خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقش علی فروغی در لغو حضور ابتکار در شبکه سه!

وبسایت معاونت امور زنان و‌ خانواده ریاست‌جمهوری نوشت: به منظور آگاهی افکار عمومی به اطلاع می رسد؛ امروز سه شنبه ۱۴ بهمن براساس هماهنگی و اعلام شورای اطلاع رسانی دولت برای ارایه گزارش کار مسئولین به مردم به مناسبت دهه فجر و هفته زن،‌ مقرر شد خانم دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه صبح به خیر شبکه ۳ حضور یابد.

هماهنگ کننده برنامه صبح به خیر به دفتر ایشان اعلام کرده بود ساعت ۷ صبح در استودیوی مربوطه در باغ کتاب باشید و در پاسخ به اینکه زمان صحبت معاون رییس جمهور چقدر است، گفته بود: از حدود ساعت ۷ و ۱۵ تا ۷ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

بر این اساس معاون رییس جمهور رأس ساعت ۷ در اتاق انتظار استودیوی شبکه ۳ حضور یافت. حدود ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه از یکی از عوامل برنامه که به اتاق آمده بود در مورد زمان حضور خانم ابتکار سوال شد که گفت حدود ۷ دقیقه دیگر و بالاخره ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه خانم ابتکار از اتاق خارج شده و گفت حالا که امکان و فرصتی برای طرح مسایل زنان در هفته زن نیست، حداقل بیش از این سبب اتلاف وقت نشود.

در اینجا مشاجره ای میان برخی عوامل برنامه و همراه معاون رئیس جمهور رخ داد، اما خانم ابتکار به اصرار و تاکید دو نفر از عوامل خانم که گفتند “ما اعلام کرده ایم شما می آیید”، پاسخ مثبت داده و به سمت استودیوی پخش رفت.

این در حالی بود که مسئول اصلی برنامه می گفت نه دیگر زمانی برای شما نیست و الان فرد دیگری باید صحبت کند. این جمله در حالی ادا می شد که ۲ دقیقه هم از اعلام خانم ابتکار مبنی بر بازگشت نگذشته بود.

پس از ورود خانم ابتکار به استودیوی پخش نیز به ایشان گفتند امکان حضور شما در برنامه نیست. به این ترتیب پس از حدود یک ساعت معطلی، تنها برنامه ای که به معاونت زنان و خانواده در رسانه ملی طی هفته زن و دهه فجر اختصاص داده شده بود، ملغی شد.

در این حال فایل صوتی به معاونت رسید که شب قبل، مدیر شبکه ۳ نسبت به حضور خانم ابتکار به مسئول برنامه اعلام نگرانی کرده بود.

خاطر نشان می سازد چند سالی است اخبار و برنامه های مربوط به معاونت، حتی برنامه های مشترک با سایر وزارتخانه ها از اخبار شبکه های ملی حذف می شود و فقط شبکه های استانی هنگام سفرهای استانی به بازتاب اقدامات می پردازند.

معصومه ابتکار پس از لغو برنامه حضورش در شبکه ۳ توییتی با متن زیر منتشر کرد:

شبکه های ملی سیما مدتهاست که عنایتی به فعالیت های ما در زمینه زنان ندارند. امروز جهت گزارش کار به مناسبت روز زن به برنامه صبح شبکه ۳ دعوت شده بودم که بعد از ۴۵ دقیقه معطلی هنگام ورود به استودیو گفتند برنامه ندارید… برخوردهای جناحی و ناراحتی از رای مردم در سال های ۹۲ و ۹۶ ادامه دارد…

پس از این توییت، مطالبی برای فرافکنی و طبق معمول اتهام زنی به معصومه ابتکار از سوی برخی افراد، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. بنابراین لازم به تاکید است که:

اول: به خانم ابتکار در داخل استودیوی پخش گفتند، بروید برنامه ندارید.

دوم: کلمات حاکی از خشم و ناراحتی که در مطالب منتشره آمده به مشاجره همراه ایشان با عوامل برنامه برمی گردد. اما متاسفانه همچنان که حقیقت در لغو برنامه معاون رییس جمهور زیر پا گذاشته شد، در نقل ماجرا نیز ادعاهای دروغ تکرار می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بتازان پسر باجناق حداد عادل . اصولا جوانی و نوجوانی دوران تازاندن است ، جوان موفق (ژن خوب) !

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا