خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند جمله درباره «بداخلاقی آقای ابطحی»

محسن مهدیان در یادداشتی با عنوان «چند جمله درباره بداخلاقی آقای ابطحی» در سایت الف نوشت:

یک. آقای توکلی نسبت به نزدیک شدن سرمایه دارهای مساله دار به علما هشدار دادند. در این خصوص در مصداق غسال آیت الله مصباح به سخنان علنی حجت السلام صدیقی اعتماد کردند که البته مشخص شد خطاست. بعد هم تصحیح کردند.

دو. حالا آقای محمد جواد ابطحی بدون اشاره به خطای آقای صدیقی گفته است با توجه به بیماری پارکینسون آقای توکلی انتظاری از او درباره سخنانش نیست.
سه. دفتر آقای توکلی هم توضیح داده است که بیماری پارکینسون بیماری جسم است نه ذهن و عقل.

حقا پاسخ غم انگیزی است.

یاد آن عارف سالکی افتادم که وقتی رهگذری خاندان او را مورد هتک قرار داد خیلی صمیمانه و صادقانه گفت اما آنچه از پدر من گفتید آن مرحوم چنین نبود. هتاک البته از این پاسخ نجیبانه درس گرفت و سر به زیر انداخت.

سه گزاره فوق را کنار هم بخوانید و جمع بندی کنید. نباید به این وضعیت سیاست ورزی در کشور گریست؟ خجالت آور نیست؟ پیر باتجربه ای قریب به نیم قرن فعالیت سیاسی که دوست و دشمن در صداقت و پاکی و سلامت نفس او هم نظر اند امروز باید از خودش دفاع کند که بیماری جسمی کار به بیماری ذهن ندارد؟
توهین به آقای توکلی به کنار، این حرف توهین به شعور مردم نیست؟ به اسم آیت الله مصباح دفاع می کنیم، این تعبیر توهین به آقای مصباح نیست؟ توهین به انقلابی گری و تدین و اخلاق نیست؟ توهین به بیماران نیست؟

آقای ابطحی می داند اواخر عمر آقای مصباح همراه با بیماری جسمانی بود. العیاذ باالله اگر کسی چنین تعریضی به ایشان می داشت آقای ابطحی به حق گریبان نمی درید؟

بیماری حق نیست؟ بیماری را بهانه توهین دانستید؟ پایبند عواقب این بی ادبی برای آینده خود و نزدیکان تان خواهید ماند؟

غرضم دفاع از آقای توکلی نیست. این نیز خواهد گذشت. نگرانی من توسعه این اخلاق تهوع آور سیاسی به جامعه و جوانتر هاست.

آنقدر شتابزده باطن ها را به ظاهر نکشانید. همین چند روز را مرور کنید. از آن سیلی تا توهین منقلی و تا این هتاکی… خودتان به کنار. فرهنگ مردم ما این نیست. حرمت هویت مردم و حریم فرهنگ و حریت آنها را نگه دارید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب ابطحی اتفاقا اقای توکلی دقیقا دست بر روی حساسترین خواسته مردم گذاشتهاند رسوا ساختن انهایی که ثمره پاکترین خون های خون فرزندان این مردم را با غارت بیت المال و زمین زدن این انقلاب مردمی سبب شده اند کسانی که وقیحانه بیت المال را میان خود تقسیم می کنند و وقیحانه تر خود را سرمایه دار می خوانند و معرفی می شوند! مردم دشتنام غارت های ثروتهای ملی انها را به دین و و نیروهای مذهبی می دهند چرا که از خدا بیخبران در لباس انها قایم شده اند و خدا امثال اقای توکلی را حفظ نماید ایشان هفت پشت شیر پاک خورده اند اینقدر مردم را نادان فرض نکنید

  2. ادب مدت هاست که در جامعه ما فقط در سرمشق اساتید خوشنویسی وجود داره با این جمله: ادب مرد به ز دولت اوست!!
    مگه فراموش کردیم به فائزه هاشمی چه توهین هایی اونم در صحن شریف و مطهر حضرت عبدالعظیم شد! مگه هتاکی هایی که حضرات مسئولین به منتقدین شون چه از جناح رقیب چه از روزنامه نگاران و چه از مردم ناراضی از شرایط میکردند را از یاد بردیم!؟ همین کشبده هفته قبل نماینده مجلس به سربازی که وظیفه اش را انجام میداد مثال آپدیت شده این موضوعست. یا بستن سرباز به صندلی و ضرب و شتمش توسط بازپرس و….. گفته شده در یکی از جنگهای زمان خلافت مولا علی(ع) برخی از لشگریان حضرت به طرف مقابل دشنام میدادند وقتی حیدر کرار متوجه شدند شدیدا با هتاکین برخورد کردند و این افراد رو نهی کردند از فحاشی.

  3. تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد آقای ابطحی خوش را خیلی خوب معرفی کرد بهتر از این نمیشداگر هزار نفر به حماقت او شهادت می دادند چنین تاثیری در جامعه نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا