خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نویسنده‌ی کتاب گذر عمر: مجوز ندادند(+اصلاحیه)

هوشنگ مظاهری – نویسنده‌ی ساکن اصفهان – از مجوز نگرفتن کتاب «گذر عمر» خود خبر داد.

هوشنگ مظاهری درباره‌ی مجوز نگرفتن کتاب «گذر عمر» به انصاف نیوز گفت: کتابی به نام گذار عمر نوشته‌ام که ۱۷۱۰ صفحه است؛ یک و نیم‌سال قبل توسط ناشر به اداره کل ارشاد اصفهان تحویل داده شد، پس از چندین ماه اداره کل ارشاد به من گفت برای مجوز به نتیجه نرسیده‌ایم باید آن را به تهران ارسال کنیم. درصورتی‌که طبق گفته‌های مکرر مسئولین وزارت ارشاد هر کتابی حداکثر باید سه ماه در ارشاد بماند و بعد از آن پاسخ بگیرد؛ در صورتی که این کتاب متأسفانه ۱۸ ماه یعنی ۶ برابر سه ماه در تهران ماند.

او ادامه داد: بارها پیگیری کردم اما اینها شفاها به من گفتند که کتاب شما مجوز نخواهد گرفت. به آنها گفتم دفعات قبل شما وقتی‌که کتاب مرا رد می‌کردید، برای من به‌صورت مکتوب هم می‌نوشتید؛ به دفتر رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد شکایت کردم اما آنها هم پاسخ ندادند. در ادامه‌ی پیگیری‌های خود به دفتر مدیریت عملکرد ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد  هم شکایت کردم که اینها به من پاسخ نمی‌دهند و شما لطفاً رسیدگی کنید، اما از اینجا هم جوابی نگرفتم. دومرتبه به ارشاد نامه نوشتم، باز هم بی‌نتیجه ماند.


توضیح در تاریخ 17 فروردین ماه 1400:

مدیریت محترم سایت انصاف نیوز با سلام
با عرض تشکر از همکاری شما در رابطه با احقاق حقوق اینجانب به استحضار می‌رسانم که در انتهای پیام، چیدمانی صورت گرفته که به نفع وزارت ارشاد دیده می‌شود. یعنی متن نامه‌ی شماره‌ی 99/236747 مورخ 99/11/1 آنگونه فریب می‌دهد که پاسخ اداره کل توسعه کتاب و کتابخوانی به اینجانب منعکس شده است ولی من آن را بدون پاسخ گذاشته‌ام.

به پیوست متن شکایت مورخ 99/12/3 را به حضورتان ارسال می‌دارم که سازمان بازرسی آن را به وزارت ارشاد ایفاد کرده است.

همانگونه که در متن دیده می‌شود هیچ‌گونه پاسخ مکتوب که در رابطه با کتاب‌های مشروط اعمال می‌شود، به اینجانب یا ناشر منعکس نشده است. لذا خواهشمندم در جهت اطلاع علاقه‌مندان هرگونه خود صلاح می‌دانید، روشنگری کنید.

هوشنگ مظاهری

1400/1/17

نامه هوشنگ مظاهری به ریاست سازمان بازرسی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا