خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در جلسه‌ی غیرعلنی مجلس چه گذشت؟

احمد علیرضا بیگی، نماینده  تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت که مبنای کار ما در مصوبات کمیسیون تلفیق تولید، اشتغال، محرومیت‌زدایی و رسیدن به محرومان است.

وی افزود: رئیس کمیسیون تلفیق اظهارنظر دولت درباره تفاوت نرخ ارز تعیین شده توسط کمیسیون تلفیق برای سال آینده با نرخ ارز واقعی را رد کرد و به دفاع از مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره پرداخت.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران گفت که درآمد دولت از محل فروش نفت در سال آینده 17.3 میلیارد دلار است که 8 میلیارد دلار آن برای تأمین کالاهای اساسی تخصیص یافته و از معدلی که از مابقی درآمد دولت از محل فروش نفت گرفته می‌شود، قیمت 17 هزار و 500 تومان به ازای هر دلار حاصل می‌شود.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت که ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم و فروش نفت را از 2.3 میلیون بشکه در روز به 1.5 بشکه در روز کاهش دادیم.

وی افزود: در جلسه امروز 10 نفر از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در رابطه با بودجه سال آینده مطرح کردند و نسبت به تورم زا بودن این بودجه هشدار دادند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز در این جلسه عنوان کرد که ما در صحن علنی مجلس چه کلیات بودجه را رد کنیم و چه تأیید، مبنای کارمان منافع و مصلحت مردم است و هر کاری که انجام دهیم بر این مبنا خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا