خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ده عکس از علی انصاریان در سریال‌ها؛ از نقطه‌چین تا کیمیا

ایسنا نوشت: علی انصاریان از چهره های فوتبالی کشورمان بود که در زمان حیاتش، دنیای بازیگری را هم تجربه کرد. در حقیقت می توان گفت او در سال های آخر عمر که چندان هم طولانی نبود، بیش از اینکه پیگیر فوتبال باشد به عرصه هنر تمایل نشان می داد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم های باشگاهی پایتخت مانند پیروزی و استقلال بازی کرده بود، پس از هفته ها مبارزه با ویروس کرونا، ساعتی قبل دار فانی را وداع گفت.

از آخرین حضورهای انصاریان مقابل دوربین، به «شام ایرانی» باز می گردد که در آنجا با سید جواد هاشمی، حامد آهنگی و یک بازیگر لبنانی هم گروه بود.

سید جواد هاشمی روز گذشته به دوستی دیرینه خود با این بازیکن فوتبال اشاره کرده و بازگشتش را خدا خواسته بود.

هاشمی گفته بود، «دوستی ما ابتدا از فوتبال شکل گرفت. بازی خیرخواهانه هنرمندان و تیم پرسپولیس برای حمایت از زلزله زدگان رودبار بود که علی انصاریان کنار ما بازی کرد؛ آن دوره، شاید فصل جدیدی از زندگی او برای ورود به دنیای هنر بود و از آنجا در کنار هنرمندان قرار گرفت. ما در آن بازی ۹ بر صفر از پرسپولیس شکست خوردیم. شاید از همان جا بارقه های علاقه به هنر در علی انصاریان شکل گرفت و ادامه پیدا کرد.»

اولین نقش آفرینی انصاریان در قاب جادو، به سریال کمدی «نقطه چین» در سال ۸۳ بازمی گشت؛ سریالی به کارگردانی مهران مدیری که این بازیکن فوتبال به عنوان مهمان در نقش خودش مقابل دوربین حاضر شد.

علی انصاریان بعد از سریال «نقطه چین» در کمدی شناخته شده دیگری با عنوان «زیر آسمان شهر» بازی کرد که این بار مهران غفوریان کارگردانی آن را عهده دار بود. او این بار هم در نقش خودش و به عنوان خواهرزاده خانم فرامرزی در سری اول و دوم مقابل دوربین رفت.

«چارخونه»، «خانه اجاره ای»، «محکومین» (سال ۹۶) و «کیمیا» (سال ۹۴) از دیگر مجموعه هایی بود که این بازیکن فوتبال به عنوان بازیگر در آنها بازی کرد تا به تدریج در دنیای هنر هم خود را عنوان یک شخصیت معرفی کند.

انصاریان در فصل سوم از سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار در نقش «فرهاد» مدیر یک آژانس هواپیمایی حاضر شد.

این بازیکن فوتبال در تعدادی فیلم سینمایی هم بازی داشته است که از آن جمله می توان به پاداش سکوت، هدیه، شروع یک پایان، کلاف، حکم تیر و حس خوب زندگی اشاره کرد.

حضور انصاریان در سریالی با عنوان «آسپرین»، در شبکه نمایش خانگی هم رقم خورده است. این سریال در سال های ۹۴ ـ ۹۵ ساخته شد و او با علیرام نورایی هم بازی بود.

سریال آسپرین

آخرین ایفای نقش انصاریان در تلویزیون به سریال «سرزده» در تابستان ۹۹ برمی گردد. مجموعه ای پلیسی به کارگردانی بهادر اسدی، که در آن با بهرنگ علوی هم بازی بود. رضا و اصلان از کودکی در یک محله و با هم بزرگ شدند و از همان سن به ورزش کشتی چوخه مشغول بودند. در ادامه رضا ـ با بازی انصاریان ـ پلیس موفقی شده بود و اصلان به عنوان شخصیت منفی، نقطه مقابل او دزدی می‌کرد.

و البته پیش از پخش سریال «سرزده» هم «شام ایرانی» سعید ابوطالب اردیبهشت ماه امسال در شبکه نمایش خانگی پخش شد که انصاریان در آن طی چهار شب مقابل دوربین سعید ابوطالب رفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا