خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت حسام نواب‌صفوی از پرونده‌ی واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد

حسام نواب صفوی، وکیل پرونده‌ی واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

يدالله فوق ايديهم.

ملت عزيز ايران با توجه به سوالات متعدد شما در خصوص اين پرونده، آنچه را كه تا كنون انجام شده است به اطلاعتان رساندم. به راستى كه سختترين كار در دنيا، دفاع از مظلوم است و تنها ياوران بنده در جريان اين دادخواهى، صرفا معلومات خود، استعانت از خداوند و روح پاك سيرتان از دنيا رفته و همچنين خبرنگاران شجاعى بودند كه صداى اعتراض خانواده هاى قربانيان شدند.

بنده هيچ خصومتى با دانشگاه آزاد نداشته و هر آنچه كه انجام دادم صرفا در راستاى احقاق حق موكلينم بوده و تنها هدفم حاكميت قانون در محاكم است و به همين دليل براى دفاع از خون اين بى گناهان حق الوكاله اى نيز نخواستم اما شايد آنها تصور ميكردند اگر مسئولى به خاطر قصورى كه انجام داده به زندان برود، آسمان به زمين ميرسد و حتى در اين مسير از شخص بنده و تعدادى از خبرگزارى هاى شريف كشورم شكايت شد، روزى برايتان از خاطرات سخت و آنچه كه بر من و خانواده ى قربانيان گذشت، خواهم گفت.

خوشحالم كه اين دادخواهى در ايران و نه در دادگاه لاهه يا بلژيك، انجام شد و دادرسان شرافتمند بازپرس موسوى نژاد، قاضى عاليشاه، قاضى فتاح و قاضى صمدى نشان دادند كه قانون براى همه يكسان است.

و در آخر از اهالى قلم كه بيشترين همكارى را با بنده داشتند تشكر ويژه ميكنم: سركار خانوم سعادت از خبرگزارى فارس، جناب آقاى جعفرى از روزنامه ى همشهرى، سركار خانوم ميرزايى از خبرنگارى ايرنا، جناب آقاى يعقوبى از خبرگزارى تسنيم و خبرگزارى هاى ميزان، انصاف نيوز، پارسينه، ايلنا و باشگاه خبرنگاران جوان و…

اميد است كه اين طلايه داران جبهه ى آگاهى همواره قلمشان در خدمت بيان حق باشد
سيد حسام نواب صفوى
بيست و دوم بهمن

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا