خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرامتی از مرحوم کاک احمد مفتی‌زاده

جلال جلالی زاده، نماینده ی اسبق مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «کرامتی از مرحوم کاک احمد مفتی‌زاده» نوشت:

درکتاب‌های کلامی وعقائد اهل سنت کرامات اولیا را درست می‌دانند. اما من به کرامت‌تراشی اعتقادی ندارم ومعتقدم حتی پیامبر(ص) بنا به گفته‌ی قرآن غیب نمی‌دانسته مگر با الهام خداوند. اما الهام که یک مقوله اثبات شده برای همه انسان‌هاست، به طور قطع برای انسان‌های متقی و پرهیزکار به طریق اولی از مرتبه‌ی والاتری برخوردار است.

در سال 59 به اتفاق مرحوم کاک منصور روانبخش و چند نفر دیگر برای دیدار و ملاقات مرحوم کاک احمد و پاسخ پرسش‌های دینی به کرماشان رفتیم و پس از یک شب ماندن در محضر ایشان صبح که قصد بازگشت داشتیم کاک جلوی ما را گرفت و فرمود اجازه نمی‌دهم برگردید، امروز هم بمانید، از ایشان اصرار بر ماندن و اصرار از ما بر بازگشت. کاک احمد ناراحت شد و گفت: بروید پشیمان می‌شوید.

ما خداحافظی کردیم و آمدیم و سوار مینی‌بوس شدیم و اینکه کجا سوار شویم چون پنج نفر بودیم تصمیم گرفتیم در پنج صندلی آخر سوار شویم. هنوز چند دقیقه‌ای از سوار شدن نگذشته بود که راننده با سرعت وارد بلوار شد و به خیر گذشت. پس ازچند دقیقه دوباره نزدیک بود در داخل شهر تصادف کنیم که با اعتراض برادرم و مسافران مواجه شد. بالاخره از کرماشان خارج شدیم و از قازانچی که رد شدیم باسبقت گرفتن از یک تراکتور، که منجر به واژگونی تراکتور و تصادف با یک کمپرسی شدیم که متاسفانه راننده تراکتور کشته شد. و یک استوار ارتشی که در جلو نشسته بود زخمی و بر اثر شکستن شیشه دست یکی از همراهان ما مجروح وچند نفر دیگر مصدوم شدند. دوستانی مانند کاک علی حسامی و کاک رؤوف رزاقی که آن روز حضور داشتند می‌توانند نظر دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا