خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیلی «قدرت» بر گونه‌ی «اقتدار»

اسماعیل حسین‌پور، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «سیلی «قدرت» بر گونه‌ی «اقتدار»» نوشت:

در کمال ناباوری و حیرت، نمایندۀ مجلس انقلابی، بر صورت سرباز وطن سیلی زده است. همان سربازی که به عشق مُلک و ملتش، لباس سربازی بر تن کرده است و ایستادگی‌اش در برابر قانون شکنی آشکار یک قانونگذار، ستودنی است.

این سیلی، سیلی قدرت بر گونۀ اقتدار است. قدرتی که به پشتوانۀ تفکر مردم انکارش، حضور مردم را در مدیریت کشور، زینتی می داند و ایران را برای خود و مِلک شخصی اش می داند.

این سیلی، بدعت روح آزاری است که قطعا با چشم پوشی اصولگرایان تا چند روز دیگر به بوتۀ فراموشی سپرده خواهد شد. مثل بسیاری از اهانت های این جماعت که این روزها بر برخی منبرها و تریبون ها، شنیده می شود.

سرخی این سیلی، بر گونۀ فرزندان این سرزمین، سند زیاده خواهی برخی از این جماعت بر مسند است که در ظاهر شعار خدمت به مردم می دهند و در عمل بر گونۀ فرزند همین مردم سیلی می زنند.

نمایندۀ مجلس دناپلاس، کاش فرمودۀ مولا‌ علی(ع) در نامۀ 53 را به خاطر بیاورد که فرموده: «سرباز زینت کشور و افتخار تاج و تخت است. سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است. سرباز یعنی ستونی که کاخ استقلال و عظمت مملکت بر دوش او استوار و پابرجاست».

ما مردم، به وجود آن سرباز مقتدرِ قانونمدار که در برابر زیاده خواهی آن قانون شکنِ قانونگذار- حتی با صورت سرخ از سیلی- استوار ایستاده، مباهات می کنیم.

باید این سرباز سربلندِ سیلی خورده برای حاکمیت قانون را عزیز داشت و با آن قانون شکنِ خودبرتربین، برخورد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا