خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست اهالی مسکن مهر آبشناسان رباط کریم

ایمیلی رسیده به انصاف نیوز در پی می آید:

«ما جمعی از اهالی مسکن مهر 26 شهرک آبشناسان رباط کریم هستیم. متاسفانه مدیر عامل این تعاونی با وجود اینکه حدود بیش از دو سال از واگذاری این واحدها می گذرد – واحدهایی که قرار بود با 10 میلیون تحویل داده شود بعد از تحویل درخواست مبلغ 14 میلیون داد و بعد از آن مجددا 20 میلیون درخواست کرد – با توجه به اینکه وی هیچ گونه صلاحیتی در این کار نداشته و تخلف هایی هم در پروژه انجام شده و با وجود مراجعه ساکنین به اداره تعاون، مسکن و شهرسازی رباط کریم و حتی فرمانداری با این شخص برخورد قانونی ای نشده و حق مردم و ساکنین همچنان تضییع می شود:

1- خودداری از نصب آسانسور، دیوار کشی محوطه و خورده کاری های باقی مانده

2- خودداری از معرفی اعضاء به بانک برای تقسیط وام و مطالبه ی مبالغی تا چند میلیون علاوه بر مبالغ یاد شده

3- عدم عقد قرارداد رسمی با اعضاء

4- دریافت مبالغ دستی از اعضاء برای انشعابات گاز، فاضلاب و …

5- عدم تشکیل جلسات مجمع و تعیین بازرس و انتخاب رییس هیات مدیره

6- عدم شفاف سازی در باره ی هزینه های انجام شده

شایان ذکر است که نامبرده اعلام کرده که می خواهد همچنان در دفتر کار باقی مانده و هزینه هایی را به عنوان دستمزد، پاداش برای خودش و مبالغ زیادی را برای دفتر کاری که ایشان اکثرا در آن حضور ندارند و پاسخگوی اعضاء چه حضوری و چه تلفنی نیستند برای امسال و چند سال آینده از اعضاء مطالبه کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام خدمت همه جاماندگان مسکن مهر دولت آقای احمدی نژاد. بنده جزو افراد مسکن مهر 18 آبشناسان هستم که با وجود گذشت 14 سال از زمان ثبت نام و واریزی آورده اولیه که حدود 3 برابر مبلغ توافقی و اعلام شده بوده است اما متاسفانه تاکنون موفق به دریافت واحد خود نشده ام.
    به نظرم چون در ایران قانون حمایت از دزدان و اختلاسگران وجود دارد همینکه توانسته اید واحد های خود را دریافت کنید یک قدم از ما جلوتر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا