خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات سانسور خبر جلسه ستاد کرونا در صداوسیما

روزآروز نوشت: علیرضا معزی معاون اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری، در توییتی به گزارش امروز بخش‌های خبری صدا و سیما واکنش داده و نوشته که در ستاد ملی مقابله با کرونا، «هم از مسافرت در تعطیلات گلایه کردند و هم به پروتکل‌شکنی در تجمعات مذهبی اعتراض داشتند خصوصا به شیوه‌ برگزاری نماز جمعه و مراسمات عزاداری در قم».

در بخش‌های خبری صدا و سیما از جمله ساعت ۱۴ شبکه یک، امروز در گزارشی، به گلایه‌های وزیر بهداشت و معاونش در جلسه صبح امروز ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخته شد.

نمکی وزیر بهداشت در تصاویر منتشره از صدا و سیما به حجم بالای سفرها به استان‌های پرخطر انتقاد می‌کرد و رئیسی معاون او هم عکس‌هایی از صف بلند ماشین‌ها برای‌ ورود به جزیره قشم و همچنین جاده‌های‌ پرتراکم شمال را به رییس‌جمهوری و سایر اعضا نشان داد.

حالا کاشف به عمل آمده که گلایه‌ها فقط مختص به سفرها نبوده و آنها از مراسم عزاداری و نماز جمعه در قم هم گلایه‌مند بودند؛ اما صدا و سیما به صلاح ملت دیده که بخش دیگر، پخش نشود.

معزی ضمن انتشار فیلم سانسور نشده‌ی ستاد، اقدام صدا و سیما را «دوگانه‌سازی‌» توصیف کرده است.

معاون دفتر روحانی همچنین خواستار پایان یافتن «عادت پوچ دوگانه‌سازی‌» شده و نوشته که «مراسمات عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات. بپذیریم که انگیزه‌ شکل‌گیری یک تجمع، از خطرات آن برای سلامت عمومی نخواهد کاست. حرمت جان انسان را نگاه داریم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب معزی، آنچه که در این مملکت حرمت ندارد، بلکه تحریم مرگبار دارد، جان انسان هاست! چطور بعد از 40 سال هنوز این را نفهمیده اید!!؟ یا خود را…!!!

  2. دروغ گویی تو تلوزیون ایران، نهادینه شده. به آگهی‌های تبلیغاتی توجه کنید. طرف داره یه محصول جدید رو که تو همین یکی، دو ماه اخیر به بازار اومده، تبلیغ می‌کنه، بعد زیر آگهی می‌نویسه، “این تصاویر قبل از شیوع بیماری کرونا ضبط شده است.”

    ننگ بر این تلوزیون مردم فریب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا