خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعهد کار تیمی، ضرورتی در فهرست‌بندی انتخاباتی اصلاح‌طلبان

دبیر کل حزب اراده ملت ایران با اشاره به نتایج اصلاح‌طلبان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: باید از این پس دقت کنیم که با روشن‌تر کردن سازوکار فهرست‌بندی انتخاباتی کسی با عنوان اصلاح‌طلب وارد رقابت‌های سیاسی شود که متعهد و پیگیر اهداف اصلاح طلبان باشد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وی با اشاره به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: باید از این انتخابات درسی جدی بگیریم و آن اینکه سازوکار تصویب شده در اصلاح‌طلبان باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه کسانی که تعهد تشکیلاتی ندارند و ضوابط مربوط به کار جمعی را رعایت نمی کنند، نباید وارد فهرست‌های انتخاباتی اصلاح طلبان شوند، اظهار کرد: باید از این پس دقت کنیم که با روشن‌تر کردن سازوکار فهرست‌بندی انتخاباتی کسی با عنوان اصلاح‌طلب وارد رقابت‌های سیاسی شود که متعهد و پیگیر اهداف اصلاح طلبان باشد. امروز مشاهده می کنیم کسانی که با رای اصلاحات وارد عرصه سیاسی می‌شوند، بدون توجه به اصول کاری جمعی خودمحورانه تصمیم‌گیری می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: اعضای اصلاح‌طلب در گذشته قبل از برگزاری انتخابات ها ضمن تعریف ضوابط کار مشترک میثاق‌نامه‌ای امضا می‌کردند و بر لزوم رعایت این ضوابط تأکید می کردند اما متاسفانه امروز برخی پس از استفاده از نام اصلاح‌طلب و رای آوردن دیگر به تعهد خود عمل نمی کنند.

حکیمی پور همچنین به تعداد اصلاح طلبان در شورای شهر تهران اشاره کرد و با بیان اینکه در شورای شهر تهران اصلاح طلبان اکثریت را تشکیل نمی دهند، خاطر نشان کرد: تعداد افرادی که با نام اصلاح‌طلب وارد شورای شهر شده اند چهارده نفر هستند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره با افراد مستقل شورای شهر اظهار کرد: متاسفانه در روز انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر به واسطه رای سفیدی که یکی از اعضای فراکسیون داده بود من و آقای طلائی رای برابری کسب کردیم.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران در پایان با تأکید بر اینکه در تعیین فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان علاوه بر گرایش سیاسی افراد، تعهدات کار تیمی نیز باید مورد توجه و ارزیابی قرار بگیرد، گفت: چنانچه این اقدام صورت نگیرد بار دیگر اصلاح طلبان با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا