خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشبیه تختی به اراذل و اوباش؟!

ایسنا نوشت: پس از حضور پر سر و صدای یکی از اوباش معروف پایتخت در تمرین تیم فوتبال استقلال که با آغوش گرم مسئولان کادر فنی و تعدادی از بازیکنان این تیم همراه بود، انتقادات زیادی علیه مسئولان تیم استقلال درباره چرایی حضور این فرد مطرح شد.

هر چند در گذشته و زمانی که امیر قلعه نویی و یا علیرضا منصوریان نیز سرمربیگری این تیم را بر عهده داشتند شاهد حضور افرادی از این دست با شکل و شمایل عجیب در تمرین تیم استقلال و گرفتن عکس های یادگاری با بازیکنان و کادر فنی این تیم بوده ایم، که این بار نیز چنین فردی در تمرین تیم استقلال با سرمربیگری محمود فکری حاضر شده و شدیدا مورد استقبال اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان این تیم قرار گرفت!

در حالیکه حواشی زیادی پس از حضور این فرد در تمرین استقلال به راه افتاده است، محمود فکری سرمربی تیم استقلال شب گذشته(دوشنبه) در برنامه زنده فوتبال برتر از شبکه سوم سیما حاضر شد تا پاسخگوی سوالات مجری برنامه باشد.

در بخشی از این گفتگو زمانیکه مجری برنامه درباره علت حضور این فرد در تمرین تیم استقلال سوال کرد و خواستار جلوگیری از تکرار این اتفاق تلخ شد، فکری در صحبت هایی عجیب نام این فرد را در کنار جهان پهلوان تختی قرار داد و گفت: ” ببینید همین دوستان سال های قبل هم در باشگاه های مختلف می رفتند و می شدند پوریای ولی اما حالا که سر تمرین استقلال آمده اند این صحبت ها مطرح می شود. این دوستان با یکسری از پیشکسوتان سر تمرین آمدند و حالا این فضا را بوجود آورده اند. چرا همین تیپ دوستان وقتی سر تمرین تیم های دیگر می روند پوریای ولی، تختی، پهلوان و مشتی می شوند؟ این همان اتاق فکر است که هر اتفاقی می افتد می خواهند ما را بزنند!”

متاسفانه این اظهار نظر سرمربی تیم استقلال هیچ واکنشی از سوی مجری برنامه نیز در پی نداشت و فکری به جای عذرخواهی، طلبکارانه از حضور این فرد در تمرین استقلال با این مثال دور از شان و جایگاه جهان پهلوان تختی، دفاع کرد.

انتظار می رود مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان ورزش ضمن برخورد جدی با مسببان این اتفاق مانع از تکرار این ماجراهای تلخ در ورزش ایران و خدشه به نام و جایگاه جهان پهلوان تختی شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا