خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«طرح‌های مصباح در ارتش ادامه خواهد داشت»

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: فلسفه پیدایش طرح های فرهنگی مصباح مقابله با جنگ نرم دشمن است بنابر این تا جنگ نرم دشمن هست طرح های فرهنگی مصباح هم ادامه خواهد داشت، چرا که طرح های فرهنگی مصباح اثربخش ترین پاد زهر علیه جنگ نرم دشمن به شمار می رود.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در اولین جشنواره طرح های فرهنگی مصباح که با حضور فرماندهان و مسئولان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و همچنین با اشاره به موفقیت چشمگیر نیروی پدافند هوایی در رزمایش اخیر پهپادی اظهار کرد: به حمدالله برابر بررسی آماری صورت گرفته در شورای عالی تعالی معنوی آثار و برکات اجرایی شدن طرح های فرهنگی مصباح موجب افزایش روحیه معنوی، بصیرتی و سیاسی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین خانواده و فرزندان نیروی همیشه بیدار و غیور پدافند هوایی شده است که نتایج به دست آمده در بسیاری از حوزه‌ها و شاخص های معنوی و بصیرتی بالا رفته و بعضی چالش‌های موجود هم بسیار کاهش یافته است .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به استقبال جامعه هدف از طرح های فرهنگی مصباح خاطرنشان‌کرد: خداخواهی کارکنان و فرزندان ارتشی غیور نشان دهنده این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و معنویت محور است.

محمد حسنی با اشاره به حمایت های همه جانبه مادی و معنوی سامانه فرماندهی در برگزاری و هر چه بهتر اجرا شدن طرح های فرهنگی مصباح تصریح کرد : طرح های مصباح پاسخگوی نیازهای معنوی و فطری کارکنان است و موجبات افزایش انگیزه و ارتقاء توان رزمی یگان را در پی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح خاطرنشان کرد: طرح های فرهنگی مصباح نه برای مدت و زمان محدود بلکه برای دراز مدت تهیه شده است از این رو همچنان استمرارخواهد داشت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فلسفه پیدایش طرح های فرهنگی مصباح مقابله با جنگ نرم دشمن است بنابر این تا جنگ نرم دشمن هست طرح های فرهنگی مصباح هم ادامه خواهد داشت، چرا که طرح های فرهنگی مصباح اثربخش ترین پاد زهر علیه جنگ نرم دشمن به شمار می رود.

درپایان این مراسم از فرماندهان، روسا و مسئولان منتخب در راستای اجرای عملکرد و اثربخشی طرح های فرهنگی مصباح تجلیل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا