خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام برنامه زمان‌بندی انتخابات ۱۴۰۰

شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران مشروح برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا شکراله حسن بیگی با اشاره به تاریخ تشکیل ستاد انتخابات کشور و هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ براساس اطلاعیه، در تاریخ ۱۱ اسفند ستاد انتخابات کشور تشکیل می شود.

وی یادآورشد: هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۱۹ اسفندماه، هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ و هیات اجرایی انتخابات  ۱۴۰۰ ریاست جمهوری در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه تشکیل می شود.

براساس زمان بندی تعیین شده؛ مجموع زمان و فرآیند انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰، ۳۹ روز تعیین شده است که بر این اساس پس از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در ۱۱ اسفندماه ۹۹، هیات‌های اجرایی در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ با مهلت سه روز، ثبت نام از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه با مهلت ۵ روز، انتشار اسامی نهایی ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز، تبلیغات از تاریخ هفت تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز در نظر گرفته و ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ممنوعیت تبلیغات و ۲۸ این ماه نیز روز اخذ رای اعلام شده است.

برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا