خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر خاتمی درباره‌ی انتخابات ۱۴۰۰

زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: دیدگاه آقای خاتمی این است که از نامزد اصلاح طلب توانمند که ما توان دفاع از او را داشته باشیم و او هم توان انجام کار را داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد. در غیراین صورت با ارائه برنامه، نظام و دولت آینده را یاری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا شجاعی در نشست مجازی این تشکل اصلاح‌طلب، در پاسخ به پرسشی درباره نامه ۱۲۶ فعال اصلاح‌طلب به سیدمحمد خاتمی و انتقاد از نهاد اجماع‌ساز، گفت: از این نامه بوی مخالفت احساس نمی‌شود، بلکه در این نامه طرح و پیشنهاداتی مطرح شده است. حتی برخی از افراد امضاکننده نامه عضو نهاد اجماع‌ساز جدید اصلاح‌طلبان هستند. طرح‌های مطرح شده برای ما ارزشمند است و وظیفه این نهاد اخذ نظرات اصلاح‌طلبان و به کار بستن این پیشنهادات است.

وی افزود: به نظر نمی‌رسد این دلیل مخالفت باشد، برخی از این طرح‌ها مانند «سرا» و ایجاد بانک اطلاعاتی از اصلاح طلبان، در شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان هم مطرح شده بود که کاربردی هستند.

شجاعی با بیان اینکه این نهاد، کمیته و کارگروه دارد که از صاحب‌نظران مختلف دعوت خواهد کرد، ادامه داد: آنچه مهم است اراده برای وحدت و انسجام است که خوشبختانه وجود دارد. دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره نامزد اصیل یا ائتلافی (نیابتی) اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هنوز به موضوع مصادیق در انتخابات ورود نکرده ایم و مصوبه ای نداشتیم اما معتقد هستم که دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت. دیدگاه آقای خاتمی هم این است که از نامزد اصلاح طلب توانمند که ما توان دفاع از او را داشته باشیم و او هم توان انجام کار را داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد. در غیراین صورت با ارائه برنامه، نظام و دولت آینده را یاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا