خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مخالفت با پخش «رادیو شب» ساعاتی مانده به آنتن

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «رادیو شب» اعلام کرد که تنها چند ساعت مانده به پخش اولین قسمت از این برنامه از شبکه شما، با مخالفت شخص معاون سیما پخش این برنامه لغو شد.

محمد صوفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از اینکه قرار شد «رادیو شب» را در شبکه شما شروع کنیم، چند ساعت مانده به پخش برنامه با مخالفت معاونت سیما، جلوی پخش برنامه گرفته شد و ما هم بعد از پیگیری‌هایی که انجام دادیم به نتیجه‌ مشخصی نرسیدیم و اعلام کردیم که این پایان این همکاری دوطرفه است؛ چراکه معاون سیما تمایلی ندارد که گروه ما دیگر در تلویزیون فعالیت داشته باشد و ما هم ترجیح می‌دهیم این موضوع را به زمان واگذار کنیم.

او با بیان اینکه برنامه «رادیو شب» قرار بود در شبکه شما که در واقع زیر نظر معاونت‌ استان‌ها است، پخش شود، یادآور شد: آقای دارابی همیشه به ما لطف داشتند و از ما حمایت کردند و این بار هم به دعوت ایشان و آقای قاسمی برنامه «رادیو شب» کلید خورد و در واقع در زمانی هم که ایشان معاون سیما بودند، برنامه «رادیو هفت» پا گرفت؛ در واقع قرار بود «رادیو شب» ادامه «رادیو هفت» باشد و به همین منظور هم کارهای پیش تولید انجام شده بود، حتی دکور برنامه هم آماده بود و در حالی که تیم برای حضور در استودیو برنامه حاضر می‌شد، نزدیک هفت ساعت به پخش برنامه مانده بود که معاون سیما با پخش آن مخالفت کردند.

صوفی گفت: ماجرای مخالفت آقای میرباقری با حضور ما در تلویزیون به امروز برنمی‌گردد و در گذشته هم که این مسؤولیت را بر عهده داشتند، این اتفاق افتاده بود و ما هم هرگز علت این مخالفت را متوجه نشدیم. با وجود پیگیری‌های من و آقای ضابطیان، برای برگزاری یک جلسه حضوری، هرگز پاسخی داده نشد و فقط به این جمله که «صلاح نیست» بسنده کردند. اینکه چی صلاح نیست و چرا صلاح نیست را ما هرگز نفهمیدیم و ما هنوز هم علاقه‌مندیم که ایشان توضیح دهند که چرا این تیم نباید در تلویزیون کار کند؟ هیچ نهاد و مرکز تصمیم‌گیری در سازمان موردی را از تیم ما گزارش نمی‌کند و از منظر تمام سازمان عملکرد تیم ما مورد تایید است، به جز معاونت سیما که پاسخی هم در این باره نمی‌دهند.

تهیه‌کننده برنامه «رادیو شب» یادآور شد: به هر حال این تصمیمی است که توسط معاون سیما گرفته شده است و شرایط را به سمتی بردند که ما هم مجبور شدیم که دیگر ادامه ندهیم. امروز تصمیم با این دوستان است و به هرحال تصمیمشان محترم است. ما هم جهت اطلاع‌رسانی این مسائل را عنوان کردیم که دیگر مخاطبان منتظر برنامه «رادیو شب» و فعلا هیچ فعالیتی از تیم ما در تلویزیون نباشند.

به گزارش ایسنا، همچنین منصور ضابطیان در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری با تلویزیون خبر داده و نوشته است:

«۱-اجازه بدهید همین جا رسما اعلام کنم که منتظر برنامه رادیوشب و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.

٢- علیرغم تلاش‌های فراوان ما برای حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه‌ای به کارکردن با بنده و همکارانم ندارد. معاونت جدید سیما همه این راه‌های ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که «صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم!

٣-دلیل این ممنوعیت ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبنای خاصی داشته باشد.

٤-مطمئنا بازنده این تصمیم نه ما وشما که تلویزیون است.ما هم را بزودی پیدا می کنیم،این سیماست که با تصمیم گیری های بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ ترو تعداد بینندگانش را کمتر می کند.

٥-چه غم انگیز است رسانه ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می زنند.

٦- ما صبر می‌کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده‌اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعاً خوشحالم از اتفاقی که افتاده
    مخصوصاً وقتی جمله شیرین ما هم را بزودی پیدا می کنیم را می خوانم خوشحالیم دو چندان می شود.
    ناراحت بودم که بخاطر دیدن برنامه محبوبم رادیو هفت باید بسراغ صداو سیما بروم
    ناراحت بودم که بخاطر دیدن آسمان شب باید سراغ صداو سیما بروم
    خوشحالم که دیگر هیچ بهانه ای برای روشن شدن تلویزیون در خانه ما نیست مگر بعنوان مانیتور
    حیف بود رادیو هفت از صداسیما پخش میشد حیف می شد اگر رادیو شب از صداسیما پخش میشد
    ما هم را بزودی پیدا می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا