خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب دیدار روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب با خاتمی

مدیرعامل بنیاد باران اعلام کرد: آقای خاتمی در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته اند و بی تردید طرح چنین ادعاهایی از سوی بدخواهان با اهداف انتخاباتی و یا انحراف افکار عمومی از مسائل مهم کشور صورت می گیرد و ارزش پرداختن ندارند.

به گزارش جماران؛ جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در واکنش به انتشار مطلبی در فضای مجازی با مضمون “محفل سید محمد خاتمی با جمعی از روزنامه نگاران و ادمین های کانال های اصلاح طلب” نوشت: «متاسفانه با نزدیک شدن به ماه های منتهی به انتخابات، تحرکات جریانات تندرو نیز برای تخریب چهره های مورد اعتماد مردم و سرمایه های اجتماعی  شدت می گیرد و آنها با علم به محبوبیت آقای خاتمی و سایر شخصیت های خوشنام اصلاحات، خبرسازی ها و شایعه پراکنی های خود را آغاز کرده اند.

در این میان علاوه بر اتهامات بی پایه و اساس روزنامه ها و رسانه های افراطی، انتشار متون و اخبار کذب در فضای مجازی نیز بر شدت تخریب ها افزوده است.

و با اینکه جعلی بودن برخی اخبار و مطالب به قدری روشن و واضح هستند که نیازی به صدور تکذیبیه یا جوابیه احساس نمی شود، اما ضروریست به منظور احترام به مخاطبان و اذهان مردم شریف کشورمان هم که شده حتی الامکان صحت و سقم مسائل مطروحه از سوی اشخاص یا نزدیکان شان تایید و یا تکذیب شوند.

از این رو واجب است اعلام کنم که جناب آقای خاتمی در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته اند و بی تردید طرح چنین ادعاهایی از سوی بدخواهان با اهداف انتخاباتی و یا انحراف افکار عمومی از مسائل مهم کشور صورت می گیرد و ارزش پرداختن ندارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا