خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احضار یکی از مالباختگان پارمیس و پارمیدا به دادسرا

حدود 3 ماه پیش مالباختگان پروژه‌ی مسکونی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز معروف به پارمیس و پارمیدا [لینک] در اعتراض به سوء مدیریت مسوولان این دانشگاه در محوطه‌ی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند [لینک]؛ حالا یکی از آنها به دادگاه احضار شده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، پس از گذشت 3 ماه از این اتفاق یکی از اعضای این پروژه‌ی مسکونی که در آن تجمع حاضر بوده، به اتهام اخلال در نظم عمومی با شکایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دادسرا احضار شده است. از احضار احتمالی دیگر تجمع کننده گان اطلاعی در دست نیست.

تجمع کنندگان پیگیری موضوع و بازگرداندن مال خود را می‌خواستند. پروژه‌ای که مدعی بودند تاکنون نزدیک به 18 میلیارد تومان در آن هزینه کرده‌اند. در حین این تجمع به دستور مسوولین دانشگاه معترضین با برخورد شدید نیروهای حراست دانشگاه به خارج از محوطه‌ی دانشگاه رانده شدند.

یک روزنامه‌نگار محلی در این باره به انصاف نیوز گفت: پرونده‌ی این پروژه‌ی مسکونی در  حال حاضر با هوشمندی مسوولان قضایی استان فارس در مراحل انتهایی خود است.

علاوه بر پیمانکار پروژه، برخی از مسوولان دانشگاه [لینک] نیز در مظان اتهام قرار دارند. بیشتر اعضای این پروژه کارمندانی هستند که تمام پس انداز خود را در آن هزینه کرده‌اند و به نتیجه‌ی پیگیری‌های قضایی چشم دوخته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    دقیقا همان طور که در متن هم آمده بدلیل طمع کارمندان شورای رفاهی و نامردی علوم پزشکی این اتفاق افتاده .که امیدوارم روز خوش نبینند و در درگاه خداوند به زودی محکوم و جواب دندان شکنی ببیند که حق ما را خوردن .چون آقای توانا حق میگفت برای ترساندن او . شکایت او را کردند .

  2. سلام
    تو رو خدا موضوع پارمیدا و پارمیس رو پیگیری کنین
    حدود ۳۰۰ نفر هرکدوم حدود ۶۰ میلیون تومن ازشون کلاهبرداری شده و علوم پزشکی شیراز هم اصلا پاپسخگو نییس
    خواهشا باز پیگیری کنین
    ممنون
    زارعی

  3. در این دنیای وانفسا که فریاد عدالتخواهانه عده ای مظلوم را با هزاران برچسب می خواهند خفه کنند . اقدام برخی خبرنگاران و رسانه ها که در مقابل زر و زور و تزویر تسلیم نمی شوند جای تقدیر و تشکر دارد .ممنونیم

  4. با سلام واحترام اینجانب ایما دربندی کارمند پیمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه 420 نفر از همکاراندر سال 92 پس از اطلاع از پیش فروش اپارتمان توسط شورای رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تحت ضمانت بیمه پارسیان به نمایندگی محسن دادیار  تحویل 94 در پروژه پارمیدا و پارمیس ثبت نام نمودیم.متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده اند و در حالیکه مبلغ 40 میلیارد تومان کلاهبرداری نموده ،نامبرده با وثیقه 3 میلیاردی آزاد شده است!!! اکنون پاسخگوی مبالغ پرداختی ما که به طور متوسط 60 میلیون تومان میباشد نیستند .ما به امید تامین مسکن پس انداز چندین ساله با حقوق کارمندی و درخواست وام بانکی توانستیم این مبلغ را پرداخت نماییم.خواهشمندم رسیدگی فرمایید

  5. سلام. جای بسیار تاسف است که پس از حدود سه سال شکایت های مکرر مالباختگانی که بی شک به دلیل بی لیاقتی های پاره ای از مسئولین علوم پزشکی به روز سیاه نشسته اند، نماینده محترم و خوشنام این مالباختگان ، که خود از اساتید معروف و نامی استان هستند جلب می گردند. آیا پیامی که علوم پزشکی ارسال می کند آن است که هیچکس حق خواهی نکند؟آیا نزدیک به نوزده میلیارد کلاهبرداری از کسانی که عمدتا کارمند هستند و پس انداز سی سال کار خود را با خوش خیالی در اختیار علوم پزشکی شیراز قرار داده اند انگیزه خوبی برای پی گیری نیست؟ آیا استاد توانمندی مانند جناب استاد توانا باید در حول و حوش روز معلم به تحریک علوم پزشکی با نیروی انتظامی روبرو شود. خدای ما مالباختگان بزرگ است.

  6. دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این کارش ثابت کرد که درکلاه برداری پارمیس وپارمیدا نقش مهمی داشته است و به جای پاسخگویی به اعضا انها را به دادسرا احضار میکند

  7. این اولین کلاه برداری تو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نبوده ومسلما اخرین هم نخواهد بود ماهنوز قضیه کلاه برداری دانشگاه درفروش زمین درمانگاه داراب یا پروژه صادق سازان را فراموش نکرده ایم به نطربنده باید تابلوی دانشگاه را عوض کنند وبزارند دزدخانه علوم پزشکی شیراز

  8. مسبب تمام این مشکلات بی تدبیری وبی کفایتی دانشگاه علوم پزشکی شیرازهست ومسولین دانشگاه بدانند که نفرین واه ۴۰۰ نفر پشت سرشان هست

  9. با سلام واحترام
    اول برخودم لازم میدونم از مجموعه انصاف نیوز تشکر کنم که نادی صدای یه عده مظلوم شده بالغ بر380نفر که با خانواده هاشون جمعیت قابل توجه ای رو تشکیل خواهند داد.ماجرایی که از تقریبا سه سال پیش به اعتماد مسئولین دانشگاه شروع شد.بازم تکرار میکنم فقط اعتماد به دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود وبا معرفی به شرکت دمان وشخص م.د جهت ساخت وتحویل واحدهای مسکونی صورت پذیرفت ولی متاسفانه دانشگاه بدلیل نگرفتن ضمانت نامه که برای اذهان عمومی جای بس سوال بود که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که تخلف دانشگاه هم کاملا مشهود هست منجر شد تا مجموعه دانشگاه وشرکت دمان وشخص م.د همه ما رو به خاک سیاه بنشونن.شخص م.د که در زندان به سر میبره اما دانشگاهی که مسئول جوابگویی در برابر اعضا رو داره وهمه این مصیبت هایی که به سر ما اومده نتیجه عملکردشون هست حالا جای حل مسئله،با خفه کردن صدای حق طلبی همه اعضا قصد پاک کردن صورت مسئله رو دارن.و من مطمنم اگر قانون نتونه به دلایل مختلف حق ما رو بگیره،وعده خداوند حتما محقق میشه.چون دست الله نامرئی ست وحتما به کمک ما خواهد شتافت تا حق خودمون وخانواده هامون که به زحمت چندین ساله بدست اومده بود از کسانی که بخاطر منفعت طلبی های شخصی و رسیدن به اموال مالباختگان چشم دوخته بودند را بازپس خواهد ستاند

  10. ما که هر چی داد میزنیم،یک مرد پیدا نمیشه تا حقمون از یک مشت نامرد کثیف بگیره،یک مشت مال مردم خور،یک مشت حرام خوار
    ادرکني یا ابا صالح

  11. خواهشی که ما از رسانه ها داریم این است که مجال انتشار حق خواهی و صدای مظلومیت ما رو درجهت بازپس ستاندن سرمایه های از دست رفتمون به ما بدهند وبیشتر ازاینها کمکمون کنن تا نگذاریم عواملی که باعث شدن به خاک سیاه بشینیم از معرکه ای که خودشون مسببش هستند فرار کنن.
    در ضمن باید به عرض برسانم دانشگاه علوم پزشکی با تشکیل تعاونی قصد این داره که دانشگاه رو از حواشی این مسائل دور نگه داره وتوجهات نسبت به خودش کم رنگ کنه ویه مشکل بزرگتری به مشکلات اعضا اضاف کنه.که ما هم در جواب خواهیم گفت دانشگاه نه تنها نمیتونه از این مشکلاتی که بوجود امده شونه خالی کنه چون همه نامه ها وصورت جلسات با سربرگ رسمی دانشگاه بوده بلکه باید حق همه اعضا رو بی کم وکاست با جبران خسارت برگردونه

  12. معلوم نیست دزدهای علوم پزشکی از کجا حمایت میشن که اینقدر با خیال راحت مال چهارصد نفر رو بالا کشیدن, تمام اینا ازبیکفایتی روسای علوم پزشکیه

  13. ما به پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که معرف این پروژه بود ثبت نام کردیم اما متاسفانه این معرف بودن به معنای شرکت در کلاهبرداری و پشتیبانی از آنهاست وگرنه در این مدت 3 سال کوچکترین پشتیبانی از دانشگاه باید مشاهده میشد

  14. آنچه درد آور یا بهتر است بگویم زجرآوراست ، خفه كردن فریاد عدالت خواهی است.
    ما همگی از ظلم و ستمهایی كه در ادوار مختلف بر ملتها میشده شنیده‌ایم و در تمامی مكتبها آنها را محکوم می كنیم، حال چه بر سر مسئولین آمده كه این حجم از ظلم و حق خوری نادیده گرفته می شود.ما و مسئولین ما را چه شده كه پر كردن جیب ظالمان و اغنیا و مرفهین و شكم سیر بودن اهل و عیالشان به به احوال مالباختگان و ستمدیده ها ترجیح داده می شود.
    كدام مرجع و كدام مقامی پیگیر حقوق و مال از دست رفته ماست.
    هر كه خود برای كسب مال حلال می كوشد به درستی می داند كه در این زمانه به حقیقت شاید 30 سال طول بکشد تا از قناعت و سخت گذشتن بر اهل خانه، سرمایه ای به قدر 50-60 میلیون تومان جمع شود و چقدر بر ما گران و دردآور بود كه عده ای با تبلیغات وسیع كه همواره در آن از انصاف و خداپرستی خود دم می زدند، تمامی سرمایه مان را بردند و خوردند و هم اکنون آزاد می چرخند و به تضرع و زاری ما می خندند.
    در این مملکت اسلامی، عدالت علی (ع) كجاست تا حق مظلوم را ادا كند؟؟؟؟!!!
    حق را كه نمی دهند، برعکس، مظلوم را به جرم اعتراض به دادگاه می كشانند.
    روزگارمان چنین شده…….كجاااااااااست عدل علی(ع)!!!!!
    این الحسن این الحسین، این ابناءالحسین…؟؟؟؟

  15. با سلام
    همه ما میدونیم مسبب تمام این مشکلات طمع و بی کفایتی مسولین دانشگاه بودن که 300نفر به این مشکل دچار شدن. تو هیچ پروژه ای پول یک جا به پیمانکار داده نمیشه مگر مرحله به مرحله در حین ساخت. مسیولین دانشگاه یه روز پیمانکار استخدام کردن، روز بعد خلعش کردن و روز بعدترش گفتن اصلا این پروژه ربطی به ما نداشته و ما فقط یه تسهیل کننده امر بودیم. یکی نیس ازشون بپرسه و قتی موقع عقد قرارداد از دادیار واحد مجانی قول میگرفتین، نقش و سمتتون تو پروژه چی بود!!!؟

  16. به نظر من مقصر اصلی دانشگاه علوم پزشکی هست به خاطر تایید و حمایت. این شرکت پیمانکاری که کلاهبردار از آب دراومد در صورتی که اگه در این باره دقت و تحقیق کامل کرده بودن و فقط فکر معامله و منافع خودشون نبودن ،این همه مردم و کارمنداشونو که به سختی پولی رو پس انداز کرده بودن تا با اعتماد این ارگان خانه دار بشن رو بدخت و گرفتار نمی کردن و در وحله آخر بگن ما تصحیلگر بودیم بله تصحیلگر کلاهبرداری بودین نه حامی پرسنل و بار اولتون هم نیست. حتما پی گیری گردد.

  17. با سلام
    مسولین دانشگاه با آگاهی و علم تمام از عواقب کار، آقای دادیار رو بعنوان پیمانکار مشخص کردند. چند مدت بعد با اختیار خودشون خلعش کردن و در آخر هم گفتن ما فقط نقش یک تسهیل کننده بین اعضا و پیمانکار رو در این پروژه داشتیم. همه میدانند که مسبب همه این مشکلات طمع و بی کفایتیه مسولین علوم پزشکی شیرازست وگرنه هیچ آدم عاقلی پول به آن هنگفتی را یکجا به پیمانکار نمیدهد، بلکه در حین ساخت و پله پله پول پرداخت میشود. همه اینها برمیگردد به واحدهای مجانیی ازاین پروژه که آقای دادیار میگن قولشو به مسولین داده بودم.

  18. آقای ایمانیه، دکتر آقاهادی و…. من تمام حق خودم رو در بیماری لاعلاج فرزاندنتون میبینم.
    ان شاءالله که اگر ما حقی داریم، خداوند چنان توی زندگی شخصیتون بهتون نشون بده که تا ابد گرفتارش باشین.

  19. اگر مسولین دانشگاه توی عقد قرارداد هم نقصر نباشن، الان مقصرن چون میتونن به نفع اعضا احقاق حق بکنن ولی نمیکنن.

  20. پس از توقف پروژه مسولین دانشگاه مبلغی رو دوباره از اعضا گرفتن بعندان هزینه وکیل جهت دفاع از پرونده. این مبلغ بالغ بر 30میلیون تومان بود. وکیل مذکور ( آقای نوربخش ) هیج گونه دفاعی از حق اعضای مالباخته دراین پرونده نکردن بلکه تمام تلاششون تبرءه مسولین دانشگاه از این پرونده بود. یعنی مسولین دوباره سر اعضا رو کلاه گذاشتن.

  21. باسلام. خواهشمنداست صدای ما را به گوش مسئولین برسانید تا شاید بتوانیم به پولمان برسیم.بیشتر افراد با وام و قرض ان پول را تهیه کرده اند آیا انصاف است که ما اقساط سنگین وام را پرداخت کنیم و کلی ضرر و زیان ببینیم

  22. من نمیدونم مسبب این بد بختی کی هست ولی تو رو خدا به هر کی میپرستین اونایی که الان میتونن این مشکل رو حل کنن و پولمون رو بهمون برگردونن و نذارن مثل بقیه پرونده های این شکلی بشه. پول یه مشت کارمند بدبخت رو بکشن بالا . من 3 سال هست ماهی 700 تومن از حقوقم قسط اون پروژه را میدم و تا 2 سال دیگه هم ادامه داره . ریال به ریال این پول رو حلال کسایی نمیکنم که مسبب بودن یا دارن به تاخیرش میندازن .

  23. از شما رسانه محترم،خواهشمندیم عاجزانه فریاد اعضای ۴۰۰ خانواری پروژه دروغین پارمیس و پارمیدا ،به گوش مسیولین برسانید،و سرمایه های از دست رفته کارکنان دانشگاه،پس از سالها زحمت،در این پروژه قلابی به بهانه سر پناه بعد از ۳ سال برگردانید

  24. سرعت کند رسیدگی های محاکم قضایی موجب ضرر و زیان مالباختگان می شود
    مگر چقدر وقت لازم است تا یک قاضی پرونده ای را بخواند و دستور توقیف اموال چپاولگران و استرداد وجوه را بدهد
    تا زمانی که

  25. با سلام،رفتار بسیار دوراز انصاف وانسانیت پرسنل حراست دانشگاه با همکارانشان که تنها گناهشان اعتماد به اعتبار علوم پزشکی بود،با شکایت از یکی از مظلوم ترین مالباختگان که پس اندازچندین ساله خود را در این پروژه سرمایه گذاری کرده بود وارد فاز دیگری از کارهای غیر اخلاقی علوم پزشکی گردید،کسانی که همه به امید خانه دار شدن با قرض و گرفتن وامهای سنگین، فروختن طلا اندک سرمایه زندگیشان را در اختیار کسانی قرار دادند که از همان ابتدا به فکر منافع خودشان بودند ،انشالله با تیز بینی و درایت دادگستری و بازپرس محترم پرونده پرده از رازهای مگوی این پرونده کنار رفته و تمامی مجرمین این پرونده به سزای عملشان برسند تا یکبار دیگر حق مظلوم از ظالم با تیغ برنده دادگستری ستانده شود وتا ابد اه تمامی مالباختگان واقعی گریبانگیر شان خواهد بود

  26. بدترین اتفاق این است كه جای شاكی و متشاكی عوض شده مسئولی كه بعلت سهل انگاری او (اگر بیش از حد خوشبین باشیم) تعداد 400 خانواده متضرر شده و تحت فشار قرار گرفته اند بجای پیگیری در جهت جبران این اشتباه برادری دلسوز از این جمع بجرم پیگیری حق خود و دیگران ساكت می كند تا دیگران نیز چیزی نگویند. این چه عدالتی است كه بجای دلجویی از این مردم و شكایت جدی از كلاهبردار صورت مسئله پاك شود. به بردار مظلوم خود نیز می گویم این بار هم در نهایت تو پیروزی چون همیشه ایام راست پندار، راست گفتار و راست كردار بوده و هستی

  27. رفتار دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعضا مالباخته در روز تجمع انسان را یاد دوران ساواک وکتک کاری انها می اندازد .ایا انصاف هست به جای جوابگویی به اعضایی که به اعتبار این دانشگاه تمام سرمایه خود را به امید خانه دارشدن دادند انها را کتک کاری کرد وبه جرم اختلال درنظم عمومی!!! انها را به دادسرا احضار کرد

  28. بنده نیز از مالباختگان این کلاهبرداری ام که تمام سرمایه ام را در اعتماد به دانشگاه علوم پزشکی و دکتر ایمانیه از دست دادم

  29. با سلام
    از انصاف نیوز میخوام که راجع به دزدی شهردار و معاونش و برخی مسولین دیگر در این شهرداری و ظلمی که داره به سازندگان در این شهر میشه گزارشی تهیه کنید.
    ممنون

  30. سلام
    مقصر اصلی علوم‌ پزشکی بود که حق ما رو خورد
    اگر دادیار نبود یکی دیگه پیدا میشد
    مسوولان علوم پزشکی اگه صادق بودن پیگیر حق ما بودند نه تبرعه خودشون
    از شما رسانه محترم درخواست پیگیری داریم
    لطفا ما رو تنها نزارین

  31. تمام اين كلاه برداري زير سر خود دانشگاه با داديار هم شريكن همشون با هم پول ما را دزديدن و خوردن انشالا چرك و خون بشه از گلو خانوادشون در بياد من بدبخت هنوز دارم قسط اون پولو ميدم چرا هيچكس پيدا نميشه حق ما را بگيره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا