحال میکنن ، اون هم زمانی که یک بار مقام معظم رهبری حجت رو تموم کردند و حرف آخر رو در این مورد چند ماه قبل زدند و فرمودند این کار درست نیست

  4. وقتی تو ستاد انتخاباتی روحانی به ائمه معصوم توهین میشه این همه سینه چاک و مدافع نمیان وسط که واسه روحانی اومدن. چه توهینی شده حالا ؟.معلومه راست میگه. ایشون اگه پای منقل نباشن اوضاع مملکت اینطور نمیشد

    2
    1
  5. هرچند ازین نوع ادبیات بهیچ عنوان دفاع نمیکنیم، اما رئیس جمهور و سایر وابستگانی(وزرا،مشاورین و…) که خودشان در طول 8سال انواع توهین ها و تهمتها را نثار مخالفانشان کردند و برخلاف ادعا هایشان دهان ها را بستند و قلمها را شکستند،اکنون که نوبت به خودشان رسیده،مظلوم نمایی و تظلم خواهی میکنند!!!!ننگ برشما!!!!!!!!!!البته فراموش نکنید که ادبیات منقلی را خود جناب کلیدساز ساختند و دنیا دکا دکا هست و زمین گرد!!!!!!

  6. چه توهینی صورت گرفته بخداراست گفته اگه روحانی حسن شاه منقلی نیست پس اوضاع مملکت چرااینجوریه؟خودشان تامی خوان همه رومسخره می کنن باهمه سرجنگ دارن وحالامظلوم نمایی میکنند.واقعا که بقول یکی ازاساتیدروحانی همون معاویه است که زنده شده مملکت روبه یک انباری ودلال خانه تبدیل کرده که فقط دزدهاتوش جولان میدن .سگ بازی ومیمون بازی وشرایخواری وبی حجابی وزنامدشده.بدانندکه خدااونهاروکه ریاکارندرسوامیکنه.مرگ برحسن شاه خائن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا