خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شوخی حسن ریوندی دردسر ساز شد

عرشه آنلاین نوشت: در پی شوخی غیرمتعارف با دو مجری تلویزیون روی آنتن زنده، کانون مجریان رسانه‌های دیداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

حسن ریوندی که در روزهای اخیر در ویژه‌برنامه رمضانی شبکه تهران حاضر شده بود، با دو مجری تلویزیون شوخی غیرمتعارف کرد و الفاظی عجیب را به آنها نسبت داد.

در پی این اتفاق کانون مجریان رسانه‌های دیداری بیانیه‌ای منتشر کرد که بدین شرح است:

«رسانه ملی امانتی گرانقدر و نتیجه تلاش سالیان بسیار هنرمندان و اندیشه ورزان، متفکران و مجاهدت‌های غیرتمندانی است که خود را میراث‌دار فرهنگ هزاران ساله ایران عزیز و تعالی یافته اسلام شریف میدانند. متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مهمان‌هایی بوده‌ایم که ناآشنا به آداب رسانه ای و ارزش‌های اخلاقی بوده و در مقابل مادران و فرزندان این سرزمین که حرمت فراوان دارند هر کلامی را بر زبان می‌آورند و از آنتن زنده مجریان باسابقه تلویزیون را به سخره می گیرند. کانون مجریان رسانه های دیداری در انجام وظیفه حفظ حرمت هنر اجرا و احترام به مخاطبان ارجمندی که سال‌های سال در شادی و غم و در شرایط گوناگون همواره از طریق این مجریان ارتباطی صمیمانه با جهان رسانه ای برقرار می‌کنند بر خود لازم می‌داند نسبت به چنین رفتارهای مذموم و ناشایست اعتراض خود را اعلام و از منظر حرفه‌ای و صنفی، از مجریان پیشکسوت رسانه دفاع کند. امید است مدیران و برنامه سازان، با درایت بیشتری مهمانان برنامه های زنده را برگزینند و از تکرار چنین لحظاتی که جایگاه رسانه ملی به عنوان میراث همه ملت ایران را تنزل می‌دهد و از اعتماد ملی نسبت به آن می کاهد اجتناب کنند و برای دلجویی از مجریان پیشکسوت (بهمن هاشمی و سید مرتضی حسینی) اقدامات لازم را انجام دهند.با احترام کانون مجریان رسانه های دیداری فروردین ۱۴۰۳»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا