خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد رسانه‌ی اصولگرا از قالیباف و مشاورانش

رجانیوز نوشت: مشاوران و نزدیکان قالیباف پیام رهبر انقلاب به پوتین را راهبردی، تاریخی و دوران‌ساز معرفی کرده‌ و شخص نامه‌بر را در هفته‌های اخیر به شدت تقدیس کرده‌اند.

روابط ایران و روسیه قبلا با همکاری گسترده در بحران سوریه وارد مراحل سرنوشت‌سازی شده است. تا جایی که پوتین بدون تشریفات و با سرعت خود را به خیابان فلسطین می‌رساند تا در حسینیه امام خمینی(ره) به حضور رهبر معظم انقلاب برسد.

اما حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای نزدیکان رئیس مجلس که در نهایت منجر به دیدار رئیس مجلس ایران و رئیس جمهور روسیه نشد باعث شد تا جریان‌های معاند و ضدانقلاب از این اتفاق حتی به عنوان بی احترامی به رهبرانقلاب و جمهوری اسلامی یاد کنند!

ولع نزدیکان محمدباقر قالیباف از دیدار احتمالی رئیس مجلس و پوتین نقش مهمی در شکل‌گیری این اتهام‌زنی‌ها داشته است. آنها با بزرگنمایی از این سفر سعی در کسب اعتبار سیاسی برای خود داشته و سعی دارند تا قالیباف را فردی استثنایی معرفی کرده که فقط او لیاقت این نامه‌بری را داشته است!

اگر پیام اخیر رهبر انقلاب به روسیه را برخلاف دیگر پیام‌های ردوبدل شده تاریخ ساز بدانیم مقایسه‌ اجمالی آن با پیامی که آیت‌الله جوادی آملی برای رهبر شوروی برده بود نشان دهنده حجم انبوهی از اشتباهات در تیم رئیس‌مجلس خواهد بود.

به عنوان نمونه در خاطرات آیت الله جوادی در ماجرای نامه امام به رهبر شوروی آمده است که ایشان آن‌چنان مسائل حفاظتی را رعایت کرده که هیچ احدی از نزدیکان ایشان تا زمان ابلاغ نامه از محتوای آن اطلاع نداشته‌اند. همچنین تیم ابلاغ کننده پیام به شدت مراقبت کرده تا کمترین احساس حقارت به اعضای هیات حامل پیام دست ندهد.

اما چگونه است که پیام رهبرانقلاب(که البته مساله جدیدی نیست و قبلا هم توسط افراد دیگر ابلاغ شده است) اینبار نه تنها توسط نزدیکان پیام‌رسان قبل از ابلاغ رسانه‌ای شده که حتی آنها وانمود می‌کنند که از محتوای پیام اطلاع دارند! همچنین این رفتارها و ذوق‌زدگی یاران قالیباف باعث شده تا اکنون و پس از عدم تدارک دیدار مستقیم با پوتین، احساس حقارت به طرفداران رئیس مجلس دست بدهد.

این مساله و هزینه سازی برای حیثیت جمهوری اسلامی ایران آن هم در ارتباط با کشورهایی که بیشترین اشتراک مواضع را در سال‌های اخیر با ایران داشته‌اند نشان از آن دارد که محمدباقرقالیباف باید تجدیدنظر جدی در اطرافیان و نیروهای رسانه ای خود داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا