خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام جشنواره فیلم فجر برای درگذشت علی انصاریان

روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت درگذشت «علی انصاریان» اعلام کرد: این هنرمند سینما و ورزشکار ستاره ماند و به نور پیوست.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در پی درگذشت علی انصاریان پیام تسلیتی منتشر کرد.

علی‌انصاریان، به عنوان یک چهره محبوب ملی، محبوب قلب‌های مردم ایران بود. در شرایطی که او دراماتیک‌ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد، امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که… البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

ستاد برگزاری سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر، همراه با مخاطبان سینما و همه مردم ایران فقدان این هنرمند و ورزشکار مردمی را تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش برای علی انصاریان عزیز از درگاه حق، سلامت همه بیماران را آرزومند است.

به گزارش ایرنا، «علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود به پرسپولیس پیوست تا در دوران درخشان پرسپولیس به یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع پرسپولیس تبدیل شود. او سپس به تیم ملی رسید.

انصاریان پس از پنج سال حضور در پرسپولیس به سایپا پیوست اما مدت حضور او در این تیم نیز چندان طولانی نبود و خیلی زود به پرسپولیس بازگشت. یکی از نکات ویژه دوران بازیگری او گلزنی به بایرن مونیخ در بازی دوستانه سال ۸۳ بود.

او در همان زمان حضورش در فوتبال حرفه‌ای هم به بازیگری و اجرا روی آورد و در چندین فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا