خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعاهای عجیب «آیت الله تبریزیان» درباره‌ی زمین، ماه و خورشید

شخصی که به عنوان «آیت الله تبریزیان» معروف است در یادداشتی جدید با عنوان «دروغهای شاخدار»، ادعاهای عجیبی را درباره‌ی شکل زمین، ماه و خورشید مطرح کرده است.

آقای عباس تبریزیان که مدعی طب اسلامی است، سال گذشته کتاب طب هاریسون را آتش زده بود؛ کاری که جنجالی شد. ادعاهای او و شاگردانش همچنین درباره‌ی کرونا جنجال آفرین شده بود.

به گزارش انصاف نیوز، تبریزیان در تازه‌ترین یادداشت خود در کانال تلگرامی‌اش نوشته است:

«گرایش مردم دنیا به غرب بیشتر مبتنی بر دروغهای شاخدار و ترسیم یک چهره ای غیر حقیقی از جهان میباشد.

رمز و رازهای زیادی وجود دارد که از مردم جهان مخفی کردند و مخفی ماند که یکی از این رمز و رازها ایا بشر به کره ماه رفت آیا کسی پا روی کره ای ماه گذاشت؟ ایا امکان دارد؟ ایا اسمان قابل نفوذ است.

باید بگوئیم صدتا دلیل وجود دارد که جریان ماه رفتن بشر یک فیلم بیشتر نیست و فقط و فقط یک نقشه مشترک بین امریکا و روسیه میباشد.

اصلا تمام فرضیه‌های موجود درست نیست آیا زمین کروی شکل است ایا آفتاب محوریت دارد و بزرگ است انقدر که سیاره‌ها را جذب کند و دور او می‌چرخد و من جمله زمین آیا چیزی بنام جاذبیت وجود دارد؟ ایا تئوری کوانتوم درست است؟

آیا زمین میچرخد؟ تمام اینها هیچ دلیل واضحی ندارد و هیچ عکس حقیقی از زمین وجود ندارد. تمام عکسها درست شده و دستکاری شده و فوتوشاپ بیشتر نیست.

چرا مساله انتارکتیکا مخفی می‌کنند چرا کسی نمی‌تواند به آنجا برود؟

برای اینکه انتارکتیکا ثابت می‌کند تمام آن حرف‌ها و تمام قواعد و اصولی که تمام دانش بر اساس آن ساختند دروغ است.

ثابت می‌کند که زمین مطابق روایات کروی معلوم نیست باشد و شکل منظمی ندارد ثابت می‌کند زمین نمی‌چرخد ثابت می‌کند محور هستی است و محوریت زمین درست چیزی که از روایات و آیات استفاده می‌شود.

ثابت می‌کند آفتاب مانند ماه در مقابل زمین هیچ است

تا نمونه باشد از دروغ‌های غرب که این دروغ‌ها فارغ از موفقیت‌های وهمی در علم فیزیک و شیمی در باقی علوم هیچ توفیقی ندارند بخصوص علم طب که بیشتر قواعد و ثوابت این علم فقط نقشه برای سلطه بر جهان و جز تلقین و هیاهو هیچی نیست.

دانشجویان ما از قید و بند این دروغ‌ها و فیلم‌های هالیوودی خودشان را آزاد کنند و مستقلا بیندیشن و از قرآن و کلام اهل بیت کمک بگیرند.

تمام خوراک‌های غرب و ارتزاق از غرب برگردانید استفراغ کنید تا آماده دریافت حقایق باشید و بتوانید مستقل و بدون تلقین قبلی فکر کنید و بیندیشید.

علوم حقیقی زیادی در سینه حبس کردم، می‌ترسم رو کنم. افهمتم؟»

یک روحانی کتاب طب هاریسون را آتش زد [+فیلم]

کتاب سوزی، زشت‌ترین رفتار بجا مانده از جاهلیت

تبریزیان: خانم هلندی به من گفت اتفاقا شوهر ندارم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام –
    این آقا در هر موردی غافل و نادان باشد ، در یک فقره استاد است و آنهم ورق بازی است ( قمار ) چون لفظ ( رو کردن ) فقط ویژه قمار بازان است . ( جمله آخر ایشان ) چه خوب گفت : هر کسی کو دور ماند از اصل خویش // یک جایی گاف میدهد در وصل خویش…

    45
    59
    1. سلام استاد . تنها روحانی که در مورد زمین تخت و کرونا و هزاران دروغ دیگر که برای از بین بردن انسانها بکار بردند ، پرده برداری کرده و در موردش توضیح داده . واقعا ممنون که بیدار کردن همنوعانتون براتون دغدغه شده ، تا سیاهی و شیطان رو شکست بدیم . تشکر استاد .

      24
      4
    2. کی ما ایرانی ها یاد میگیریم بدون قضاوت و انگ چسباندن به دیگران و توهین کردن، نظرات خودمون رو مثل بچه ادم بگیم الله اعلم. تخت بودن یا گرد بودن زمین، چه ضرری به افراد میرسونه که حاضرن به بقیه انواع تهمتها رو بزننن. اسم خودشم گذاشته معلم.

      1
      5
  2. وقتی روز روشن علم به سخره گرفته میشود….سخنانی این چنینی تبعات همان سخره گرفتن هاست….زمانی کسی میگفت اپولوحرام است پاسخش دادند روی ان نماز نخوان….

    35
    39
    1. تو ایت ا… هستی؟ ایت ا… یعنی کسی که نشانه خدا باشد. خیلی متاسفم که شما ایت ا… هستی. من که چیزی نمی دانم. ولی احساسم میگه. عقلم میگه این گفته شما مانند ان ایت ا… که گفت زلزله به خاطر اینه که زمین روی شاخ گاو هست. ادم عاقل احساس می کنم تو دیوانه هستی. حرف های تومانند این هست که پناه می برم برخدای بکتا که با دیدن این همه نشانه خالق یکتا بگوییم دنیا خالقی ندارد. اخه ایت خدا ونشانه ای که دیگر هیچ ارزشی پیشم نداری حرفایت درست نیست. خدا وند بزرگ اسمانها را افریده است. ودر این اسمانها میلیاردها کهکشان ودر هر کهکشان میلیاردها میلیارد سیاره وستاره قرار داده. زمین در مقابل عظمت بعضی ازاین سیارات مانند نقطه نون می باشد. تو. کجای کاری. چشمت را بر روی عظمت جهان باز کن، زمین کروی است و خورشید هزار بار ویا به قولی یک میلیون سیصد هزار بار بزرگتر از زمین است. تو کجای کاری.
      ایت ا… نیستی می دانی، باور کن ایت ا… نیستی. نشانه خدا نیستی. اللهم صل الله محمد وال محمد وعجل فرجهم

      24
      42
    2. ایده ی نرفتن انسان به کره ی ماه ربطی به ایشان ندارد، سایت انصاف یک سایت عوام فریب است که این ایده را به این بابا منتسب کرده است، بلکه این قضیه یک باور عمومی حتی در بین خود توده های آمریکاست که انسان هیچ گاه به ماه سفر نکرده است و فیلم سفر به ماه، توسط هالیوود و با کارگردانی استنلی کوبریک پر شده است. جالب است که اکنون که بیش از نیم قرن از این سفر ادعایی به ماه می گذرد هنوز هیچ انسان دیگری به ماه نرفته است و جورج بوش دوم و دونالد ترامپ هر دو وعده ی سفر به ماه را داده بودند!
      واقعیت این است که کشورهای جهان سوم بیشتر این داستان را باور کردند تا خود آمریکایی ها، و بیشتر مدافعان متعصب واقعی بودن سفر به ماه، از جهان سومی ها هستند.

      67
      14
        1. کاملا درست میفرمایند
          ایشون کارشون درسته
          ناسا یه سوله ی فیلمبردایه
          شعبه ای از هالیووده
          طب جدید هیچ حرفی واسه گفتن نداره
          فقط به فکر تجارت و سوده

          43
          8
          1. سلام ، با تزریق واکسن بعد از تولد ، عمرمون رو یک دهم میکنن ، غده بینه‌آل مغزمون رو از کار میندازن تا هیچ از آگاهی و هنرهایی که خالق در وجودمون گزاشته بوده را بیاد نیاریم ، با سمپاشی توسط هواپیماهای بزرگ در کل دنیا باعش،شدن همه نوع بیماری سراغمون بیاد و عمرمون کوتاه بشه ، چون عمر ما مثل حضرت نوح باید میبود ، فقط ایشون پرده از اسرار فراماسونها برداشته . جای تشکر داره ، چون درافتادن باهاشون خیلی سخته

            20
            3
      1. بیش از یک بار به ماه سفر شده. کمی مطالعات خود را کامل نمایید متوجه خواهید شد.

        3
        50
        1. سلام آدرس فیلم کلیپ یا سند قابل قبول بده تا قبولش کنم! عزیز! یه وری زدن، توش گیر کردن، خود آرمسترانگ هم الان چندین کلیپ و فیلم طولانیش هست که میگه ازم خواستن که یک دروغو یک عمر به دوش بکشم، اینقدر عذاب وجدان کشیده بود، که میگه برام مراسم خاکسپاری برگذار کنید که مردم فکر کنن مردم و خلاص بشم از ادامه این دروغ!!!!!

          17
          5
        2. از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲، شش بار به ماه سفر شده(طبق ادعای ناسا) و الان بیش از پنجاه سال گذشته و هرگز به ماه سفر نشده.
          پس حرف اون دوستمون درست است چرا که میگه: هرگز به ماه سفر نشده و پس از گذشت پنجاه سال از ادعای ناسا دوباره این اتفاق نیفتاده.
          شاید شما بگید از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست دوباره به ماه سفر کنند اما دلایلی وجود داره که سفر به ماه دروغ است.
          در موردش تحقیق کنید.

          14
          5
          1. کجاسفربه ماه شده؟دروغ بسه.
            رضایت ندارم ازدست شما.
            عزیزان من خودم اومدم زمین.منم ماه شب ۱۴.
            کرم ب.ب.ک. بزنین تا ماه شین.

            1
            0
      2. آقا رفتن به کره ماه دروغ هست. قبول.
        ولی عزیز .این آقا پریده به کروی بودن زمین و خورشید و ماه
        چندین کشور ماهواره دارن .عکس میگیره. می‌چرخه . دور زمین می‌ره و میاد. دیگه کروی بودن زمین رو لامصب انکار نکن.
        این آقا عشق گالیله داره.
        دست خودش باشه میگه منو اعدام کنین مثل گالیله عاقبت بخیر بشم

        4
        31
        1. اگر باور داری که رفتن به ماه دروغ هست و ناسا دروغ به این بزرگی به این بزرگی رو به ما گفته؛ پس میتونه حرف های دیگر از قبیل کروی بودن زمین هم دروغ باشه و عکس های منتشر شده یا فیلم های منتشر شده میتونه ساختگی باشه.

          البته ماهواره ها قسمتی از زمین رو میتونن نشون بدن که اگر با دوربین فیش آی گرفته بشه به صورت گرد نشون داده میشه.
          اگر هم واقعاً گرد باشه لزوماً به معنای کروی بودن نیست شاید گرد و دایره ای باشه.

          13
          1
        2. سلام دوست عزیزم ۹۸ درصد ارتباطات جهانی با کابل هایی که از اعماق اقیانوس ها کشیده شده انجام می گردد چرا تا الان فکر نکردیم که اگر زمین مدور هست و در حال چرخش چرا هر شب ستارگان دب اکبر و اصغر بالای سرمان هستند . چرا در طول شبانه روز و سال تمام دیش های ماهواره بر روی پشت بام ها ثابت هست ؟؟؟؟

          12
          1
      3. دقیقا هیچ موجودی پاش رو از زمین فراتر نزاشته و نخواهد گذاشت،این وعده خداست.فضای نامتناهی، زمین چرخشی دیوانه با سرعت ۱۶۰۰ ک.م ،جاذبه،بزرگی خورشید درحد…،اینها ساخته پرداخته ذهن انسان نیست بلکه اتباع شیطان اینهارو خوراندن و متاسفانه کمتر ذهنی بصورت آزاد بدون تعصب دربارش فکر میکنه.
        با ارزوی بیداری همه انسانها

        21
        3
    3. بخندم یا گریه کنم.
      این آنقدر نادان است که حتی از اصول پایه ای فیزیک هم اطلاعی ندارد.
      تمامی علمی که بشر در هزاران سال تمدن جمع آوری کرده را زیر سوال میبرد.
      فک یک پیام دارم برای این مردک زمانی که ماموریت آپولو ۱۱ انجام شد نرم افزار فوتوشاپ ساخته نشده بود نادان.

      7
      36
      1. ساده لوح! چرا توهین بیجا میکنی؟! فتوشاپی که در افواه همه هست مثل فضیه بلوتوث شده! به هر اشتراکی بلوتوث میگن! اینطور جا افتاده!!!
        اصل اینه اگرچه بقول ساده‌لوحانه‌ت فتوشاپ اختراع یا ایجاد نشده بوده، ولی عدسی های واید همونی که فیلم و عکس رو باهاش کروی نشون میدن که سالها قبلش برا عکاسی بوده و ساخته شده بوده!!!

        21
        6
        1. بعضيا به آيت اله تبريزيان ميگن جاهل چون كتاب هاريسون رو آتيش زد
          بنده خداها نميدونن خود هاريسون كتاب ابن سينا رو آتيش زده
          به هاريسون چون خارجيه ميگن دانشمند

          39
          1
    4. کاملا درست میفرمایند
      ایشون کارشون درسته
      ناسا یه سوله ی فیلمبردایه
      شعبه ای از هالیووده
      طب جدید هیچ حرفی واسه گفتن نداره
      فقط به فکر تجارت و سوده

      15
      2
  3. دوره ای شده که به هیچ نقل قولی نمیشه اعتماد کرد. باید همه صحبت های ایشون رو بشنویم و بعد خودمون قضاوت کنیم.

    64
    13
  4. سلام در رابطه با کرونا که درست گفته
    من عمل کردم بدون ماسک و الکل با کرونایی ها زندگی کردم
    سالمتر از همیشه

    101
    46
  5. در حماقت ابن فرد همین بس که بدیهیات را با تراوشات ذهن بیمار خود تحلیل کرده و با لباس مقدسات به خورد مردم می‌دهد

    36
    66
    1. آیا شما تحقیقاتی در زمینه طب اسلامی, قطب شمال و جنوب و سفر به ماه داشتید؟ آیا قادر هستید ابهامات در مورد سفر به ماه و قطب شمال و جنوب را پاسخ بدید؟ آیا تاکنون یک خط از کتاب طب الائمه را خوانده اید؟ قطعا هیچ اطلاعی ندارید. پس چرا با توهین و الفاظ رکیک جواب میدید. مردم دنیا پشت سر هم دارن از کرونا و بیماری های دیگه می‌میرند درحالیکه امامان شیعه درمان بسیاری از این بیماری ها را در کتاب طب الائمه گفتن. یه کم مطالعه کنید و کتابهای طب اسلامی را بخونید . امروز در دنیا آخرالزمان شناسی جزو برجسته ترین علوم هست.

      43
      16
      1. علم آخرالزمان شناسی!

        هههههه…

        یعتی یه ربعه دارم میخندم از میزان و توهم و بی سوادی شما…

        هههههه…

        اسکووووووول من!
        بیا بوست کنم!
        :)))))))))))

        9
        25
      2. من خودم روحانی هستم و کاملا حرف شما را رد میکنم.امامان ما مطب نداشتند و طبابت نمی کردند.خرافات را به دین نچسبانید

        4
        23
      3. باهوش این خودش نجوم خونده
        منجمه
        تویی که با چارتا فیلم گول میخوری دلیل بر این نیست که بقیه دروغ میگن

        8
        2
  6. حق با آیت الله تبریزیان است
    کسانی که تمسخر می کنند نوعاً از منطق و علم پیروی نمی کنند و اهل حق و حقیقت نیست

    88
    36
  7. حق با تبريزيان است شما ملت را احمق كرده ايد براي دستيابى به اهداف شوم پشت پرده خودتان اگرزمین گرد بود آن وقت ما هوا وا میستادیم اون مکان میومد پیش ما

    67
    39
    1. یه مشت احمق دارن نظر میدن چجوری میگین زمین گرد نیست پس چجوریه مربعیه یکم از اون عقلی که مثلا خدا به شما داده استفاده کنین شما فقط با باورهاتون دارین زندگی میکنین .فکر کنین قرآن از آسمون اومده با اون فشار نه ضربه ای خورد نه اتیش گرفت خیلی اروم اومد پایین

      3
      30
    2. پس چرا وقتی شما میپرین به زمین برمی گردین؟؟

      چرا به همون بالا نمیرین؟؟پس نشون میده یه نیرویی وجود داره که شما را جذب میکنه.

      این همون جاذبس .

      برا جاذبه گرد یا صاف بودن فرق نداره. ولی با تلسکوپ دیدیم که گرد بود.

      ایشون نه از نظر علمی نه عقلی و نه اسلامی حرفاش درست نیست.

      برید به شبکه اجتهاد سری بزنید

      7
      25
      1. متاسفانه ،غربگرا های مملکت اومدن فقط سخنانی که برای مردم عجیب و موجب بدبین شدن آنها به آقای تبریزیان هست رو توی فضای مجازی می اندازند از جمله دروغ های شاخدار ،آتش زدن کتاب و…….
        ولی بدانید ای کسانی که با این آقا دشمنی و حرف های اون رو دروغ می پندارید اگر راست می گید برید و دو طرفه قضاوت کنید نه که فقط به حرف های این فضا ها گوش بدید.
        باز هم خدا خیر بده آقای تبریزیان رو که با اینکه شما اینقدر به ایشون توهین می کنید ولی باز هم به خدمتشان به مسلمانان ادامه می دهند و هیچ وقت از بدبین بودن مردم نسبت خودشون ترسی ندارند و انشاالله که روزی خواهد شد که همه ی شما مردم عزیز ایران متوجه می شوید که طب اسلامی حق هست و همه ی این حرف هایی که شنیده اید مشتی دروغ بوده که کشور های استعمارگر غرب که خدا لعنتشون که برای شما چیده اند تا حواس شما رو از حقیقت دور کنند. انشاالله آینده ی کشور در دست طب اسلامی خواهد بود.

        26
        9
    3. اتفاقا این حرف شما رو یه عرب نادون زده بود قبلا ….. حقیقت اینه که حکمت خدا اینطوریه که وزش باد معمولی سرعتش جوریه که عملا نمیذاره این اتفاق بیفته … درصورتی که اگر هوا جریان نداشت و زمین میچرخید طوفانی با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت ما رو نابود میکرد …. پس نابود باد نادانی و زنده باد علم

      4
      12
    4. متاسفانه ما عادت کردیم لقمه رو برامون آماده میکنن میذارن دهنمون.این لقمه ها از قبل ها قبل برای ما و نوادگان ما گرفته شده.ای کاش کمی دنبال حقیقت بودیم.ای کاش فرزندان ما در آینده ما رو ساده لوح یاد نکنند.
      این نظریه و مطالب بسیار دیگری از جانب جناب تبریزیان من رو بر آن داشته که به جستجو و کشف عالم حقیقی بر خیزم…

      22
      4
    5. زمین جو داره احمق که همراه زمین می چرخه بالای زمین هم وایسی جو تو رو حرکت می ده مگر اینکه از جو خارج شی

      4
      7
    6. وقتی که توی ماشین می شینی، سرعت ماشین رو می گیری. و وقتی که بپری بیرون، همون سرعت رو داری و کم کم به خاطر مقاومت هوا از دست می دیش. من کاری به حرف های آقای تبریزیان ندارم. این دلیلی که الان آوردی کاملا اشتباهه. فیزیکی که می گی دروغه، تو ساخت ماشین و هواپیما و هلی کوپتر استفاده شده. نکنه فکر می کنی هلی کوپتر و هواپیما هم دروغن؟

      2
      4
    7. شما ۴۰ کیلومتر از تهران بزن بیرون کل موقعست و انتن گوشیت قطع میشه.ماهواره کجا بود بابا اینها یه مشت خزعبلات به خورد بشر دادن تمام تصاویر فیک و ساختکی و فتوشاپن یه ویدئو نداریم از فضای بیرون.برای انسان عاقل همین بسه بفهمه درسایی که خونده همش فیکه تمام فیلما و کارتونا اولش موشک میافته یا میره هوا یا زمین میچرخه.اینها الهاماتیه که از بچگی به ضمیر انسانها دادن وگرنه کمی تعقل درحد ۲دقیقه کل زمین کروی رو شخم میزنه
      اما کو ذهن ازاد

      9
      3
  8. تبریزیان یک فرشته و یک استاد به تمام معنا هست حداقل در طب و پزشکی شخصا چندین بیمار جواب شده را در فامیل داشتیم که با مراجعه به ایشان درمان شدند. کانال درمان شدگان طب اسلامی در سایت آپارات شامل مصاحبه با تعداد زیادی از درمان شدگان توسط طب اسلامی و ایشان وجود داره که در بین درمان شدگان مصاحبه با چند نفر خارجی و آلمانی هم هست. در مورد انتارکتیکا یا قطب شمال و جنوب زمین سالها قبل این نظریه اعلام شد که این مکان جایگاه فرازمینی ها یا همان جن ها می‌باشد. در مورد دروغ بودن سفر به کره ماه و پنهان کاری سازمان های فضایی کافی هست یک سرچ ساده در اینترنت بکنید تا ده ها دلیل و مدرک برای این موارد را به چشم خودتون ببینید. در دنیایی که هنوز فرمول کوکاکولا بعد ۱۵۰سال مخفی هست و صدها اختراع نیکلا تسلا که فراتر از زمان بوده همچنان مخفی هست و کتمان میشه, گفتن این موارد نه تنها دروغ نیست . بلکه ذهن های خلاق به جای الفاظ رکیک باید خودشون در این موارد تحقیق کنند که قطعا به نتایج شگفت آوری هم میرسند.

    39
    6
  9. تو ایت ا… هستی؟ ایت ا… یعنی کسی که نشانه خدا باشد. خیلی متاسفم که شما ایت ا… هستی. من که چیزی نمی دانم. ولی احساسم میگه. عقلم میگه این گفته شما مانند ان ایت ا… که گفت زلزله به خاطر اینه که زمین روی شاخ گاو هست. ادم عاقل احساس می کنم تو دیوانه هستی. حرف های تومانند این هست که پناه می برم برخدای بکتا که با دیدن این همه نشانه خالق یکتا بگوییم دنیا خالقی ندارد. اخه ایت خدا ونشانه ای که دیگر هیچ ارزشی پیشم نداری حرفایت درست نیست. خدا وند بزرگ اسمانها را افریده است. ودر این اسمانها میلیاردها کهکشان ودر هر کهکشان میلیاردها میلیارد سیاره وستاره قرار داده. زمین در مقابل عظمت بعضی ازاین سیارات مانند نقطه نون می باشد. تو. کجای کاری. چشمت را بر روی عظمت جهان باز کن، زمین کروی است و خورشید هزار بار ویا به قولی یک میلیون سیصد هزار بار بزرگتر از زمین است. تو کجای کاری.
    ایت ا… نیستی می دانی، باور کن ایت ا… نیستی. نشانه خدا نیستی. اللهم صل الله محمد وال محمد وعجل فرجهم

    2
    12
  10. تو ایت ا… هستی؟ ایت ا… یعنی کسی که نشانه خدا باشد. خیلی متاسفم که شما ایت ا… هستی. من که چیزی نمی دانم. ولی احساسم میگه. عقلم میگه این گفته شما مانند ان ایت ا… که گفت زلزله به خاطر اینه که زمین روی شاخ گاو هست. ادم عاقل احساس می کنم تو دیوانه هستی. حرف های تومانند این هست که پناه می برم برخدای بکتا که با دیدن این همه نشانه خالق یکتا بگوییم دنیا خالقی ندارد. اخه ایت خدا ونشانه ای که دیگر هیچ ارزشی پیشم نداری حرفایت درست نیست. خدا وند بزرگ اسمانها را افریده است. ودر این اسمانها میلیاردها کهکشان ودر هر کهکشان میلیاردها میلیارد سیاره وستاره قرار داده. زمین در مقابل عظمت بعضی ازاین سیارات مانند نقطه نون می باشد. تو. کجای کاری. چشمت را بر روی عظمت جهان باز کن، زمین کروی است و خورشید هزار بار ویا به قولی یک میلیون سیصد هزار بار بزرگتر از زمین است. تو کجای کاری.
    ایت ا… نیستی می دانی، باور کن ایت ا… نیستی. نشانه خدا نیستی. اللهم صل الله محمد وال محمد وعجل فرجهم

    2
    13
  11. این عقیده مختص تبریزیان نیست خیلی از دانشمندان غربی هم معتقد به زمین تخت هستند و امروزه علاقه مندان بیشماری داره و سوالات و اشکالاتی از زمین کروی میگیرند که علم قادر به پاسخگویی نیست.در مورد کرونا هم بدبیراه نگفت و کارساز بود…

    24
    5
  12. شما چه مدرکی داری که اینقدر مطمئن این را می گویید؟
    لطفا درباره ی چیز هایی که به همه ثابت شده و شما هم اطلاعاتی در موردش ندارید شایعه درست نکنید لطفا دیگه همه چیز را زیر سوال نبرید
    مگه میشه کره زمین نچرخه بعد یک جای زمین روز باشه یک جا شب باشه یعنی از اون بالا مهتابی روشن می کنند بالای سر مردم؟

    4
    13
    1. لطفا به این سایتهای زبان اصلی مراجعه کنید که زمین مثل کره بشقابی بی شکل و در حال تغییر است.
      https://www.google.com/amp/s/indianexpress.com/article/parenting/learning/a-science-teacher-explains-is-the-earth-actually-round-in-shape-6434678/lite/

      https://oceanservice.noaa.gov/facts/earth-round.html

      https://www.scientificamerican.com/article/earth-is-not-round/

      وخیلی سایت های دیگه

      2
      1
  13. مشخصه کی قصد دارد به نام دین خرافات تومغز مردم کند.اینحرفاتواگرهمون۱۲۰۰سال پیش میزدی شایدکسی باورمیکرد ولی تواینقد که درقرن۲۱ وسال۲۰۲۲ باوجود پیشرفت چشمگیرعلم ودانش داری این چرندیاتو بلغور میکنی. یکم سرتو بیاربیرون ودنیای پیرامونتو بهترنگاکن. هرچندامثال شما باعلم ودانش بیگانه هستین ویاشایدبهترازمامیدونین ولی هدفتون نادان نگه داشتن مردم است.من روزوشبم رو دارم باعلم نجوم میگذرونم این چرندیات روبرای کسانی بگو که برای منافع خودشان وشما پای منبر امثال شمامیشینند. تو دوره الان اگر به هرکس بگی زمین گرد نیست یا ماوسط عالم هستیم یاجاذبه رومنکربشی یه راست شوتت میکنن تیمارستان.من بخاطرعلم نجوم وپهنای عالم خدا وقدرتشو درک کردم نه بخاطریک کتاب که هزاران نفرمیتونن تعریف وتحلیفش کنن

    2
    16
    1. بزرگوار
      بنده هم تحقیقات زیادی در مورد فضا داشته‌ام و بسیاری از مطالب زمین کروی گرایان را میدانم.
      اشکالی در این مدل وجود داشت از یکی از اساتید نجوم پرسیدم، پاسخی که ایشان دادند عجیب بود گفتند این معماست که هنوز حل نشده.
      پس خیلی مطمئن نباش که زمین، کروی هست حدود دو سال هست که به این نتیجه رسیده ام.
      آزادانه فکر کن

      1
      1
  14. خداحفظشون کند آیت الله تبریزیان رو من با طب ایشون خوب شدم ،و همیشه پیرو دستوراتشونم نه طب شیمیایی اسرائیلی.

    18
    5
  15. احسنت واقعا دوستان برید در گوگل ویوتیوب نگاه کنید مخالف نطریات غرب کم نیست خوب بیشتر فکر کنید شاید حق با طرف مقابل است

    16
    5
  16. عجبا …. مانده ام بخندم یا بگریم ؟ یعنی می شود یک انسان انقدر نادان باشد ؟ هیچ حرفی برای گفتن ندارم !! عجب ….

    7
    18
    1. نادان کسی هست که راجب هیچی تحقیق نمی کنه
      شما تحقیق کن بعد بیا بگو نادان کمتر نشانال جغرافی ببین

      5
      2
  17. تو بخوان حدیث مفصل از این بساط!
    اگه انسان قوه ی تمییز داشته باشه از موضوعاتی که اطلاع نداره فلسفه ی مبتنی بر جهل مرکب نمی بافه و در عالم اوهام و خیالات واهی سیر نمی کنه.

    1
    7
  18. تا حالا به این فکر کردید چطور میشه تمام آنلاین ها که متعلق به قشر مولتی میلیاردر و ضد انقلاب هستن یکباره باهم به افرادی حمله میکنن که برای امنیت و آرامش این مردم ایثار می کنند!؟ چه کسی این آنلاین ها رو حمایت میکنه جز یهودی های صهیونیست؟ هر کسی یا گروهی که بهشون اعتراض کنه گله ای همه آنلاین ها بهش حمله ور میشن…
    این قدرتشون کم کم از بین میره ان‌شاءالله

    8
    5
    1. دوستان تو گوگل (زمین تخت)
      و (لایو زمین تخت) سرچ کنید
      الان ۳۴ درصد مردم آمریکا اعتقاد دارن ناسا دروغ میگه و زمین واقعا تخته
      این آخونده حرف خودشو نمیزنه یه چیزی شنیده که میگه

      4
      2
  19. این دقیقا دشمن اسلامه
    فتوشاپ چیه من خودم با عکاسهای کهکشان درارتباطم مستقیم عکس از خورشید میگیرن کاملا ابعاد با نسبت مشخصه. این از شایعاتی که تو دنیا راه میافته سو استفاده میکنه جریان گردی و تختی زمین زودتر از این تو خود آمریکا شایعه شده بود حالا اینم فرصت گیر آورده
    راست و دروغ پشت و پرده سیاسی که ازش یه بوهایی برده رو هم باهم ادغام میکنه و یه چیزی ازش در میاره که بعدا اگه یه تیکه ازش افتاد بیرون مردم بگن دیدی راست میگفت پس باقی ادعاهاشم راسته
    این آدم خیلی زرنگه معلوم نیست چه نقشه ایی واسه آینده تو سرشه فقط میخواد واسه خودش یه سری دنباله رو جمع کنه از طب سنتی و روایات هم استفاده مکنه و اون قسمتایی که جواب میده تحویل مردم میده که بهش ایمان بیارن فکر کنن باقی کاراشم درسته
    بعضیا هم میان بدون هیچ سوادی از حرکت اجسام نظر میدن و ازش طرفداری میکنن واقعا که…

    6
    11
  20. اتفاقا تمام یافته های دانشمندان طبق گفتهای خداوند است .وخداوند از اینکه اقوامی متجاوز از حدود انسانیت را نابود کرد برای اینکه انسان به کمال وشعور برای درک واثباط علمی به افریدهای خداوند برسد ودرقران بارها ذکر شده که اندیشمندان وانهایی که اندیشه می کنند وجود خدا را در نظم افرینش حس می کنند .واصل این است که انسان افریدهای خداوند را با دانشش اثباط کند .

    2
    1
    1. خداوند درباره چرخش افلاک و مسطح بودن زمین صحبت کرده ولی از گرد بودن چیزی نگفته میشه بگی کجا گفته زمین گرده؟

      4
      2
  21. لطفا اطلاعاتتون رو بروز کنید تا حرف غلط به مردم نزنید

    این یارو کتاب هاریسون رو سال گذشته آتیش نزده

    7سال پیش آتیش زده پارسال روی اخبارش کار شد.

    5
    2
  22. هنوز زود بفهمین غربی ها چه دورغ هایی به شما گفتن حق میدم درک این جمله که زمین کروی نیست هضمش براتون سخت باشه چون بیست فقط تو کتاب ها ی نظریه خوندین که زمین گرده فقط ی چیز برای روشن شدنه مسئله میگم مگه امریکا سال ۱۹۵۶ به ماه سفر نکرد ؟خب الان ۶۰ سال از اون موقعه میگذره تازه اون موقعه چیزی به اسم هوش مصنوعی نمیدونم سوخت موشک فلان نبود خب چرا الان نمیتونه بره ؟ چرا ی لایو زنده از کره زمین نمیزاره همش عکس هایی با دوربین ماکرو که هر چیز رو گرد نشون میده امان از جاهلیت مدرن چشم و گوش ها بسته فقط فقط دنبال نظریه هایی که حتی اثباتشونم دست خودشونه

    17
    3
  23. هنوز زود بفهمین غربی ها چه دورغ هایی به شما گفتن حق میدم درک این جمله که زمین کروی نیست هضمش براتون سخت باشه چون بیست فقط تو کتاب ها ی نظریه خوندین که زمین گرده فقط ی چیز برای روشن شدنه مسئله میگم مگه امریکا سال ۱۹۵۶ به ماه سفر نکرد ؟خب الان ۶۰ سال از اون موقعه میگذره تازه اون موقعه چیزی به اسم هوش مصنوعی نمیدونم سوخت موشک فلان نبود خب چرا الان نمیتونه بره ؟ چرا ی لایو زنده از کره زمین نمیزاره همش عکس هایی با دوربین ماکرو که هر چیز رو گرد نشون میده امان از جاهلیت مدرن چشم و گوش ها بسته فقط فقط دنبال نظریه هایی که حتی اثباتشونم دست خودشونه

    13
    4
  24. علی آقا خیلی که چنین فکری داری واقعا اگر زمین گرد نیست پس این همه هزینه تو مملکت برای پرتاب ماهواره چرا انجام میشود وتلسکوپهای مختلف برای رصد چرا وجود دارد .البته در آیت شیطان تبریزیان شک دارم بیشتر به نظر میرسد اویک جاسوس وعامل سرویسهای بیگانه است برای سرگرم کردن یک عده تر از خودش

    3
    10
  25. با سلام خدمت آیت الله تبریزیان لطفا شماره یا آدرسی مرحمت فرمایید چون سوالات بسیار مبهمی دارم ومشتاق پیدا کردن جوابم

    4
    2
  26. از روی روایات وقرآن سخن می‌گوید آدرس احادیث وقرآن رابگیر خودت برو نگاه کن احمق

    3
    3
  27. سلام به همه.

    ایشون گفتن زمین ثابت است.

    پس چرا در حدیثشریف کسا گفته قَمَراً مُنیراً وَلا شَمْساً مُضَّیئَةً وَلا فَلَکاً یدُورُ وَلا بَحْراً یجْری وَلا

    در ترجمه اینجا اومده فلک یدور یعنی فلک چرخان !!!!

    تبریک به طرفداران ایشان که از بعد از طب وارد فیزیک شده و چند روز دیگه شاهد فیزیک اسلامی خواهیم بود.

    3
    5
    1. زمین که جزو فلک نیست
      فلک رو به بالا دست زمین میگن نه خود زمین
      خاکی و افلاکی شنیدی تا حالا؟

      4
      1
  28. من هیچ شناختی از ایشان ندارم.اما خیلی از کسانی که مستقیما با کرونا سروکار داشتن رو میشناسم که از داروی کرونایی که ایشون گفتن،استفاده کردن و مبتلا نشدن،وکسانی هم که مبتلا بودن با این دارو سریعتر خوب شدن.

    7
    4
  29. وای اینجا رو نگاه کن.توی کامنتها از کل کسانی که کامنت گذاشتن چهارنفر موافق تخت بودن زمین هستن!!!!!چهارنفر از ده نفر گفتن حرفهای این درسته!!!!! یعنی چهل درصد جامعه ما هنوز توهم توطئه دارن!!!! خب آقایی که بدون الکل و ماسک رفتی با کرونایی ها زندگی کردی هیچ فکر نکردی ممکنه خودت گرفته باشی و نفهمیده باشی !!!! هشتاد درصد ابتلا بصورت ویروس پایلوت اتفاق میفته که شخص مبتلا متوجه نمیشه ولی تا دلت بخواد بقیه رو مبتلا میکنه! جالبه افتخار هم میکنن به جهل و خرافات !!!!

    5
    11
  30. این امتیازهای منفی و مثبت دادن خوانندگان به این مقاله منو یاد جمعیت عظیمی ( 71 میلیون نفر یعنی تقریبا نصف) از مردم امریکا انداخت که به ترامپ رای داده بودند ! در حماقت و طرز فکر قلدر مابانه ترامپ همه صاحبان فکر واندیشه در جهان اتفاق نظر داشتند که او را بایستی در گروه اوباشان دسته بندی کرد و مردم عادی هم بر اساس فطرت انسانیشان (حتی اگر بیسواد هم باشند) از او و ظالم بودنش خوششان نمی امد اما چرا عده بیشماری هم با او موافق هستند نکته ایست چالشی! موافقین این اقای ایت الله را هم باید زیر میکروسکوپ بررسیشان کرد که چرا حرفهای این شخص مزور به مذاقشان خوش مینشیند ” این شخص غیر از چیزهائی که در حوزه های علمیه مذهبی خوانده که ماهیت ان دروس بر همگان معلوم است از علم واقعی بهره ای نبرده(منظورم علوم تجربیست) که یک دانشمند بتواند او را با دلیل و مدرک قانع کند که مثلا زمین گرد است و بدور خورشید میچرخد! بعنوان مثال بوش پسر در بازدید از بخش فضانوردی ناسا سوالات زیادی از دانشمندان ان بخش میپرسیده ” وقتی تعداد سوالات او زیاد میشود و پاسخ دهنده او میبیند او چیزی از جوابها سر در نمی اورد به او میگوید برای درک چیزهائی که شما از من میشنوید لازم است که پیش زمینه ای وجود داشته باشد و ان پیش زمینه حداقل یکسال طول میکشد ” اما من میدانم که شما خلبان بوده اید و به خواندن رادار وارد هستید ” من چیزهای جالبی میتوانم در بخش رادار بشما نشان بدهم که برایتان بسیار مفیدتر است و وقتی چیزهای عجیب و غریبی که از فضا در صفحه رادار ضبط شده بود را به او نشان میدهند کلی کیف میکند چون به رادار وارد بوده” نکته اموزنده این داستان برای ما بخش دوم این داستان است که بعد از اتمام بازدید بوش یکی از جنرالهای فرمانده ناسا ان دکتر را صدا میکند و به او میگوید که تو با پیشنهادت به رئیس جمهور به او توهین کردی و بر ای مجازات او را که در سطح افراد درجه یک فنی و دانشی بوده به یک بخش پائینتر انتقال میدهد ” ان دکتر به بوش خبر میدهد که فلانی مرا مجازات کرده بخاطر توهین بشما که من ابدا قصد توهین نداشتم و فقط خواستم که رفتار دوستانه ای با شما داشته باشم! بوش هم خود ان فرمانده را از پستی که داشته برداشت و به جای دیگری فرستادش! شنیدم که یکی از دکترهای وزارت بهداشت به نسخه پیچی های این ایت الله اعتراض کرده بود و با شکایت همین اقای ایت الله به وزیر بهداشت ان دکتر را مجبور کردند که از ایشان عذر خواهی کند و احتمالا توبیخ هم شده! این است فرق بین دو کشوری که یکی بر ای دانش ارزش قائل میشود با کشوری که به خرافات احترام میگذارند !

    2
    7
  31. البته جای خوشحالیه که یک وجب متمدن شده. اول لفظ غربی انتارکتیکا را به کار برده و معادل حدیثی و روایی برای آن نداشته!!! دوم اینکه وجود فتوشاپ را پذیرفته و مغایر با احادیث ندانسته. سوم از لفظ «رو کردن» که امروزیه استفاده کرده. چهارم هم اینکه از خیر زن هلندی صهیونیست گذشته خخخخخخ

    3
    7
  32. از اینکه همیشه ادعاهای آماده شده ی غرب رو به راحتی باور کردیم خجالت میکشم.کاش ما هم اندکی مثل امثال تبریزیان در پی حقایق بودیم نه لقمه های آماده ای که برامون گرفتند.
    این تفکر جرقه ای شد در ذهن زنگ زده ام تا بیفتم دنبال کشف حقایق

    14
    4
  33. متاسفانه ما عادت کردیم لقمه رو برامون آماده میکنن میذارن دهنمون.این لقمه ها از قبل ها قبل برای ما و نوادگان ما گرفته شده.ای کاش کمی دنبال حقیقت بودیم.ای کاش فرزندان ما در آینده ما رو ساده لوح یاد نکنند.
    این نظریه و مطالب بسیار دیگری از جانب جناب تبریزیان من رو بر آن داشته که به جستجو و کشف عالم حقیقی بر خیزم…

    11
    3
  34. متاسفانه ،غربگرا های مملکت اومدن فقط سخنانی که برای مردم عجیب و موجب بدبین شدن آنها به آقای تبریزیان هست رو توی فضای مجازی می اندازند از جمله دروغ های شاخدار ،آتش زدن کتاب و…….
    ولی بدانید ای کسانی که با این آقا دشمنی و حرف های اون رو دروغ می پندارید اگر راست می گید برید و دو طرفه قضاوت کنید نه که فقط به حرف های این فضا ها گوش بدید.
    باز هم خدا خیر بده آقای تبریزیان رو که با اینکه شما اینقدر به ایشون توهین می کنید ولی باز هم به خدمتشان به مسلمانان ادامه می دهند و هیچ وقت از بدبین بودن مردم نسبت خودشون ترسی ندارند و انشاالله که روزی خواهد شد که همه ی شما مردم عزیز ایران متوجه می شوید که طب اسلامی حق هست و همه ی این حرف هایی که شنیده اید مشتی دروغ بوده که کشور های استعمارگر غرب که خدا لعنتشون که برای شما چیده اند تا حواس شما رو از حقیقت دور کنند.

    6
    2
  35. متاسفانه ،غربگرا های مملکت اومدن فقط سخنانی که برای مردم عجیب و موجب بدبین شدن آنها به آقای تبریزیان هست رو توی فضای مجازی می اندازند از جمله دروغ های شاخدار ،آتش زدن کتاب و…….
    ولی بدانید ای کسانی که با این آقا دشمنی و حرف های اون رو دروغ می پندارید اگر راست می گید برید و دو طرفه قضاوت کنید نه که فقط به حرف های این فضا ها گوش بدید.
    باز هم خدا خیر بده آقای تبریزیان رو که با اینکه شما اینقدر به ایشون توهین می کنید ولی باز هم به خدمتشان به مسلمانان ادامه می دهند و هیچ وقت از بدبین بودن مردم نسبت خودشون ترسی ندارند و انشاالله که روزی خواهد شد که همه ی شما مردم عزیز ایران متوجه می شوید که طب اسلامی حق هست و همه ی این حرف هایی که شنیده اید مشتی دروغ بوده که کشور های استعمارگر غرب که خدا لعنتشون که برای شما چیده اند تا حواس شما رو از حقیقت دور کنند. انشاالله آینده ی کشور در دست طب اسلامی خواهد بود.

    6
    1
  36. تموم ایه مباحث به کنار میخوام از این اقا بپرسم برای رفا حال بشریت چکار کردین موبایل ماشین برق امکانات پزشکی مقاله های علمی داروهای تخصصی قلب و عروق ووووو کدوم یک از اینها را به ارمغان اورده اید که اینگونه به غرب توهین میکنید با کمال پرویی داریم از امکانات اونا مانند اینترنت و غیره استفاده میکنیم و بازم اونارو نفی میکنیم
    اینجوری مانند اینه ما از کسیکه بدمان میاد استفاده کنیم به خونه اش بریم و بعدش شروع کنیم ازش بد گفتن یا باید پیش اونا سر تسلیم فرود اریمو قبولشون کنیم یا اینکه کلا نه از امکانات اونا نه رابطه ایی داشته باشیم تلاش کنیم خودمون از صفر به اونا برسیم

    1
    6
    1. عزیزم همه اینهایی که غربی ها دارن بخاطر غارت کردن سایر ملت هاست حتی کتاب دانشمندانشون رو هم میدزدیدن و نظریاتشون رو به نام خودشون ثبت کردن غرب وحشی هنوز هم وحشیه فقط بزک شده

      4
      2
      1. اگر از طرف غرب خدمات ارائه میشه مانند موبایل و غیره حتماً پولش رو هم از ما می گیرند
        شما اصلاً نگران نباش
        البته به دانشمندانی که برای رسیدن به این اهداف تلاش کردند احترام می گذارم؛ ولی فراموش نمیکنم که استعمار غرب دنیا رو بیچاره کرد.
        به گفته برجینسکی 《استراتژیست ایالات متحده》 ۱۷۵ میلیون کشته، ره‌آورد مدرنیته در قرن بیستم هست.

        1
        1
  37. زمین گرد نیست، زمین صافه اگه با دوربین به دریا بنگرید هیچ انحنایی در کار نیست، ماتریالیست ها و فیزیکالیست ها، برای اثبات بی خدایی نظریه تکامل داروین، که در هیچ آزمایگاهی تایید نشده، مطرح کردند. طبق نظریه مادی گرایان جهان از ماده و انرژی تشکیل شده، میگن ماده تاریک و انرژی تاریک وجود داره، در واقع نظریه داروین، زمین کروی و امثال این، از نظر علمی فاقد ارزش است، در بهترین حالت می توانیم زمین کروی را یک فرضیه حساب بیاوریم ، نظریه تکامل هم نظریه نیست چون در هیچ آزمایشگاهی اثبات نشده است.

    12
    2
  38. من خودم یک زمانی دکتر روازارده رو مسخره میکردم بعدا خودم توسط دکتر روازاده خوب شدم . اون زمان باورم نمیشد توسط کسی خوب بشم که خودم یک زمانی مسخره اش میکردم . حالا خودم برای تبلیغ طب اسلامی پیج زدم . الکی هیچ کس رو تخریب نکنید

    7
    2
  39. جرا به این راحتی و بدون سند و مدرک در مورد یک شخصی صحبت میکنید و تهمت میزنید.
    اگر سند و مدرک معتبر دارید، ارائه کنید که جزء دروغ پردازان نباشید.

  40. این حرفای بی سر و ته چیه ؟؟؟ لطفا به خود بیاین، هر کی هر چی گفت به خاطر تعصبات میگین درسته؟؟ اصلا با عقل جور در میاد این حرفا؟

    1
    2
  41. آقایان خانمها
    این حرف فقط آقای تبریزیان نیست. خیلی های دیگه دارند همین را می گویند.
    یک فرضیه هست که میگه زمین کروی نیست. بلکه مثل cd دایره ای هست و البته تخت.
    سوال میپرسند که چرا یک تصویر واقعی و لایو زنده از زمین منتشر نمیشه؟

    و سوالات دیگه
    به هر حال به جای اینکه طرف را مسخره کنیم بهتره با دلیل و منطق بهش اثبات کنیم و جواب بدیم.

    حالا متخصصان بیاند نظر بدهد که کروی بودن زمین چطوری اثبات میشه؟ لطفاً به فیلم های ناسا ارجاع ندین. خودتون اثبات کنید.
    ممنون

    1. فعلن که نون توی تبعیت بی چون و چرا از گلوبالیست ها و ماسون ها و ایلومیناتی هاست، نقشه گلیسون و پروازهای هوایی هم تو کت مردم عادی نمیره، یذره آی کیو بالاتر از عرف میخواد، اکثرا مردم مقلد هستند نه پژوهشگر

    1. والله شما یه حرفه کاملا منتطقی و عقلانی زدین نمیدونم اوناییکه دیس لایک کردن تو ذهنشون چی میگذره

  42. اگر زمین تخت بود کشتی های دور شونده در دریا با دوربین های قوی تا مسافت های زیاد قابل دیدن بودن، زمین گرد است و همین کشتی ها به واسطه همین گردی از حوزه دید قویترین دوربین ها خارج میشوند

    2
    1
    1. اینکه کشتی ها ناپدید میشن بخازر اینه که دید انسان یک محدودیتی داره و کشتی ها به اون فاصله که میرسن دیگه قابل مشاهده نیستن اگه با یک دوربین سوپر زوم نگاه کنی کشتی هارو می بینی فیلماشم موجوده

  43. عجب جهالتی دارند برخی افراد بنی بشر!روزانه و ساعت به ساعت ده ها دوربین از بیرون جو از زمین فیلم میگیرند و با چشم خود میبینیم کروی است آنوقت یک عده میگویند کروی نیست!واقعا جا دارد دو دستی بر سر خود بزنیم و از شرم آب شویم.من از افراد عادی ناراحت نیستم بلکه از این ناراحتم که این حرف های بی پایه و غیر علمی از زبان یک روحانی در می آید که ضربه مستقیم به حوزه و دین و مذهب است.من خودم روحانی هستم و از افرادی که در یک عرصه علم ندارند خواهش میکنم نظر ندهند.زنده باد علم و زنده باد اسلام واقعی که علم را واجب میداند.

    3
    2
  44. واقعا درود فرآوان بر جناب آیت الله تبریزیان تمامی علومی که مردم قادر به تجربه و تحلیل آن نیستند مانند فضا بطور 100 درصد دروغ های تشکیلات فرا ماسونی مخفی حاکم بر جهان می باشد بطور مثال قطب به اصطلاح جنوب ! بارها دانشمندان مستقل مخالف با نظریه های مضحک تشکیلات فراماسونی ( که به زور مزخرفات در مورد زمین زمین و جهان و فضا و منظومه و کهکشان را که به دروس مدارس جهان وارد کرداه اند ) درخواست داده اند که به انتارکتیکا یا همان قطب به اصطلاح جنوب ! سفر کنند ولی سفر به انتارکتیا مخصوص دانشمندان است که به درجه فراماسونی رسیده اند !! تا کنون افراد زیادی به طور مخفیانه به انتارکتیا یا همان قطب به اصطلاح جنوب سفر کرده اند ولی متاسفانه هیچکدام برنگشتند و همه ترور شدند ! و در نهایت توجیه کردند که بدون هماهنگی آمدند و از سرما یخ زدند و و زیر لایه های یخ مدفون شدند ! انتارکتیکا یک مکان بسیار سری است و کاملا توسط ارتش امریکا و چندین ارتش های دست نشانده کنترل میگردد و کسانی که به اسم دانشمند انجا هستند در پوشش دانشمند انجا هستند ! ساختار جهان هستی مختصری در نهج البلاغه در سخنان امیر مومنان آمده . تمامی عکس های زمین از فضا یا از ایستگاه مضحک فضایی کاملا دروغ و فتوشاپ است در چند سال اخیر تمامی مقالات مخالف با نظریه مضحک زمین گرد و منظومه شمسی از اینترنت حذف شدند . در فضا بی وزنی وجود ندارد فیلم های مضحکی که از ایستگاه فضایی از فضانوردان قلابی می بینید کلا در یک هواپیمای مخصوص ناسا می باشد که جهت تهیه فیلم آن هواپیما در ارتفاع بسیار بالا خود را بسمت پائین آزاد میکند که نیروی g خنثی شود و بعد از آن شروع شروع فیلم برداری حرکات نمایشی آب خوردن یا بازی با قطرات آب یا پرواز کردن و ارتباط زنده با زمین شروع میشود !! البته خدایش یک موردش واقعا راست است همین که میگویند در فضا بوده اند !

  45. سلام دوستان عزیز چرااینقدر بحث و توهین می کنید؟
    بنده قبل از اینکه اقای تبریزی این حرفا رو بزنن بهش رسیده بودم و فهمیدم ناسا بجز فتوشاپ کار دیگری نمی کنه.هزار دلیل هست که حرفای ایشون رو اثبات می کنه
    یک سوال میپرسم جواب این سوال رو پیدا کنید همه چیز رو می فهمید
    ماه در طول سی رو.ز در حالت محاق قرار میگیره و اصلا توی اسمون قابل دیدن نیست
    خب اگر این از جنس سنگ باشه وجرم داشته باشه پس چرا قابل مشاهده نیست؟
    هرچی هم می گردن توی اسمون پیداش نمی کنن توی این سه روز ماه کجا میره؟
    ایا ماه فقط یک تصویره؟همونطور که خداوند گفته ماه رو نور قرار دادیم

    4
    2
  46. اگر حرکت ستاره ها بخاطر چرخیدن زمین باشه پس چرا ستاره قطبی همیشه ثابته؟و دریانوردان و بیابان گردها از ستاره قطبی برای پیدا کردن راه استفاده می کنن؟چرا این حرکت نمیکنه؟نکنه میخوای بگی با حرکت زمین این هم حرکت میکنه؟؟ححح اونوقت نظریه ثابت بودن ستاره هارو میبری زیر سوال

  47. واقعا برای اونهایی که میگن زمین گرده متاصفم .هنوز انسانی پا به کره ماه نداشته.کمی تحقیق کنید اپولو ۱۱ بعد از شکستی که نتونست به کره ماه بره براش فیلمهای جعلی و گرافیکی درست کردن طوری گرافیک از کهکشان درست میکنن و میزارن که خود خدا هم بیاد ببینه شاخ درمیاره چه برسه به ما .تا حالا هر موشکی ساخته شده فقط تا زیر جوو میتونه بره بالاتر از جوو زمین غیر فعال میشن الان ناسا داره یفکرایی برای جمع کردن خورده اشغالای موشکای بیرون جوو میکنه .اگه زمین گرد باشه پس چجوری برج خلیفه با ۴۴۸ متر و با وزن۲۴۹۰ تن و تمام پنجره های شیشه ای موقع چرخش زمین خورد نمیشه .یا اینکه یه خودکار رو ایستاده روی یک سطح صاف بزارید بعد ۳ روز ببینید هنوز ثابته پس به گرانش یا جاذبه ربطی دنداره اگه زمین در حال گردش باشه خودکار بعد چند ساعت میفته .اینو بدونید که ناسا به ۲۳۵ کشور دنیا پول میده تا دهنشون بسته بمونه حتی خود ایران هم زیر سلطه ناسا هستش تموم موشکاشون هم فقط تا یه حدی میره فقط اونم برای جنگ و اینترنت ساخته شده .دوستان زمین کروی نیست با کمی تحقیق در اپارات میتونید به تخت بودن زمین پی ببرید . فیلمهای گرفته شده با لالن های عادی همه چی رو دقیق براتون بازگو میکنه .یعنی خدا فرق توپ گرد و فرش تخت رو نمیدونسته که گفته زمین را براتون مانند فرشی گسترانیده ام .چرا نگفته مثل توپ قلقلیش کردم .مگه ما مرچه ایم که روی سطح گرد بتونیم بایستیم اون هم با سرعت زیاد دور خودش بچرخه .شما هارو ولتون کنن میگید زمین بهشت خدا هم گرده نمیدونم چرا همه چی رو گرد میبینید .سینک ضرفشویی رو پر اب کنید بعد از پر شدن در سوراخ زینک رو بردارید .زمین میشه سوراخ کف زینک و چرخش اب میشه تموم کهکشان که به دور زمین خدا میخرخند حتی ابرها زمین ثابته و سرجای خودش است .

    1
    1
  48. به نظر من هم زمین تخت است و هم طب گیاهی بر طب شیمیایی ارجح و هم سفر به ماه دروغ محض است .
    همه اینها را من تحقیق کرده ام .

    2
    2
  49. کتاب سوزی ایشون در پاسخ به کتاب سوزی ابن سینا بود . اونها با این کار پزشکی قدیم رو به باد دادند و این افتضاح الآن رو بار آوردند. مساله ی زمین تختی هم اصلن توهم نیست و خیلی مساله ی جدی است . خواهشا یه ذره مطالعه کنید . در باره ی مساله ی ناتارکتیا که کلی باگ داری این مفاهبمی که از قطب جنوب به ما گفته اند .

    6
    1
  50. سلام
    ایشون کاملا درست میفرمایند
    کارشون درسته
    ناسا یه سوله ی فیلمبردایه
    شعبه ای از هالیووده
    طب جدید هیچ حرفی واسه گفتن نداره
    فقط به فکر تجارت و سوده

    1
    1
  51. درمورد زمین تخت پرواضح است که اشتباه می‌کند زمین کروی است وتخت نیست یک ادله ساده اینست که اگر زمین صاف بود ما باید هر بار تصویر مختلف ازماه کامل می‌دیدیم نه تصویر ثابت..اما درمورد سفر به ماه پربیراه نگفته دهه ۶۰ میلادی کدام تکنولوزی انسان ماه فرستاده که الان نمیتونه و اون تکنولوژی باید صد درجه ارتقا یافته و به مریخ و مشتری سفر کند انسان نه که الان از تکرار همون تکنولوژی و سفر به ماه عاجز باشند یک مستند هالیودی را در جنگ سرد به خورد ملت‌ها دادن به عنوان سفر به ماه!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا