خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور چشمگیر دلالان در روز سقوط ناگهانی سکه و دلار

بعد از اتمام تعطیلات نوروزی 98 به یکباره قیمت سکه و دلار افزایش یافت و حتی سکه از مرز 5 میلیون عبور کرد و دلار به مرز 15 هزار تومان رسید اما پنجشنبه 22 فروردین این روند رو به سقوط رفت و هر کدام افت چشمگیر داشتند.

به گزارش خبرنگار انصاف‌نیوز در روزهای گذشته بعد از اتمام تعطیلات 17 روزه‌ی نوروزی بالا رفته بود؛ سکه در دو روز افزایش نزدیک 400 هزارتومانی را دید و از مرز 5 میلیون تومان عبور کرد. دلار هم بعد از روند سینوسی کاهش و افزایش بعد از تعطیلات و تلاطم بازار به یکباره روند افزایشی در پیش گرفته بود و به مرز 15 هزار تومان رسید اما پایدار نماند.

روز 22 فروردین قیمت سکه طرح امامی به 4700 رسید و حدود 350 هزار تومان کاهش چشمگیر داشت؛ دلار هم که به مرز 15 هزار تومان رسیده بود با هزار تومان کاهش به 13700 رسید.

در اواخر سال گذشته از طرف دادستان کل تهران عنوان شده بود که با دلالان ارزی برخورد خواهد شد و در صورت دیدن آنها دستگیر خواهند شد اما بر اساس گزارش انصاف نیوز در روز پنجشنبه، دلالان نسبت به روزهای گذشته حضور چشمگیری داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف، خودت نوشتي سکه 400 تومان افزايش داشت ، البته بدون ذکر عبارت (چشمگير) ، از آن طرف نوشتي 350 تومان کاهش داشت و البته با ذکر عبارت (چشمگير). اين سياستي است که مجبور به رعايت آن هستيد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا