خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسم امام رفت، دنبال اسم امام هستید؟

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «رسم امام رفت، دنبال اسم امام هستید؟» نوشت:

امروز دیدم در فضای مجازی، معترض شده اند به اینکه چرا در قطعنامه مراسم22بهمن، نام امام(ره) از قلم افتاده است. در نوشته های اعتراضی این پرسش مطرح بود که آیا چنین اشتباهی سهوی بوده؟

الان تقریبا 12ساعت از زمان قرائت قطعنامه راهپیمایی می گذرد و توضیحی در باره حذف نام امام داده نشده. بنابراین ظن سهوی بودن کاملا از بین رفته. حتی اگر فردا هم اطلاعیه بدهند بی ارزش است چون حتما “به فرموده” خواهد بود.

نهاد صادر کننده قطعنامه (شورای هماهنگی تبلیغات) خود را متولی رسمی راهپیمایی ها از جمله22بهمن می داند و بی حضور نمایندگانی از مردم، همواره راسا قطعنامه صادر می کند. دست برقضا در اکثر این قطعنامه ها هم به سمت یک اقلیت خاص غش می کند.

آن اقلیت خاص، همان است که نه فقط در 22بهمن امسال که در مناسبتهای متعدد به مسئولان در مراسم مختلف اهانت کرده و حتی یک بار از سوی برگزار کننده رسمی مراسم(شورای هماهنگی تبلیغات) ولو به شوخی هم تذکر نگرفته است.

و کلام آخر را به آنهایی که از حذف اسم امام تعجب کرده یا نگران شده اند عرض می کنم: رسم امام را این جماعت و این متولیان مراسم رها کرده اند، شما دنبال اسم امام هستید؟ چه ساده انگارید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا