خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده‌ی جمهوری‌خواه خواستار استیضاح بایدن شد

نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا تنها یک روز بعد آنکه جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور سوگند یا کرد گفت که بندهای استیضاح را علیه بایدن ثبت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، متن بندهای استیضاح ثبت شده از سوی گرین در توضیح تخلفات ارتکابی از سوی بایدن که در سطح استیضاح باشند هنوز در دسترس قرار نگرفته است. اما گرین عنوان کرد که این بندها بایدن را متهم به سواستفاده از قدرت به هنگام خدمتش به عنوان معاون رئیس جمهور سابق با اجازه دادن به حضور پسرش درهیات مدیره یک شرکت انرژی اوکراینی می کنند.

گرین در بیانیه ای گفت: رئیس جمهور جو بایدن شایسته در اختیار داشتن دفتر ریاست جمهوری نیست. الگوی سوء استفاده وی از قدرت به عنوان معاون رئیس جمهور سابق اوباما مفصل و آزاردهنده است. رئیس جمهور بایدن نشان داده که هر کاری که لازم باشد برای نجات دادن پسرش هانتر و پر کردن جیب های خانواده اش با پول شرکتهای انرژی خارجی فاسد انجام میدهد.

پیشتر چند روز پیش گرین این پیام را داده بود که بندهای استیضاح بایدن را روز بعد از تحلیف او ارائه می کند.

گرین این اعلامیه را ساعاتی بعد از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا رای به استیضاح دونالد ترامپ ازبابت تحریک اوباش خشونت طلب حامی اش برای حمله به کنگره در ششم ژانویه به منظور متوقف کردن کار تایید پیروزی انتخاباتی جو بایدن در کنگره مطرح کرد.

بایدن اتخاذ هر گونه تصمیم سیاسی در قبال اوکراین در ضمن در نظر گرفتن منافع تجاری پسرش را رد کرده است.

سال گذشته تحقیقات جمهوریخواهان سنا درباره اتهامات فساد مطرح شده علیه خانواده بایدن سند و مدرکی از ارتکاب جرم از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا پیدا نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا