خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سخنان رئیس‌جمهور بوی التماس به خود گرفته»

امام جمعه اردبیل گفت:در هفته‌های اخیر و بعد از روی کار آمدن بایدن سخنان رئیس جمهور و مسئولان دیپلماسی ما رنگ و بوی التماس و خواهش به خود گرفته است و از همین روی آمریکائی‌ها با مشاهده این ادبیات برای بازگشت به برجام شرط و شروط گذاشته‌اند. همه باید به ادبیات مقام معظم رهبری که یک ادبیات عاشورایی است برگردند

به‌گزارش ایسنا آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر پیروزی انقلاب را نتیجه تحقیر ملت ایران دانست و اظهار کرد: ما در عرصه علمی و حاکمیت ملی بعد از حکومت نادرشاه دچار زوال تاریخی شدیم به طوری که از پیشرفت‌های روزافزون علمی و تحولات اقتصادی عقب ماندیم.

وی با بیان اینکه در دربار پهلوی اشرف، انگلیس و دیگر دول غرب برای انتخاب وکلا، وزرا و سفارتخانه‌ها تصمیم‌گیری می‌کردند، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این تحقیرها جای خود را به عزت روزافزون داد به طوری که مردم ما امروز در متن حاکمیت و تصمیم‌گیری‌ها قرار دارند.

امام جمعه اردبیل گفت: ما از سر خیرخواهی به دولت اعلام می‌کنیم که برای حفظ عزت ملت ایران دست از اقدامات ملتمسانه در برابر حاکمان خبیث آمریکا بردارد و با اقتدار با آنها سخن بگوید.

عاملی افزود: در هفته‌های اخیر و بعد از روی کار آمدن بایدن سخنان رئیس جمهور و مسئولان دیپلماسی ما رنگ و بوی التماس و خواهش به خود گرفته است و از همین روی آمریکائی‌ها با مشاهده این ادبیات برای بازگشت به برجام شرط و شروط گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: همه باید به ادبیات مقام معظم رهبری که یک ادبیات عاشورایی است برگردند چرا که در ادبیات معظم‌له ذره‌ای ذلت و التماس مشاهده نمی‌شود و همواره سخن او در مسیر عزت ملت ایران است.

عاملی اضافه کرد: نه تنها در برابر آمریکا و غرب بلکه در برابر عربستان نیز بهتر است با عزت و از موضع قدرت سخن بگوئیم چرا که اوضاع داخلی عربستان به هم ریخته است و هرقدر ما نرم سخن بگوئیم آنها پرخاشگرانه با ما سخن می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای عربی منطقه در رویارویی با داعش خبیث به معنای واقعی به خلاء سردار شهید سلیمانی اذعان می‌کنند چرا که با فرماندهی سردار سلیمانی داعشی‌ها حتی قدرت نفس کشیدن در سوریه و عراق را نداشتند.

امام جمعه اردبیل در پایان تلاش کشور عربستان را برای از بین بردن آثار وهابیسم یادآور شد و گفت: کشور عربستان بهتر است در تغییر پرچم خود نه تنها شعار لااله الاالله و محمد رسول الله را عوض کند بلکه بهتر است به جای شمشیر اره در پرچم خود طراحی کنند چرا که بن سلمان را در دنیا با لقب ابومنشار می‌شناسند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا