خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدیر نظام اسلامی، دین را به‌خاطر کرونا ذبح می‌کند»

امام جمعه دهدشت گفت:  جای تاسف است مدیر نظام اسلامی، دین را به‌خاطر کرونا ذبح می‌کند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دهدشت، عدم اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان را باعث تاسف خواند و اظهار کرد: در چند ماه اخیر به بهانه کرونا نماز جماعت تعطیل کردند الان هم که فضا زرد هست به جز چند اداره، مابقی نماز جماعت برگزار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه همه دورهمی‌ها سرجای خود است اما به نماز که میرسد کرونا را بهانه می‌کنند گفت: این جای تاسف است مدیر نظام اسلامی دین را بخاطر کرونا ذبح میکند.

امام جمعه دهدشت خواستار رسیدگی ویژه این موضوع از فرماندار، تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شد.

وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه صحبت‌های فراوان در رابطه با کرونا گفته شد بیان کرد: اما تناقض‌ها همچنان وجود دارد و شاهد برگزاری مراسمات چندین هزار نفری هستیم.

وی سلامت مردم را مهم‌ترین امر خواند و خواستار همکاری همه نهادها برای اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه متاسفانه برخی مدیران نسبت به مسائل مهم ملی و مذهبی اهتمام ندارند گفت: باعث تاسف است در چنین مناسبت‌های اداره‌جات از نصب یک پرچم خودداری میکنند.

وی افزود: مگر نصب یک پرچم در ایام فاطمیه چقدر هزینه داشت؟ به اندازه ناهار سفر یک مدیرکل به شهرستان هم نمیشد، مدیری که در حکومتش اولین شهید آن حضرت زهراست اما یک پرچم در ایام فاطمیه نصب نمی‌کند.

وحدانی‌فر خواستار مکلف شدن ادارات در برنامه های دهه فجر شد و بیان کرد: مدیران در قالب کلیپ خدمات اداره خود از زمان بعد انقلاب را به تصویر بکشاند.

وی با بیان اینکه از روند جلسات ناراضی هستم گفت: صحبت‌های جلسات همه تکراری هستند اگر مدیری حرف نو ندارد در اداره خود بنشیند و جوابگوی ارباب رجوع‌ها باشد.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم در جلسات تخصصی صحبت کنیم نه اینکه با حرف‌های تکرار وقت را به بطالت بگذرانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا