خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آروا در مسیر ارزش های سازمانی خود موفق به افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ابزار در ایران شد

شرکت آروا با برگزاری بزرگترین رویداد صنعت ابزار در سالن اجلاس سران کشور بار دیگر تعهدات خود به ارزش های سازمانی را جشن گرفت و بومی سازی صنعت ابزار در ایران را به رخ کشید. در این مراسم که در تاریخ 6 خرداد 1402 در دو مرحله برگزار شد، مدیران، نمایندگان فروش و خدمات، چند شرکت چینی و بسیاری از بزرگان صنف ابزار از کارخانه بزرگ آروا، خطوط تولید و فرآیندهای ساخت ابزارآلات بازدید کردند.

در بازدید از کارخانه آروا مراحل تولید فرز، مینی فرز، بتن کن و اینورترهای جوشکاری از صفر تا صد توسط بازدیدکنندگان و بزرگان صنعت ابزار مورد بازدید قرار گرفت و بازدید کنندگان به راستی بومی سازی صنعت ابزار، بلندپروازی و موفقیت آروا را در کارخانه آروا واقع در شهرک صنعتی شمس آباد مشاهده کردند.

آروا بلندپرواز است و برای دستیابی به موفقیت های بیشتر که یکی دیگر از ارزش های آروا می باشد، تلاش های خود را بر پایه تولیدات داخلی و افزایش تنوع و کیفیت محصولات متمرکز کرده است.

شرکت آروا به عنوان یک برند اهل کسب و کار به دنبال تحقق استراتژی ها و برنامه های خود بود و این میسر نبود، مگر اینکه کارخانه ای بزرگ و وسیع ساخته می شد؛ از این رو آروا کارخانه ای به وسعت 15 هزار متر مربع ساخت.

کارخانه دو طبقه آروا به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود. بخش جنوبی مربوط به تولید محصولات است که با ماشین آلات مدرن و پیشرفته تجهیز شده است و بخش شمالی کارخانه مربوط به انبار قطعات و انبار محصولات نهایی می باشد.

برند آروا با ساخت و تأسیس کارخانه با موفقیت به اهدافی مانند اشتغال زایی برای جوانان ایران و رونق اقتصادی جامه عمل پوشاند که از جمله مهم ترین اتفاقاتی به شمار می روند که می توانند جامعه ای بزرگ را در مسیر موفقیت همراهی کنند.

مدیر عامل و قائم مقام آروا در بزرگترین رویداد صنعت ابزار درباره به کار گیری انگیزه درونی خود در جهت ایجاد رشد و پیشرفت در صنعت ابزار سخنرانی کردند.

یکی از اهدافی که شرکت آروا به صورت مداوم به آن توجه داشته است و برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، رضایت مشتریان است. در این راستا ARVA بدون وقفه و مستمر با تدوین فرآیندها و الزامات ساخت محصولات باکیفیت برای مشتریان و همچنین ارائه خدمات بلندمدت گام برداشت و توانست محصولاتی قابل اعتماد و اتکا را به بازار عرضه کند و بیش از پیش رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

گام برداشتن در مسیر پر پیچ و خم و سهمگینی مانند تولید در بازار ابزار تأییدی است برای ارزش دیگر آروا؛ یعنی در حال رشد بودن.

شرکت توزیع ابزار آروا همیشه با تمام قوا و با استفاده از نیروهای متخصص به دنبال رشد، پیشرفتی و یکه تازی در صنعت ابزار ایران است که بهترین و تأثیرگذارترین مسیر را انتخاب کرد، آن هم ورود هوشمندانه و قدرتمند به عرصه تولید محصولات و بومی سازی تمام فرآیندهای ساخت آن ها بوده است.

کنترل کیفیت محصولات از جمله کنترل کیفیت قطعات، حین تولید و پس از تولید، علت مهم رشد بهتر در زمینه فروش محصولات آروا و همچنین بی رقیب بودن این برند در ساخت محصولات در خاک پرگهر ایران می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا