خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تایید شد: حمایت اعظم طالقانی از ریاست لاریجانی

پس از انتشار تصویر جلد مجله ی «پایتخت کهن» که حمایت اعظم طالقانی و چند چهره ی دیگر از ریاست لاریجانی بر مجلس آتی را نشان می داد، کانالی نزدیک به محمدرضا عارف آن را تکذیب کرد اما سردبیر این مجله در توضیحی آن را مجددا تایید کرد.

به گزارش انصاف نیوز، علی نظری، سردبیر پایتخت کهن و نماینده ی مجلس ششم، درباره ی حاشیه ی این کانال تلگرامی بر تیتر «حمایت چهره های شاخص جریان روشنفکری دینی از ریاست لاریجانی» در یادداشتی توضیحی نوشت:

سرکارخانم اعظم طالقانی؛ سلام عید مبعث برشما مبارک باد.
الان در تلگرام خواندم شما درگفتگو با کانال گروه رسانه ای امید قسمتی از متن گفتگو با پایتخت کهن را تکذیب کرده اید که نام از کسی نبرده اید.
من روز سه شنبه 15 اردیبهشت ساعت 12 تلفنی متن را برای شما خواندم. شما فرمودید ابتدا اتفاق و اتحاد دو نفر در متن بیاید و بعد اسم لاریجانی و دقیقا این نکته را فرمودید: علی رغم شایستگی های آقای عارف چون تجربه ی آقای لاریجانی بیشتر است، به صلاح می دانم ایشان رییس شوند.

من الان فایل صوتی را مجدد از آقای دادگر، خبرنگار پایتخت کهن گرفتم و گوش کردم. شما چنین مطلبی را فرموده اید و از آقای لاربجانی به خاطر تجربه ی بیشتر نام بردید. فایل صوتی را برایتان می فرستم و در صورت لزوم جهت اطلاع مردم شریف ایران و اینکه خدشه ای بر کار حرفه ای زحمتکشان مجله وارد نشود، فایل صوتی فرمایشات شما را منتشر می کنم. ارادتمند، علی نظری، سردبیر «پایتخت کهن»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ریاست مجلس لاریجانی اصولگر که حتی پایداریها هم یک صدا از ریاست ایشان حمایت کردن…..اشتباه محض و نا امیدی و خیانت به رای و اعتماد امید مردم استتتتتت

  2. دوست و همكلاسى عزيز جناب آقاى نظرى
    با سلام ، بدواً انتشار پايتخت كهن به سردبيرى جنابعالى را تبريك ميگم . و اما بعد .. ، انتشار چنين نظر شاذّى آنهم در اين وانفسا از شما بعيد بود، ميدانيد چرا ؟ به مصداق همان ضرب المثل معروف كه در ميان پيامبران سراغ جرجيس را گرفته ايد ! توفيقتان را در جريان اصلاح طلبى از خداوند متعال درخواست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا