خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلمی از زمان شاه – مجیز گویی آیت الله علم الهدی برای پهلوی

/ پاسخی به یک شایعه /

بخش پاسخ به شایعات سایت رسمی آیت الله علم الهدی در کنار انتشار فیلمی با عنوان «فیلمی از زمان شاه – مجیز گویی آیت الله علم الهدی برای پهلوی»، نوشت: «مقایسه عکس آیت الله علم الهدی در سال 54 با تصویر خطیب این مراسم بخوبی کذب و مضحک بودن ادعای تخریب کنندگان را اثبات می‌کند».

به گزارش انصاف نیوز، این سایت نوشت:

«سریال تخریبهای بی نتیجه علیه آیت الله علم الهدی به انتشار تکه فیلمی از عوامل ساواک در لباس روحانیت رسیده است که رژیم منفور پهلوی برای خوش خدمتی و آراستن دین بر چهره بی دین دربار در سالهای قبل از انقلاب ترتیب داده بود و ادعای ناباورانه‌ای شده است که خطیب مجیزگوی این مراسم آیت الله علم الهدي است.
این در حالیست که آیت الله علم الهدي از سخنرانان شهیر آن سالها بود که به جرم روشنگری مردم علیه رژیم ستمشاهی در خراسان، گرگان، مازندران و تهران بارها تحت تعقیب و بازداشت شد. علاقمندان می توانند خاطرات ایشان را که مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر نموده مطالعه بفرمایند.
مقایسه عکس آیت الله علم الهدي در سال 54 با تصویر خطیب این مراسم بخوبی کذب و مضحک بودن ادعای تخریب کنندگان را اثبات می کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این فیلم درست یا نادرست ، یک واقعیت را نشان میدهد و آن اینکه بودند و هستند آخوندهای درباری که همیشه نان به نرخ روز می خورند و در کنار حکومت می مانند..
    الان هم آخوند هایی هستند که ترجیح میدهند به جای در کنار مردم بودن را …

    پس صحت و سقم فیلم چندان مهم نیست، مهم رفتار آخوندهایی است که بخاطر موقعیت و ثروت ترجیح میدهند در کنار حکومت باشند…

    283
    30
    1. این دور باطل تاریخه و بودند و هستند و خواهند خواص و عوام شهوت طلب و دنیادوست که بخاطر رسیدن به دنیای فانی، پست و ریاکارانه در زمین کس و ناکسی بازی میکنند، تاریخ اسلام پراست ازین خیانتها و پستی ها که بر ائمه علیهم السلام وارد آمد.

      44
      14
      1. چه فرقی میکنه اون آخوند علم الهدی باشه یه شخص دیگری مهم اینه اگه تملق چابلوسی دست بوسی کار درستی نیست که به نظرم منم درست نیست ما یاد بگیریم و این عمل ناشایست رو انجام ندیم.ادب از که آموختی از بی….

        54
        4
  2. خدارو شکر اون زمان و این زمان صدای ایشون تقریبا یکی بوده، چهره رو گفتید متفاوته و ما هم گفتیم باشه، صدا چی صدتا کارشناس هم بیارید همشون میتونن به راحتی بگن که صدای ایشونه، البته مهم هم نیست، خاصیت بعضیها در همین تعویض رنگشونه

    207
    32
    1. شک نکن هر کوچک و بزرگی میداند خودش هست ،و بدتر این خبر رسان ملی انصاف نیوز دروغ پنهان کن چرا دفاع الکی میکند ،شما مدیران انصاف نیوز اگر میدانید خودش هست و تکذیب کردید که خیانت است به رسالت خودتون ،اگر هم اهل تشخیص نیستین وای به حال ملت که امور تخصصی فرهنگی دست شما دادند که چه نشود از ناهنجارها؟؟؟

      84
      8
  3. حالا این روحانی ساواکی اسمش چیه ؟! چرا اسمش رو ذکر نکرده اید ؟! عدم نام بردن از ایشان بر ابهامات می افزاید .

    132
    12
    1. ایشون میگن علم الهدی هستن،مهم نیست حالا باشه یا نه،ولی امان از بعضی افراد بزدل که اینجور رنگ عوض میکنن

      98
      3
      1. شایعه هست ، درست. پس اون همه آخوند چی میگن اون وسط؟ نباید یکیشون صداش در میومد از اینکه صفات خداوند رو به شاهنشاه نسبت میداد؟؟ جواب بده لطفا

        84
        1
    2. به فرض سخنران ساواکی باشه، اون همه شنونده هم ساواکیه که عشق میکردن با این جملات

      60
      2
  4. عقده گشایی برای کسانی که از شکست می سوزند
    خودتون را هم بکشین جز آدم های مریض دل اینشیعات را باور نمی کنند

    10
    73
  5. سلام
    اولا تصویر هیچکس طی چهل سال ثابت نمیماند که شما به قیافه استناد میکنید.
    اتفاقا اگر به تکیه کلام (عرضه بدارم)دقت کنید دقیقا لحن و تکیه کلام فعلی شان هم همین است.مسلما قبول و اعتراف به چنین مسائلی برای حضرات سخت است و تکذیب کمترین کار مورد انتظار است.اما شک نداشته باشید خود خود خودشان هستند.همچون دست بوسی فرح پهلوی توسط جناب حداد عادل.

    70
    5
    1. من زیاد دا علم الهدی موافق نیستم ولی با دروغ هم موافق نیستم و با تخریب هر کسی که مخالفشم به هر قیمتی هم موافق نیستم.مشخصه که این یکی دیگه است . درسته قیافه کسی ثابت نمیمونه ولی خب این عکسی که منتشر شده هم که مال الان نیست مال همون موقع جوانی علم الهدی هست و داری می بینی متفا ته دیگ و در ضمن قیافه آدم تغییر میکنه ولی نه دیگه تا این حد که ته چهره اش هم حتی کلا زیر و رو بشه. حتی در انتقاد و مخالفت کردن هم باید اخلاق داشت

      10
      6
  6. چه حضور با شکوهی از چاپلوسان همیشه در صحنه ، این جماعت بی کار رو بی خاصیت برای گذران روزگار دست به هر چاپلوسی با لباس مقدس میزند .

    42
    4
  7. از همه نظرات فقط یکی موافق بوده که این علم الهدی نیست. این یعنی چی دوستان؟؟؟ چرا این چیزا رو نمیبینن مسئولین و یا میبینن و خودشون رو به ندیدن میزنن. پایان کارشون فرا رسیده…

    52
    9
  8. آقای علم الهدی شما کسی بودید که گفتید حقوق معلمان در تابستان حرام است ..صحبت های روشنگری احمدی نژاد رو عربده کشی می دانید ..خواهشا بیشتر از این ملت رو …فرض نکنید…

    44
    7
  9. این سخن آن علم الهدا نیست، ولی در سالنی که دو هزار روحانی میزبان هستند، یک نفر نباید بلند میشد و میگفت ذات اقدس مخصوص خداوند است نه شاهنشاه؟؟ این روحانیون … الان اگه زنده باشند [کدام] مناصب رو در اختیار دارند؟

    45
    2
  10. لابد اون افرادی هم که در جلسه نشستن روحانی نیستن !!!
    اونا هم جعلی هستن که الهی آمین می گویند ؟؟؟؟؟؟

    26
    1
  11. ایناروحانیون درباری هستندهستندکه از شاه حمایت میکردندوتوسط حکومت پهلوی بوجودامدندتادرمقابل خمینی و نیروهای انقلابی بایستندتانظرمردم رابه خودشون جذب کنند که حکومت پهلوی سقوط نکنددرحالی که آقای علم الهدی از نیروهای بود که با حکومت پهلوی مبارزه میکردوبخاطرفعالیت های ضدپهلوی دستگیروزندانی میشد.

    4
    29
  12. والله همه اذعان داریم که ز بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحریم بود ولی ما در دوران آقای رفسنجانی پول آب و برق و گازمان به سه هزار تومان نمیرسد اختلاس نمیدونستیم با سین یا صاده دلار و سکه و طلا انگار خواب بودن دوست یک کیلو طلا دومیلیون بود حالا کافیه برین هر سایت سکه وطلا را باز کنید و میبینید که هر پنج دقیقه بیشتر یا کمتر طلا بالا میره الان دولت با کلمات بازی میکنه دلار وطلا که میره بالا حرف نمیزنه همین که دلار به بازار تزریق میکنه و دلار 500 تومان میاد پایین ، جار میزنه میگه ما 20درصد دلار رو آوردیم پایین من سال 90آپارتمان خریدم 49 میلیون در مشهد، پراید85 مو همون وقت فروختم به 4/4میلیون الان همون آپارتمان رو یک میلیاردو سیصد میلیون میخرند مطمئنم کمتر از یه ماه بع 1/7م هم میرسه آغای کریمی قدوسی اینقدر که با دشمن بعثی جنگیدی بیشتر از اون با آیت الله رفسنجانی میجنگی اون خدا بیاموز که فوت کرده ولش نمیکنی مطمئنا بقای سیاسی خودت رو در مخالفت با اون مرحوم میبینی تو سخنان حضرت آقا را هم نادیده گرفتی که فرمودن:بارها آقای رفسنجانی تمام زندگی خودش را برای انقلابی که هنوز پیروز نشده بود فروخت آیا تو الان اینکار را میکنی مگر امام نفرمودن هاشمی زنده است چون هنوزنهضت زنده است خاصیت ایرانی جماعت اینه که وقتی پیر میشن خیلی بچه دوست میشن و زود تحت تاثیر حرف و سخنان اطرافیان خود قرار میگیرند حالا هم رسم جوانمردی نیست کسی که دستش از این دنیا کوتاه است اینطور آماج حملات چون تو قرار بگیرد کسی که دوست و دشمن به دیپلماسی پنهان قبولش داشتن اگر شما هم دچار خطایی شدید مطمئن باش بدتر از خودتان و در زنده بودنتان بر شما خواهد تاخت چون با همان دست که بدهی با همون دست خواهی گرفت کار من با آحاد مردم سروکار دارم بخدا قسم در همین مشهد توی که چندین دوره نماینده مشهدبودی نمیشناسدت ولی حرف از آیت رفسنجانی که میشه خدا بیامرزه ی هست که میشنوم
    کریمیا مردنکونام (رفسنجانی) نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا