خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون سیاسی سپاه: وظیفه تمام علما این است که نگذارند دشمن به هدفش برسد

سردار جوانی،  معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: وظیفه تمام علما این است که با روشنگری و ایجاد وحدت، نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان سردار یدالله جوانی امروز در گردهمایی سیاسی ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب را دلیل اکثر عقب‌ماندگی‌ها نشان دهند اما وظیفه ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل گیرد و باید برای مردم روشنگری کنیم.

وی افزود: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب از جامعه این است که مفاهیم انقلاب را به نسل جوان کشور بیاموزیم تا در آینده دچار گمراهی نشوند.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: امام برای خدا قیام کرد و همین باعث شد تا خدا پشتیبان و یاور او باشد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و اگر اینگونه نبود انقلابی صورت نمی‌گرفت.

جوانی با بیان اینکه پرچم این انقلاب صادقانه بلند شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول این چند سال در کنار تمام مظلومین ایستاده و در آینده هم خواهد ایستاد.

وی در ادامه گفت: داعش ساخته آمریکا بوده و این حرف را خودشان ثابت کردند. ترامپ در مناظره‌های خود و خانم هیلاری کلینتون در کتابش بارها به این موضوع اشاره و تأکید کردند.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه‌به‌لحظه به دنبال توطئه هستند و وظیفه تمام علما این است که با روشنگری و ایجاد وحدت، نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا