خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فکری: وریا غفوری گفت سرما خورده، ما هم قبول کردیم

محمود فکری، سرمربی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در تمرین امروز استقلال گفت: وریا به پزشکان استقلال زنگ زد و گفت که سرما خورده است. ما هم این را قبول کردیم. بعد از بازی آن اتفاق افتاد و به نظر من پیش می‌آید اما من از وریا توقع بیشتری دارم و ایشان تیم را جمع می‌کرده است و در این مواقع از او انتظار دارم صبوری بیشتری داشته باشد. فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم با انرژی بهتر در خدمت استقلال باشیم و کار خود را پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه‌ای که با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه در محل ساختمان باشگاه داشت، اظهار کرد: پس از جلسه‌ای که با آقای مددی داشتیم درباره اختلاف نظرهایی که در خصوص پرداختی‌ها وجود داشت، قصد داشتیم شفاف‌سازی‌های درستی صورت بگیرد و در مورد پرداختی‌ها و طلب‌های بازیکنان نیز صحبت شد. جلسه خوبی داشتیم. آقای مددی قول دادند به تمرین بیایند و ارتباطات نزدیک شود. همه ما یک مجوعه هستیم و مکمل هم هستیم و از طرف دیگر، نتیجه‌ای که می‌گیریم، باعث موفقیت همه ما می‌شود. باید مشکلات و سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود تا کارهای خود را پیش ببریم.

فکری درباره یکدستی و همدلی در باشگاه استقلال  گفت: این حاشیه‌هایی که ساخته می‌شود، بیشتر ساخته ذهن دوستان است و چنین چیزی وجود ندارد. شما و دوستان کار خودتان را خوب بلدید. ما هم به این شایعات توجه نمی‌کنیم. خواهشی که از طرفداران استقلال دارم، این است که به این دروغ‌ها توجه نکنند. آن‌ها  کسانی هستند که خوب استقلال را نمی‌خواهند. من گفته بودم که داستان همان تاریخ قوم‌ها است. ما هر کاری کنیم یک داستان دیگر درست می‌شود. مدیریت دارد تلاش می‌کند تا یک منابعی را در نظر بگیرد و مشکلات مالی مرتفع شود و سوء‌تفاهم‌هایی که وجود دارد، حل شود. اختلافاتی سر قرارداد با مدیریت قبلی وجود داشته است.

او ادامه داد: در حال حاضر پرداختی‌ها قرار است مورد بررسی قرار بگیرد و امسال و پارسال نیز قرار است تکلیفش  معلوم شود. باید پرداختی‌ها به ۵۰ درصد رسیده باشد اما باشگاه استقلال همیشه پرداختی‌هایش به تعویق افتاده است. این را ما می‌دانیم و همه باید همکاری کنند. همه تلاش‌ها دارد انجام می‌شود.

او در خصوص تصمیمات هیات مدیره اظهار کرد:‌ بهتر است که من را وارد مسائل هیات مدیره نکنید اما ما رکورددار مالکیت بازی هستیم. در بحث پاس دادن و نظم تیمی در شرایط خوبی هستیم. شما مطمئن باشید  که دوستان به دنبال داستان‌های دیگری هستند. الان طرفداران استقلال را به فضای دیگری می‌کشانند اما کادر فنی و کادر مدیریت باید حواس‌شان جمع باشد. آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد، هنوز اتفاق نیفتاده است. ما روز به روز بهتر می‌شویم و من اصلا به این چیزها قانع نیستم. این مسائل زمان می‌خواهد و در امتداد آن نتیجه می‌خواهیم. امیدوارم هواداران حواس‌شان جمع باشد و بازیچه دست هواداران نشوند. متاسفانه ما بازیچه دست آن‌ها در این مدت شدیم. امیدوارم با حمایت و تلاش بیشتر، بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که لیستی به باشگاه برای نقل و انتقالات داده است؟ گفت: من لیست را دادم. ما بازیکن مازاد نداریم. وقتی به بازی‌های آسیایی برسیم، ما همه بازیکنان خود را نیاز داریم اما چند جای خالی داریم و اگر بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را بگیریم در رده‌های مختلف می‌توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. ما اگر جاهای خالی را پر کنیم، می‌شود به آینده امیدوارم باشیم اما برای فصل بعد باید فکرهای دیگری کرد.

او درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: دیاباته عکس مصدومیتش وجود دارد و پزشکان توضیح دادند. در عکس همه چیز مشخص است. دیاباته در تمرین امروز (شنبه) استقلال نیز حضور داشت اما به او گفتیم کارهای فیزیوتراپی‌اش را انجام دهد. امیدوارم زودتر این بازیکن شرایط خوبی به دست آورد.

سرمربی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در تمرین امروز استقلال گفت: وریا به پزشکان استقلال زنگ زد و گفت که سرما خورده است. ما هم این را قبول کردیم. بعد از بازی آن اتفاق افتاد و به نظر من پیش می‌آید اما من از وریا توقع بیشتری دارم و ایشان تیم را جمع می‌کرده است و در این مواقع از او انتظار دارم صبوری بیشتری داشته باشد. فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم با انرژی بهتر در خدمت استقلال باشیم و کار خود را پیش ببریم.

او در واکنش به اظهارات خبرنگاری مبنی بر اینکه مشکوک صحبت می‌کنید،‌ اظهار کرد: خدا مهرداد میناوند و علی انصاریان را بیامرزد. آدم از فردای خودش خبر ندارد. اگر عمری باقی بماند، در خدمت استقلال هستیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به استقلال خدمت کنیم. من این توانایی را در خودم دیدم و اگر استقلالی‌ها من را کمک کنند، اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

فکری درباره شرایط زمین تمرین استقلال گفت:‌ وقتی مدیریت باشگاه ثبات نداشته باشد، این اتفاقات می‌افتد. باشگاه از الان باید به فکر زمین تمرین فصل آینده‌اش باشد چون زمین تمرین خوب پیدا نمی‌شود. الان زمین تهرانسر برای ترمیم زیر کشت می‌رود. در این فصل هم زمین خوب پیدا نمی‌شود. در زمین مجموعه انقلاب، از کود نامناسبی استفاده کردند که داخلش شیشه و آجرپاره بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا