خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناگفته هاى ادعاى تقلب در انتخابات مجلس ششم

به گزارش انصاف نیوز، سید مصطفی موسوی لاری، فرزند عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت:

در انتخابات مجلس ششم جناب حداد عادل تا جايى كه خاطرم هست نفر ٣٤ تهران شدند. پس از انتخابات ايشان مدعى شدند كه در صندوقى كه خودشان راى داده اند رايشان صفر بوده است. براى كسى كه در طول زندگى اش هرگز فعاليت سياسى نداشته است چندان عجيب نيست كه متوجه نباشد در هر حوزه به جز مجريان كه توسط دولت معرفى و توسط شوراى نگهبان تاييد مي شوند، ناظرين اين شورا نيز حضور دارند و اين ناظرين هم بعيد است با دولت اصلاحات همراه باشند. اما اينكه در اولين حركت سياسى جو مدرس بودن آدم را بگيرد نگران كننده است.

وزير كشور در ديدار خود به منظور گزارش انتخابات، از رهبرى اين حرف آقاى حداد را مي شنود. تعجب مي كند و پس از پيگيرى متوجه مي شود ايشان در صندوق مورد نظر راى نسبتا خوبى هم داشته اند. با خود ايشان تماس مي گيرند و قضيه را جويا مي شوند. مي گويد از جايى ليست صندوق ها را گرفته است. موسوى لارى مي گويد كه كانديدا ها حق داشتن ليست صندوق ها را ندارند و به جز وزارت كشور كسى حق ارائه آنها را ندارد.

خلاصه با همين صحبت ها از زير زبان ايشان بيرون مي كشد كه ليست جعلى را فلان افراد داده اند. البته ايشان چندان عدالت به خرج ندادند و مصاحبه اى برای جبران نكردند، اما به هر روى موضوع با تكذيبيه ی بى سر و صداى وزارت كشور تمام شد و هنوز بسيارى از مردم مصاحبه ی ايشان را به خاطر دارند و تكذيبيه را خير!

اگرچه اديب ساده و دوست داشتنى سال ٧٨ امروز براى خودش يك پا سياستمدار شده است، ولى افسوس كه يحتمل باز هم فريب بازي هاى امثال همان اشخاص را خورده و مدعى تخلف دولت در انتخاباتى شده است كه نه تنها شوراى نگهبان تاييدش كرده، بلكه خود ايشان هم در زمان تعيين شده اعتراضى نکرده است.

ضمنا ما فراموش نمي كنيم كه در سال ٨٨ ايشان به عنوان يك كارشناس بارها در سيما ظاهر شدند و امكان تقلب را رد مي كردند آن هم در انتخاباتى كه ناظر و مجرى از يك جريان سياسى بودند.

اميد است كه با خروج ايشان از مجلس، خروج ايشان از دنياى سياست هم رقم بخورد و ايشان ادامه ی زندگيشان را در عرصه ی فرهنگ كه برايشان برازنده تر است خدمت کنند.

پ.ن: در آن انتخابات با ابطال قريب به ٧٠٠ هزار راى در تهران آقاى حداد به عنوان نفر ٢٨ وارد مجلس شدند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا