خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آذری‌جهرمی: نباید نگاه ما به کاخ سفید و کرملین باشد

جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امام (ره) تأکید کرد که دهه فجر یک پیام ویژه دارد که نگاه نه باید به کاخ سفید و نه به کاخ کرملین باشد و باید پشتوانه ما مردم باشند.

به گزارش سیتنا،  وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه سعادتمندی در خدمت به مردم است، به تأکیدات امام (ره) در این حوزه اشاره کرد و گفت: امام (ره) تأکید کرد دهه فجر یک پیام ویژه دارد که نگاه نه باید به کاخ سفید و نه به کاخ کرملین باشد و باید پشتوانه  ما مردم باشند.

وی با اشاره به تأکیدات امام راحل، افزود: امام (ره) تأکید داشتند که به کاخ‌ها توجه نکنید و به کوخ‌ها توجه و عدالت را برقرار کنید.

وزیر ارتباطات مهم‌ترین مؤلفه قدرت را نیروی مردم دانست و تصریح کرد: اگر جنگی از طرف رژیم بعثی تحمیل شد آن چیزی که باعث ایستادگی در برابر دشمنان شد بسیج مردمی و شور حسینی بود و اگر سازندگی شکل گرفت به پشتوانه مردم بود و در تحریم‌ها نیز مردم مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه در ۴۲ سال گذشته امام و رهبری نیز همین رویکرد را داشتند، افزود: دولت‌های پس از انقلاب هم خدمات بسیاری داشتند و می‌توان سطح خدمات را در مناطق مختلف کشور دید.

آذری جهرمی بابیان اینکه هم‌اکنون در بسیاری از روستاهای کشور زیرساخت‌های خدماتی وجود دارد، گفت: پیام مهم انقلاب پیاده‌سازی عدالت اجتماعی در کشور است.

وی با اشاره به‌سختی توسعه ارتباطات در روستاها و مناطق محروم، افزود: در این حوزه وعده ای داده شد و امروز به قول خود عمل کردیم، البته احساس غرور نداریم چون وظیفه بوده ولی اگر محقق نمی‌شد قطعاً دچار خسران و ناراحتی می‌شدیم .

وزیر ارتباطات به سابقه تابلوهای روزشمار برای تحقق وعده‌ها در گذشته اشاره کرد و گفت: البته اگر بر اساس این روزشمار تأخیری هم پیش می‌آمد با دست‌کاری دستگاه روزشمار مشکل حل می‌شد.

پیام مهم انقلاب پیاده‌سازی عدالت اجتماعی در کشور است.

وی با تأکید به اینکه به مردم بدهکاریم، افزود: مردم ما شایسته‌ترین مردم هستند و موجب قوام و بقای کشور هستند.

آذری جهرمی به اتصال روستاهای وعده داده شده به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: بقیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان‌های استان زنجان به غیر از ماهنشان تا پایان سال و این شهرستان نیز به دلیل سرما بسیار تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت صد در صد به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون دانش آموزان روستایی که از آموزش مجازی محروم بودند می‌توانند مانند دانش آموزان مناطق شهری از این آموزش‌ها استفاده کنند.

وی سایت زیرساختی پدافند غیرعامل را یکی دیگر از پروژه‌های راه‌اندازی شده امروز اعلام کرد و افزود: سایت زنجان کوه به‌صورت کامل با استانداردهای پدافند غیرعامل که مطالبه استاندار این استان بود انجام شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جلسه خود با جوانان این حوزه در سفر قبلی خود به این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس تعهد داده شده پارک فناوری اطلاعات استان نیز به شبکه اقتصاد دیجیتال کشور پیوست و خواسته جوانان استان محقق شد.

هم‌اکنون دانش آموزان روستایی که از آموزش مجازی محروم بودند می‌توانند مانند دانش آموزان مناطق شهری از این آموزش‌ها استفاده کنند.

وی توسعه فیبر نوری پشتیبان استان را نیز یکی دیگر از پروژه‌های دیگر این استان عنوان کرد و افزود: در این پروژه بعضی از مسیرها اصلاح و مسیرهای جدیدی نیز احداث شد.

وزیر ارتباطات به افتتاح مجتمع ساختمانی ارتباطات استان نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تو‌مان به بهره‌برداری رسید تا خدمت‌رسانی بهتری به مردم ارائه کند.

وی همچنین از اتصال ۱۲۰ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات بعد از پایان این جلسه به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان مجتمع ساختمانی ارتباطات این استان را افتتاح کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا