خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقاضای چند کشور برای پیش‌خرید واکسن ایرانی کرونا؟!

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: بر خلاف تصور بیگانگان کارهای بزرگی در کشور انجام داده‌ایم به طوری که اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده‌اند.

به‌گزارش ایسنا محمد مخبر، امروز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ در آیین بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال کولبران اظهار کرد: به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دو هزار باب مدرسه و ۶۵۰ هزار فرصت شغلی در استان‌های مختلف کشور ایجاد شده است.

وی به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کردستان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۸ هزار طرح با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰ هزار شغل در استان کردستان ایجاد شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به در دست اقدام بودن ۳ هزار طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اشاره و بیان کرد: مصوب شده که برای سال آینده ۵ هزار طرح با ۱۵ هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شود.

وی با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات کولبران کردستان، افزود: طرح‌های این نهاد با تکیه بر مردم و با حمایت از آنان اجرا می‌شود و اگر موفقیتی نیز در بخش‌های مختلف بدست آوردیم به دلیل کمک مردم بوده است.

مخبر به بحث تولید واکسن کرونا از سوی ستاد اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی بر خلاف تصور بیگانگان کارهای بزرگی در کشور انجام داده‌ایم به طوری که اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا