خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری اعضای باند «فرشته نجات»

حجت‌الاسلام عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شناسایی یک باند اخذ «رای تضمینی» با عنوان «فرشته نجات» در کرمانشاه از دستگیری یک وکیل و برخی کارکنان دادگستری در جریان این پرونده خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به شناسایی یک باند اخذ «رای تضمینی» با عنوان «فرشته نجات» در کرمانشاه از دستگیری یک وکیل و برخی کارکنان دادگستری در جریان این پرونده خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد که در دی ماه گذشته، ۱۲ نفر به اتهام کارچاق کنی، کلاهبرداری و اخذ رشوه از وکلا، کارمندان ثبت و دادگستری و افراد کارچاق کن، توسط این مرکز دستگیر شده‌اند.

رئیس قوه قضاییه نیز در واکنش به گزارش رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، با بیان اینکه وکالت تضمینی به معنای فساد، زد و بند و روابط ناسالم است، عنوان کرد: وکیل نمی‌تواند اعلام کند که من رای تضمینی می‌گیرم، مگر از چه کسی قرار است این رای را بصورت تضمینی بگیرد؟ باید با حساسیت زیاد و به صورت جدی با چنین وکلایی برخورد شود و هیچگونه اغماضی در این برخوردها نباید وجود داشته باشد چرا که این افراد مایه سرایت فساد به بخش‌های مختلف دستگاه قضایی نیز خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا