خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممنوعیت بازپخش پایتخت۶ در تلویزیون؟!

ایسنا نوشت: شبکه آی‌فیلم که این روزها مروری بر فصل‌های مختلف «پایتخت» داشت، با پایان فصل پنجم، سریال «مرد هزار چهره» مهران مدیری را جایگزین این سریال می‌کند.

شبکه آی‌ فیلم همزمان با پخش قسمت‌ های پایانی فصل پنجم از «پایتخت»، خبر بازپخش سریال «مرد هزار چهره» را اعلام کرد.

سریال «مرد هزار چهره» قرار است از پنجشنبه، نهم بهمن ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم برود. این سریال هرشب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

فصل ششم «پایتخت» که نوروز امسال به روی آنتن رفت، به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند و البته با حاشیه هایی در پخش هم همراه بود؛ حالا به نظر می رسد بازپخش این سریال همچنان در شبکه آی فیلم با حساسیت هایی مواجه است.

همچنین در شرایطی که خبرهایی مبنی بر ساخت فصل هفتم این سریال به گوش می رسید، برخی حاشیه ها درباره دستمزدها و حذف اجباری برخی بازیگران، در نهایت باعث شد که محسن تنابنده با انتشار مطلبی، ساخت «پایتخت ۷ » را منتفی اعلام کند.

سیروس مقدم کارگردان «پایتخت» هم این روزها ساخت سریال «جزیره» برای شبکه نمایش خانگی را در سر دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من پایتخت را ندیدم و برایم فرقی نمی کند بعدی پخش شود یا نه، ولی خاک هفت عالم بر سر عسگری با این رسانه میلی اش که چیزی که خودش ساخته را هم نمی تواند نشان دهد؛ این یعنی آخر استقلال و آزادی و ایضا جمهوری…

    6
    4
  2. اخه یعنی فقط پایتخت مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟
    تنها برنامه خوبی بود که مردم شاد بودن البته مخالفم داشت اما دیدنش بهتر بود تا خیلی برنامه های بیخود که فقط ادم استرس و نگران میکنه اونم تو این بدبختی که همه اسیرش شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا