خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات مصوبه کمیسیون تلفیق درباره‌ی یارانه‌ها

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ جزییات مصوبه این کمیسیون در مورد هدفمندی یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد و گفت که در سال آینده یارانه همه یارانه بگیران دو برابر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زارع در نشست خبری ظهر امروز یکشنبه خود در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق اظهار کرد: براساس مصوبات کمیسیون تلفیق، یارانه تمام افراد یارانه‌بگیر در سال آینده دو برابر خواهد شد و هر شخصی در حال حاضر یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می‌کند رقم یارانه او در سال آینده به ۹۱ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق در سال آینده ۲۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش یارانه ۳۵ میلیون نفر اقشار متوسط و ضعیف و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اباده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت در لایحه بودجه، ۷۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت یارانه در نظر گرفته بود که کمیسیون تلفیق آن را به ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اضافه کرد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شدند امکان ثبت نام و پرداخت یارانه هدفمندی و همچنین معیشتی و سایر یارانه‌ها را برای کلیه افرادی که ثبت‌نام نکردند، افراد جدید و افرادی که منصرف شدند، فراهم کنند.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا