خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسئول سیاسی بسیج: عصبانیت جامعه قابل درک است

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:در شرایطی قرار داریم که مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار سنگینی را برمردم تحمیل کرده و عصبانیت جامعه نسبت به وضعیت اقتصادی قابل درک است.

سرهنگ «قاسم حبیب‌زاده» روز چهارشنبه در نشست روشنگری گام دوم انقلاب در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک افزود: دستاوردهای زیادی در کشور وجود دارد اما اینکه چرا منتج به امید آفرینی در کشور نمی‌شود، قابل بررسی است و  به نظر می‌رسد ۲ جریان عمده سیاسی و رسانه‌ای کشور حق مطلب را در این راستا ادا نمی‌کنند.

وی گفت: اگر هر زمان موفقیتی حاصل شده جریان الف اعلام می کند اگر آن را اعلام کنم مورد بهره برداری سیاسی و تبلغی قرار می‌گیرد و با برجسته کردن موارد کم ارزش، دستاوردها را مورد غفلت قرار می‌دهند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کردد: دعواهای بی‌حاصل و منازعات بی پایان این جریانات همیشه برجسته می شود اما از دستاوردها غفلت می‌شود و ۲ طرف ذره بین دست گرفته اند که نارکارآمدی و اشکالات طرف مقابل را برجسته کنند.

وی با بیان اینکه نشانه‌های ثابت شده از آینده روشن کشور به فور وجود دارد اما مشکلات کشور نیز کتمان نمی‌شود، اظهار داشت: اگر نسبت به آینده انقلاب اسلامی مطلبی بیان می‌شود بر اساس یک رجز خوانی نیست و مبتنی بر واقعیت است که بخشی ریشه در تاریخ کهن و بخشی ریشه در تاریخ معاصر بویژه در ۴۲ سال گذشته دارد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار سنگینی را برمردم تحمیل کرده و عصبانیت جامعه نسبت به وضعیت اقتصادی قابل درک است.

حبیب‌زاده گفت: نیاز است وضعیت جمهوری اسلامی ایران از ۴۲ سال گذشته بررسی شود، ایران در شرایط مطلوب به این وضعیت نرسیده و در یک هوای طوفانی و یک جاده پر از دست انداز و با موانع متعدد داخلی و خارجی مواجه بوده است، اما امروز به نقطه‌ای رسیده که می تواند با افتخار از گذشته خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان در ابتدای انقلاب و تا سال ۷۰ بیشتر پزشکان کشور؛  بنگلادشی، پاکستانی و هندی بودند و در مناطق دور دست کمتر پزشکی وجود داشت اما امروز در وضعیتی قرار داریم که حتی اگر تعدادی از پزشکان مهاجرات کنند نگران ایجاد خلل در شبکه بهداشت و درمان نیستیم زیرا به یک ثبات و تامین کامل نیازمندی در شبکه بهداشت و درمان رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: از بین کشورهای دنیا، فقط  چند کشور محدود توان ساخت واکسن کرونا را داشته‌اند و در این راستا جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۰ تا ۱۲ کشور مهم دنیا  است.

حبیب زاده عنوان کرد: در حوزه اقتصادی با علم به همه مشکلات، در ۱۰ سال گذشته ایران به عنوان وارد کننده کالای استراتژیک بنزین بود و دو سوم نیاز داخلی خود را با وارات تامین می‌کرد اما امروز ایران از وارد کننده بنزین به صادرکننده آن تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه دفاعی ایران در ابتدای جنگ برای تهیه یک فشنگ ساده مشکل داشت اما امروز از آن نقطه به جایی رسیده که دشمنان ایران نگران صادرات سامانه‌های پیشرفته پهبادی، موشکی و راداری زمینی و هوایی جمهوری اسلامی هستند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: این درجه از پیشرفت و توانمندی اگر در هر کشور مشابهی بود برای هر کدام یک جشن ملی برپا می‌کردند،برای  مثال در ترکیه چند چاه نفت پیدا شد و چه جشنی برپا کردند، آیا همانطور که ما در مقطعی برای خودکفایی در گندم جشن ملی برپا کردیم جا نداشت برای ساخت واکسن کرونا، خودکفایی در بنزین و ایجاد قدرت بازدارنده در مقابل دشمنان بزرگ و کوچک، جشن برگزار می‌کردیم.

حبیب زاده گفت: یکی از عوامل امید بخش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مورد وفاق و توافق همه دلسوزان نظام است، حوزه امید آفرینی است که باید با رفتار، گفتار، منش و کردار در شرایط موجود  وبر اساس واقعیت‌های قابل لمس بیان شود.

وی تاکید کرد: کیلد واژه‌ای که بیشترین فراوانی را در گفته‌های امامین( 2 امام) انقلابی اسلامی دارد، وحدت کلمه و انسجام ملی است اما برخی از این جریانات به این مهم توجه ندارند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: نگرانی بابت آینده نظام وجود ندارد و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که کفه نشانه‌های امید بخش برای آینده نظام به مراتب سنگین تر از نشانه های نگران کننده و دغدغه‌آور است.

حبیب زاده عنوان کرد: بی تردید با رعایت سه مولفه اساسی اعتماد به وعده‌های صادق خدا، اعتماد به ظرفیت‌های درونی و تبعیت از ولی فقیه زمان از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه در حرکت است و در آینده نزدیک بسیار قدرتمندتر از امروز تحویل نسل آتی می‌شود.

وی اظهار داشت: هرچه دشمن تلاش می‌کند بیشتر به ما ضربه بزند، نشان دهنده ضعف جمهوری اسلامی و قدرت دشمنان نیست، بلکه نشانه رسیدن ایران به مرحله فینال است.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمنان امروز به مرحله‌ای رسیده‌اندکه موجودیت نامشروع خود را در منطقه غرب آسیا در آستانه فروپاشی می‌بینند و برای این دشمن، هماوردی با ایران در منطقه آسیا بحث مرگ و زندگی است چرا که می‌داند که راهبردهایی که برای غرب آسیا تحت عنوان نظم نوین جهانی و خاورمیانه بزرگ و جدید طرح کرده،  یک به یک در این منطقه شکست خورده است اما وقتی ایران راهبردی را طرح‌یزی می کند تا به سرانجام نرساند دست بردار نیست.

حبیب زاده بیان کرد: اگردشمنان  فکر کردند با زدن حاج قاسم بحرانی برای ما ایجاد می‌کنند سخت در اشتباه هستند زیرا تحولات شگرف از دل بحران های عمیق زاییده می‌شوند.

وی گفت: اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیا آغاز فروپاشی حیات اسرائیل است و ادامه حیات جنایت بار این رژییم منوط به این حضور سیاسی و نظامی آمریکا در منطقه بوده و به طور قطع ایران به سمتی می‌رود و دور نیست روزی که جشن دوران پسا آمریکا و پسا صهیونیم در منطقه غرب آسیا گرفته شود.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: حافظان امنیت کشور از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند و دیگران را نمی‌ترسانند و تلاش دارند تا بستر امن برای خدمتگذاری به ملت و پیشرفت کشور فراهم شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا