خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند بوخوم 10 اردیبهشت 1401

دورتموند امروز در سیگنال آیدونا پارک میزبان بوخوم رده سیزدهمی است. پخش زنده دورتموند بوخوم 10 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم دورتموند و بوخوم امروز و از ساعت 18 به وقت ایران در دیداری نه‌چندان مهم از نظر امتیاز و جدول به مصاف هم می‌روند. پخش زنده دورتموند بوخوم 10 اردیبهشت 1401 را در انصاف ورزشی ببینید.

پخش زنده دورتموند بوخوم 10 اردیبهشت 1401

مانند همه سالیان گذشته بایرن با رکوردشکنی قهرمان بوندسلیگا شد و دورتموند هم با وجود برخی بحران و شرایط دشوار نهایتا در کسب رده دوم موفق بود. مانند بایرن، رده دومی دورتموند 63 امتیازی نیز به علت فاصله نسبتا قابل توجهش با لورکوزن 55 امتیازی تثبیت‌شده به نظر می‌رسد.

بوخوم رده سیزدهمی هم بعید است متحمل فشار خاصی برای این بازی دشوار باشد چرا که با 36 امتیاز فاصله قابل قبولی با منقطه سقوط دارد.

هر دو تیم در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها دو پیروزی داشته‌اند با این تفاوت که دورتموند 3 شکست و بوخوم 2 شکست و 1 تساوی داشته‌اند.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم نیز به طرز عجیبی به نفع بوخوم سنگینی می‌کند به نحوی که بوخوم 3 بار پیروز شده و دو بازی به تساوی انجامیده است. آخرین شکست بوخوم برابر دورتموند هم به یک بازی دوستانه در سال 2014 مربوط است! برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و بوخوم 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال دورتموند بوخوم 10 اریبهشت 1401 از Sky

انتهی پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا