خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نظام از بین رود هزاران سال طول می‌کشد تا شیعه صاحب حکومت شود»

مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات گفت: شیعه پس از ۱۴۰۰ سال توانسته است یک حکومت اسلامی برای خود ایجاد کند؛ آخرین حکومت اسلامی تاریخ مربوط به حکومت ۵ ساله امیرالمومنین(ع) است، اگر خدایی نکرده با عملکرد غلط ما این نظام از بین رود هزاران سال طول می کشد تا شیعه صاحب حکومت اسلامی شود.

به گزارش ایسنا،  بذرپاش در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهرستان ری که در حرم مطهر امام خمینی(ره) به پایان رسید، گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند در کنار بلوک شرق و بلوک غرب قدرت دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است برخی به این حرف باور نداشتند ولی امروز می بینیم که ایران اسلامی یک قدرت و ملجاء آزاگان جهان شده است.

وی افزود: قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال به قدری اهمیت دارد که روسای جمهور کشورهای مختلف باید در مقابل آن موضع مشخص داشته باشند.

بذرپاش تصریح کرد: دشمنان با انواع رسانه‌ها از جمله فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و زدن انواع انگ و تهمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ امروز وظیفه تک تک افراد جامعه، متدینین و کسانی که زمان شاه را لمس کرده‌اند، این است که نسل جوان کشور را توجیه کنند.

رئیس دیوان محاسبات کشور ادامه داد: ۷۰ درصد جمعیت ایران در حال حاضر متولدین پس از انقلاب هستند که زمان طاغوت را لمس نکرده‌اند، از همین رو باید افراد آگاه جواب تمامی شبهات و تهمت‌هایی که دشمنان به این نظام می‌زنند، را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آنگونه که باید، در مدارس و اماکن عمومی به خوبی به جوانان تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: این کم کاری دستگاه‌های مختلف امروز وظیفه دلسوزان نظام را دوچندان کرده است که باید به روشنگری جوانان بپردازند.

به گفته بذرپاش، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داری ۲ بعد روح و کالبد است؛ عملکرد دستگاه های مختلف و مسئولان نظام در حال حاضر جزو کالبد نظام محسوب می‌شود. گاهی اوقات دیده می‌شود عملکرد بد دستگاه‌ها، مسئولان و فرزندانشان که جزو کالبد نظام محسوب می شوند به نام کلیت نظام اسلامی ایران نوشته می شود، عملکرد افراد نباید موجب خدشه در روح نظام شود.

رییس دیوان محاسبات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هرگز در مسایلی که روح نظام را هدف قرار داده بود به خوبی کوتاه نیامدند، چرا که کوتاه آمدن رهبر جامعه از ارزش های آن موجب انحراف در حرکت کل نظام می‌شود، عنوان کرد: مردم باید همیشه در رکاب و پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند چرا که برنامه ها و اهداف ایشان فقط با حمایت و حضور مردم در صحنه امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شیعه پس از ۱۴۰۰ سال توانسته است یک حکومت اسلامی برای خود ایجاد کند؛ آخرین حکومت اسلامی تاریخ مربوط به حکومت ۵ ساله امیرالمومنین(ع) است، اگر خدایی نکرده با عملکرد غلط ما این نظام از بین رود هزاران سال طول می کشد تا شیعه صاحب حکومت اسلامی شود.

بذرپاش تاکید کرد: اگر می خواهیم حکومت اسلامی ایران حفظ شود باید همگان یکدل و یکصدا پشت سر رهبری و مطیع ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولا -آقا شما به کارتان ببردازید و ایده بردازی را به احلش بسبارید
    ثانیا- چرا حکومت امیر المومنین (ع) الگو اکثرا آزادیخواهان می باشد؟ چون
    1- یکسان دیدن همه مردم و نخبگان جامعه2-عدالت اجتماعی و اقتصادی ….3-آزادی برای همه ،حتی برای مخالفین و منتقدان
    4-نظارت برعملکر دو رفتار مسولین و تشویق و مجازات انان حتی اگر از اهل خانه باشند
    5-رعایت اجرای قانون برای همه حتی خود و اهل خانه
    6-انچه می گفت اول خود و اهل خانه انجام می دادند
    7 – خود را برتر از دیگران نمی دانست
    8- زندگی او همانند اقشار متوسط و حتی بایین ترجامعه بود .چون فکر می کرد مسول رفاه جامعه اوست. لذا تا رسیدن جامعه به رفاه کامل مانند انان زندگی می کرد.
    9-ملاک او برای نصب مسولین. زهد ،سابقه ،نزدیکی به حکومت و خود و خانواده نبود بلکه شایستگی و مقیولیت مردم بود
    و….

  2. حالا کی گفته که شیعه حکومت داشته باشه یا نداشته باشه اصل ماجراست؟ نخیر برادر اصل ارزش ها هستند که بر باد دادیم

  3. سلام…حکومت‌شیعه‌یعنی‌اینکه‌شمع‌بیت‌المال
    راموقع‌کار‌شخصی‌خاموش‌کردن….تقسیم.عادلانه
    بیت‌المال‌اعم‌از‌دولتی‌بنیادی‌فرمانی‌نهادی‌آستانی‌و..
    ‌بطور‌مثال‌ما‌میبینیم‌رتبه‌صنعتی‌آذربایجان‌از‌رده‌دوم‌اوایل‌انقلاب‌به‌زیر‌
    رده‌بیست‌ویکم‌سقوط‌کرده‌…خوب‌پس‌بیت‌المال‌درست‌تقسیم‌نشده…رفتار‌فرهنگی‌و.با…آذربایجان..
    همان‌سیاست‌پان‌فارسزم‌پهلویست….پس‌فاصله‌
    داریم‌تا‌حکومت‌شیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا