خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت ابوالفضل فاتح به حسین انتظامی

ابوالفضل فاتح، موسس ایسنا، درگذشت پدر حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی و معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به او تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر ارجمند و گرانمایه آقای دکتر حسین انتظامی

با خبر شدم در غم فقدان پدر بزرگوار خود «مرحوم حاج محمد انتظامی» نشسته اید. پدر، یک واژه نیست، که روح و ستون فقرات زندگی و جامعه ماست و سلول سلول وجودمان از دغدغه ها، خیرخواهی ها، تلاش ها، آرزوها و کمال طلبی ها و تربیت و نیایش های ایشان گواهی می دهد. در مقام ایشان همان بس که قرآن کریم، احسان به والدین را بعد از توحيد خداوند، از واجب ترين واجبات دانسته است.

برادرم؛ التیام اندوه و داغ این مصیبت، آسان نیست، اما چاره ای جز تسلیم تقدیر پروردگار عالم نخواهد بود. باور داریم که مرگ پایان زندگی نیست و در مسیر خلقت، همه به سوی معبود و دنیای باقی در سفریم و مهم آن است که در روز حشر شرمنده نباشیم.

پدر بزرگوار و خوشنام شما که در کسوت معنوی خادم الرضا (ع) بود، اینک در جوار آن امام رئوف آرمیده و روح ایشان از برکات ملکوتی ثامن الحجج (ع) بهره مند است. ایشان، فرزندان نیک نام، موثر و صاحب اندیشه ای چون شما بر جای گذاشت که ان شاء الله صالحات باقیات ایشان خواهید بود و نام بلند آن پدر عزیز و دلسوز را بلندتر خواهید ساخت.

این هجران بسیار تلخ را از صمیم قلب به شما تسلیت گفته، و از درگاه خداوند سبحان برای روح پاک آن پدر آسمانی، غفران و رحمت واسعه ی الهی و برای حضرتعالی، خانواده محترم و یکایک داغدیدگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ابوالفضل فاتح
پنج شنبه 9 بهمن 1399

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا