خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاملا هریس: «اول آمریکا» به «آمریکای تنها» تبدیل شده

کاملا هریس، معاون جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 گفت: دولت ترامپ مسئله تحریم تسلیحاتی را اخیرا به شورای امنیت سازمان ملل برد و تنها یک کشور دیگر همراه با ما رای مثبت داد. فکر می کنم منصفانه است که بگوییم رویکرد “اول آمریکا” به “آمریکای تنها” تبدیل شده است که به نفع ما و به نفع متحدان‌مان نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه یو.اس.ای تودی، کامالا هریس سناتور دموکرات آمریکایی و نامزد معاونت ریاست جمهوری  برای جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی درباره سرانجام خروج دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا از توافق هسته ای و اینکه دولت بایدن چگونه از رژیم صهیونیستی محافظت خواهد کرد، گفت: بگذارید به وضوح بگویم که اجازه نخواهیم داد ایران به سلاحی هسته ای دست پیدا کند و  اطمینان حاصل خواهیم کرد که اسرائیل از حمایت گسست ناپذیر آمریکا برخوردار باشد.

هریس افزود: ایران در حال افزایش سرعت فعالیت هسته‌ای‌اش می باشد و بیشتر سبب ایجاد تحریکات می شود.

او با اشاره به انزوای دیپلماتیک آمریکا درباره مسئله ایران گفت: من در کمیته اطلاعاتی خدمت می کنم و باور دارم که بیش از همیشه از متحدانمان دور شده ایم و برای رو به رو شدن با این چالش نیاز به کمک داریم.

او علاوه بر این درباره تحریم تسلیحاتی ایران گفت: دولت ترامپ مسئله تحریم تسلیحاتی را اخیرا به شورای امنیت سازمان ملل برد و تنها یک کشور دیگر همراه با ما رای مثبت داد. فکر می کنم منصفانه است که بگوییم رویکرد “اول آمریکا” به آمریکای تنها تبدیل شده است که به نفع ما و به نفع متحدان‌مان نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا