خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انقلاب اسلامی، انقلاب اخلاقی بود

مهدی یزدانیان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «انقلاب اسلامی، انقلاب اخلاقی بود» نوشت:

شعار انقلاب اسلامی چه بود؟ «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و یا «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و یا «انقلاب پابرهنگان و زاغه نشینان» و یا سایر جملات انقلابی پرشوری که در حساسترین لحظات انقلاب مطرح بود؟

همه اینها می تواند باشد.

معتقدم اصلی ترین هدف انقلاب را امام خمینی در ۱۰ اسفند ۵۷ و در دیدار با طلاب فیضیه بیان فرمودند.

ایشان با بیان اینکه به آب و برق مجانی دلخوش نباشید فرمود: ما علاوه بر این که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشود، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند اینها.، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم؛ شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم.

جملاتی که ضد انقلاب سالها با تحریف اصل ماجرا، از آن بهره برداری سیاسی می کرد. امام وقتی وعده آب و برق مجانی از طرف دولت موقت مطرح شد، برای اینکه جامعه به انحراف نرود و انقلاب عظیم قرن بیستم را خرج مادیات نکند، در پاسخ به سخنگوی دولت موقت این جملات را فرمودند…
منظور امام این بود اگر معنویات ارتقا یابد، همه مسائل اصلاح می‌شود.

از ابتدای انقلاب، جریاناتی سعی در انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود داشتند. در سالهای اخیر جریانی به اصطلاح انقلابی و حزب اللهی، پا را فراتر گذاشته و شخص پیامبر اسلام را هدف قرار داده است. بر بالای منابر با قطعیت می گویند که هدف پیامبر تاسیس حکومت سیاسی و آموزش سیاست بود و نه ترویج اخلاق!

سخن صریح و بلیغ و متواتر پیامبر اسلام را بر چه اساسی نادیده می گیرید و در حقیقت اسلام، تحریف می کنید؟

انصافا اگر این سخن را یک دانشگاهی مستقل می گفت، چگونه پاسخش را می دادید؟

ایهالناس انقلابی! هدف امام از نهضت انقلاب اسلامی، اوج گرفتن جامعه به سمت اخلاقیات و معنویات بوده است. آیا توانسته ایم به وصیت و منویات امام راحل عمل کنیم و وفادار باشیم؟ باعث تاسف است کسانی به اسم انقلابی در سیمای ملی و در مقابل میلیونها بیننده تهمت میزنند و تشویش اذهان عمومی می نمایند. تلویزیون اگر دادگاه و دنبال حق خواهی است، باید برای همه مدعیان شرایط مساوی برای انتقاد و دفاع فراهم نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا