خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای واعظی به کجا چنین شتابان؟

رمضان یوسفی، رییس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی کردستان، در یادداشتی با عنوان «آقای واعظی بکجا چنین شتابان» نوشت:

با نام و یاد خدای علیم حکیم

در روزهای اخیر آقای واعظی رئیس دفتر محترم رئیس جمهور در ادبیانی نه چندان جالب رای آوری آقای روحانی را در سال های ۹۲ و ۹۶ نتیجه برنامه ریزی و محبوب قلوب خود و هم حزبی هایش دانست و نقش اصلاح طلبان را بسیار ناچیز و با الفاظی طلبکارانه و منت نهادن که به اصلاح طلبان معاونت وزیر و استانداری دادیم ، در آخرای دولت چنین مطالبی اگر پاسخی شایسته آن داده نشود شاید خودش هم باور داشته که واقعا همینطور بوده است.

می‌خواهم از دو منظر و رویکرد اظهارات آقای واعظی را مورد نقد و تحلیل قرار دهم:

اول اینکه: جناب آقای واعظی خود شیفتگی هم حدی دارد اینکه اصلاح طلبان در سال ۹۲ آقای عارف و سایر گزینه اصلاح طلب را کنار زدند و از آقای روحانی حمایت کردند نمی خواستند تجربه تلخ ۸۴ برایشان تکرار شود و رای شان در میان چندین کاندیدا تقسیم شود و رئیس جمهوری با پنج میلیون رای از میان حدود ۱۷ میلیون رای اصلاح طلبان بیرون بیاید از طرفی آقای روحانی با پا در میانی مرحوم هاشمی و توافق با اصلاح طلبان پا به عرصه گذاشت و همه مردم ایران و دنیا می دانندکه رای آقای روحانی حاصل حمایت و رای اصلاح طلبان و تکرارهای آقای خاتمی بود.

آیا در این شک دارید با وجود فیلتر های سخت شورای نگهبان مجلس قبل و شوراهای اسلامی کلانشهر ها که اکثریتی قابل توجه از اصلاح طلبان بود هم نتیجه برنامه ریزی جنابعالی و هم طیفانت بود؟

کمی انصاف برای آدم خوب است می گویند ماه را با چشم می بینند و با انگشت به آن اشاره می کنند این که اظهر من الشمس است و امروز هم به دلایلی که در مبحث بعدی به آن خواهم پرداخت اصلاح طلبان مورد نقد مردم هستند.

و دوم اینکه:

آقای واعظی در دولت اول آقای روحانی به دلیل حضور اصلاح طلبان در بدنه تصمیم گیری دولت بعنوان مشاور ، وزیر و …. عملا دولتی موفق هم در عرصه بین الملل و هم در زمینه داخلی بود تا جایی که در سیاست خارجی با تامین نظر رهبری برجام اتفاق افتاد و پرونده ایران از روی میز شورای امنیت برای اجرای منشور فصل هفت و گزینه نظامی ، برگشت خورد و نتایج آن برگشت پول های بلوکه شده و فروش نفت و تجارت بین الملل و در داخل هم ثبات بازار و رضایت مردم و رفع دغدغه های هر روزه ملت بود و نتیجه آن هم افزایش رای ۱۷ میلیونی دولت به ۲۴ میلیون در دولت دوم آقای روحانی بود پس نمکدان نشکنیم و وزیر و رییس شدن جنابعالی و هم پیمانان و هم حزبی هایت نتیجه رای مردم به تفکر اصلاح طلبی بود مردم نه اسم حزب اعتدال و توسعه را شنیده بود و می شناخت و نه افراد شاخصش را.

و اما آخرین نکته:

یادمه در زمان تبلیغات انتخاباتی دولت دوازدهم آقای جهانگیری بعنوان نامزد اخلاق مدارانه تمام برنامه هایش را در راستای برنامه های آقای روحانی ارائه می داد و در واقع سایه ی آقای روحانی برای موفقیت های ایشان در دولت اولشان با مستندات و دلایل متقن و قوی تر از آقای روحانی بودند ولی متاسفانه با فوت (آقای هاشمی) حلقه وصل آقای روحانی و اصلاح طلبان و کناز زدن اصلاح طلبان در تصمیم گیری ها و مدیریت های کلان دولت دوم آقای روحانی و تصمیم گیر شدن حضرتعالی و هم کیشانتان معلوم شد که چقدر نعمت بر کشور و ملت شروع به باریدن کرد آقای واعظی وقتی که آقای جهانگیری گفتند من اختیار انتخاب مسئول دفتر خودم را ندارم برای همه مصمم گردید که دیگر اصلاح طلبان کوچکترین نقشی در دولت شما ندارند و عملا کنار زده شدند و امروز جنابعالی و تیم شما مسئول تمام مشکلات و مسائل کشور در هردو عرصه داخلی و خارجی هستید یادتون باشد باید پاسخگوی شکست برجام ، شهادت شهید سلیمانی ، عدم فروش نفت ، تحریم های ظالمانه کشور، مسدود شدن دارای های ایران در هر نقطه دنیا و وضعیت گرانی ، معیشت مردم ، دلار ۳۰ هزار تومانی ، اضطراب و استرس جامعه و مهمتراز همه نارضایتی و بی انگزگی مردم باشید شما و هم مسلکانت عامل تمامی این بحران ها هستید و در گفته های خودتان هم اشاره کرده اید که اصلاح طلبان حداکثر معاون وزیراند بنابراین نه طرف مشورتند و نه وزیر و مدیر.

امیدوارم مردم شریف و بزرگوار و همیشه در صحنه ایران عزیز دریابند و قطعا دریافته‌اند که عامل تمام مشکلات و نا بسامانی‌های کشور آقای واعظی و تیمش هستند نه اصلاح طلبان.

به امید روزهای بهتر برای همه مردم و سربلندی و عزت ایران اسلامی

رمضان یوسفی – رییس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی کردستان
چهارم دیماه ۹۹

منبع: کانال تلگرامی جلال جلالی زاده، نماینده‌ی اسبق سنندج در مجلس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. محمود واعظی را که مردم میبینن با یه تلخند
    از روش رد میشن
    وای خدا ببین کیا،،کجاها،،هستن
    طبری ،،ولایتی وحداد،،عنابستانی وپورمختار،،واعظی وفریدون

  2. اینها در چند سال گذشته، آنچنان مست قدرت بودند که حتی نفهمیدند احمدی نژاد چه بلایی سر مملکت آورد؟ اگر متوجه بودند احمدی نژاد چه کرد لااقل آن کارها را انجام نمی دادند..

    کلاه گشادی که مرحوم هاشمی در سال ۹۲ بر سر اصلاح طلبان گذاشت محصول بی رغبتی اصلاح طلبان برای حضور در خاکمیت بود. اگرنه همه چیز برای یک اصلاح طلب اصیل آماده بود.

    1
    1
  3. اوضاع کنونی حاصل تعامل و هم افزایی اصلاح طلب و اعتدال گرا است…تقصیرها را گردن هم نیندازید…دیوار احمدی نژاد از همه کوتاهتر است!!!!!!!!.اللهم اشغل الظالمین باالظالمین!!!!!!!!!!!!!ا

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا