خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال پرشور شیرازی‌ها از هادی چوپان (گرگ پارسی) + فیلم

هادی چوپان نایب قهرمان شیرازی مسابقات پرورش اندام مسترالمپیا (آمریکا) که با نام “گرگ پارسی”  شهرت دارد ‌با استقبال پرشور و کم نظیر مردم وارد شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این قهرمان ملی عصر یکشنبه با حضورپر شکوه مردم و مسئولان استان در فرودگاه آیت الله دستغیب در حالی که شعار می دادند “هادی دوستت داریم ” وارد این شهر شد.

قهرمان سال گذشته مسترالمپیا در سال ۲۰۲۳ موفق نشد که از جایگاه خود دفاع کند و مقام دوم را کسب کرد.

رقابت‌های مسترالمپیا به عنوان پرمخاطب‌ترین و برترین رقابت‌های پرورش اندام که توسط کمپانی NPC برگزار می‌شود، از پنجشنبه ۱۱ آبان ماه به صورت رسمی شروع و تا بامداد یکشنبه ۱۴ آبان به‌ طول انجامید.

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها که حدودا چهار روز طول کشید، هادی چوپان که سال گذشته سکوی نخست پرورش اندام جهان را کسب کرده بود، نتوانست از قهرمانی خود دفاع کند و این جایگاه را به درک لانسفورد بخشید و به نقره این مسابقات بسنده کرد.

لانسفورد از سال گذشته جدی‌ترین حریف هادی به حساب می‌آمد و در این مدت تلاش زیادی کرد تا بتواند خود را به سطح گرگ پارسی برساند.

استقبال پرشور شیرازی‌ها از هادی چوپان (گرگ پارسی) + فیلم
 هادی چوپان

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام انصاف نیوز جان نگفتم مگر این آقا نبود توهین کرد چون توهین کرد بود اسم اش در سایت های اصلاح طلبان شد (گرگ پارسی) اگر بسیجی هم این توری تمجید می کردید نه به خدا قسم

    0
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا