خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران | پرسپولیس لیگ را با برد آغاز کرد

بیست و سومین فصل لیگ برتر از امروز آغاز شد که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، لیگ را با برد آغاز کرد؛ مروری داریم بر نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران

به گزارش انصاف ورزشی، لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه‌ای چند روزه از موعد اعلام شده سرانجام امروز 18 مرداد 1402 و با برگزاری 5 دیدار آغاز شد تا بیست و سومین دوره لیگ فوتبال حرفه‌ای ایران رسما استارت بخورد.

در روز نخست هفته اول فصل 1403_1402 لیگ برتر فوتبال ایران 5 دیدار در شهرهای تهران، انزلی، اهواز، قائم‍‌شهر و سیرجان برگزار شد که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در مهمترین دیدار موفق شد در ورزشگاه نیمه مخروبه آزادی و در دیداری که آلومینیوم اراک موقعیت‌های زیادی داشت 1 بر 0 پیروز شود و لیگ را خوب آغاز کند؛ هرچند گل علی نعمتی مشکوک به آفساید بود تا بار دیگر ضرورت وجود VAR در فوتبال ایران یادآوری شود.

در سیرجان و در تنها دیدار با حضور زنان در روز نخست هفته اول لیگ برتر ایران گلگهر سیرجان بهترین پیروزی روز نخست را رقم زد و با 3 گل فولاد علی منصوریان را شکست داد تا سرمربی یونانی کار خود را در سیرجان بسیار عالی آغاز کند.

در دیگر بازی‌ها نساجی و پیکان در مازندران مساوی کردند، ذوب آهن محمد ربیعی در انزلی از سد ملوان انزلی گذشت و نهایتا در جدال تیم‌های تازه صعود کرده شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در اهواز به مساوی رسیدند؛ مروری داریم بر نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران

نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران 1403_1402

  • پرسپولیس تهران 1 _ آلومینیوم اراک 0 گل: علی نعمتی
  • نساجی مازندران 1 _ پیکان تهران 1 گل نساجی: وحید محمدزاده گل پیکان: امیر طاهر
  • گلگهر سیرجان 3 _ فولاد خوزستان 0 گل‌ها: احمد زنده‌روح (پ) _ علی اصغر آشوری _ علیرضا علیزاده
  • ملوان بندرانزلی 1 _ ذوب‌آهن اصفهان 2 گل ملوان: مسعود کاظمینی گل‌های ذوب آهن: اکبرمنادی (گ.خ) _ عرفان معصومی
  • استقلال خوزستان 1 _ شمس آذر قزوین 1 گل استقلال: بهروز بارانی گل شمس آذر: امیرمسعود سرابانی

نکته جالب آنکه شمس آذر قزوین با کسب این تساوی به امتیاز عجیب -2 رسید چراکه به دلیل حکم انضباطی لیگ را با 3 امتیاز منفی آغاز کرده است.

فردا 19 مرداد 1402 با دیدار تراکتور و سپاهان، هوادار و مس رفنسجان و نهایتا صنعت نفت آبادان و استقلال هفته اول به پایان خواهد رسید.

نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران
(حضور زنان در سیرجان)
نتایج روز اول هفته اول لیگ برتر ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا