خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری 3 عامل کلیدی حمله به سفارت عربستان

دادستان عمومی و انقلاب تهران از شناسایی و دستگیری سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان خبر داد و گفت: تاکنون تحقیقات مفصلی از این متهمان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم عباس جعفری دولت‌آبادی در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی دادستانی به موضوع تعرض به سفارت عربستان اظهار کرد: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها هدفمندتر شده و فهرست هایی در این رابطه نیز شناسایی شدند و در همین ارستا، طی چند روز اخیر، سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون تحقیقات مفصلی از این متهمان انجام شده است.

دادستان تهران در ارتباط با علت احضار 10 سینماگر در روزهای اخیر به دادسرا گفت: احضاری در کار نبوده و تنها یک اقدام پیشگیرانه بوده است که هنرمندان بدانند دادستانی در خصوص وقوع جرم انذار می‌کند؛ چرا که تبلیغات در ماهواره ممنوع و جرم محسوب می‌شود.

جعفری دولت آبادی با اشاره به استقبال هنرمندان از هشدارهای دادستانی، افزود: در این رابطه حتی پیشنهاد تشکیل «شورای حل اختلاف ویژه هنرمندان» مطرح و قرار شد این شورا تشکیل شود.

وی در خصوص تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی در آستانه برگزاری دو انتخابات پیش رو در استان تهران نیز گفت: تاکنون هیچ پرونده‌ای با موضوع تخلفات انتخاباتی در دادستانی تهران تشکیل نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا